Follow by Email

Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2013

Βία

Κατά καιρούς, ειδικά αν περνώ φάσην αγχώδην για κάποιο λόγο (έshιει τζιαιρόν ευτυχώς να συμβεί) θωρώ έναν συγκεκριμένον όνειρον. Ξυπνώ, ανασηκώνουμαι στο κρεβάτι τζιαι τζιαμέ κοντά μου, με την πλάτη στο φως ώστε δεν βλέπω τα χαρακτηριστικά του, στέκεται ένας άγνωστος άντρας. Η αντίδραση μου όσες φορές το είδα τούτον το όνειρον εν σχεδόν πάντα η ίδια. Κάποιες φορές φωνάζω του "φύε!!!" αλλά τες παραπάνω φορές σηκώννουμαι πάνω τζιαι μουνταρίσκω τον. Κάποιες δε που τούτες τες φορές, εν το κάμνω απλά στο ύπνο μου, σηκώνουμαι πραγματικά που το κρεβάτι τζιαι τρέχω πάνω στο σημείον που θεωρώ ότι υπάρχει κάποιος, απλά για να διαπιστώσω ότι ήταν εφιάλτης, τζιαι να ακούσω την ανήσυχην ερώτηση της αγάπης μου, πριν η ανησυχία της μετατραπεί σε ενόχληση γιατί την εξύπνησα. Ευτυχώς έshιει τζιαιρόν να το δω, άρα για την ώραν η βοήθεια ειδικού έννεν επιτακτική. Θωρούμεν ως πάρατζιει.
Ποια η σχέση τούτου ούλλου με τον τίτλον; Έννεν προφανής σίουρα. Επειδή όπως είπα είδα το συγκεκριμένο εφιάλτη αρκετές φορές (τζιαι δακάτω τζιαι στην Ελλάδα), το αίσθημαν που με πλημμυρίζει εν καθαρός, ατόφιος, ενστικτώδης φόβος. Ούτε γενναίος νιώθω, ούτε σίουρος για τον εαυτόν μου. Τα χημικά του σώματος μου πέφτουν με το λίτρον, οι καρδιακοί μου χτύποι πολλαπλασιάζουνται κλπ. Αλλά σχεδόν πάντα, οϊ απλά παίρνω επιθετικήν στάση (φωνές) αλλά κάμνω τζιαι επίθεσην. Εγώ, που στη ζωήν μου εν ζήτημαν να ενεκατώθηκα πάνω που 2-3 φορές σε καυκάν άξιον λόγου τζιαι που ποττέ δεν εδέχτηκα, ούτε έδωσα καν μιαν ππουνιάν ή κλωτσιάν (εξαιρείται η μάππα όπου έχω φάει τζιαι δώσει πολλύν - ακούσιον - ξύλον).
Φυσικά ούλλη η ιστοριούλα μου αναφέρεται στην σωματικήν βίαν. Διότι όπως εν γνωστόν, η βία έshιει πολλές μορφές. Κάποιες το ίδιον άshιημες αν οϊ shιειρόττερες. Λόγω χάρην βία είναι να φωνάζεις κάποιου. Βία είναι να μειώνεις την προσωπικότηταν του με κάποιον τρόπον. Βία είναι να απειλείς με βία, ασχέτως αν τελικά εν θα την ασκήσεις.
Θέλω να συσχετίσω τα πράματα με μιαν προηγούμενην μου ανάρτηση την οποίαν μπορεί κάποιος να δει δαμέ. Μια αρκετά σύγχρονη μορφή βίας, την οποίαν έshιει φαντάζομαι βιώσει κατά καιρούς όποιος ασχολείται συστηματικά με το διαδίκτυον, τα blogs τζιαι τα κοινωνικά δίκτυα, εν η βία που μπορεί να υποστεί η/ τζιαι να ασκήσει κάποιος σε συζητήσεις. Βία που αρχίζει κάποτε που απλήν ειρωνίαν τζιαι καταλήγει σε απειλές πραγματικής βίας. Προσωπικά σε αρκετές περιπτώσεις της εν λόγω ενασχόλησης μου ένιωσα συναισθήματα οΪ πολλά πιο ήπια που τζιείνα που μου προκαλεί ο εφιάλτης που επερίγραψα, απλά συζητώντας/ ανταλλάσσοντας απόψεις με άλλους. Εν λες τζιαι είshιεν δημιουργηθεί μια προβολή του εαυτού μου σε ψηφιακή μορφήν τζιαι κάθε επίθεση σε τζείνην έκαμεν το βιολογικό μου μέρος να αντιδρά σε καθαρά ενστικτώδες επίπεδον.
Αθθυμούμαι μόλις ανακάλυψα το facebook, είχα σχεδόν αμέσως ανακαλύψει μιαν ομάδαν αθέων, η οποία επροσέγγισεν με αφού είχα βάλει στο προφίλ μου την εν λόγω λέξη. Έγινα μέλος τζιαι είχαμεν πολλές τζιαι πολλά ενδιαφέρουσες συζητήσεις αρχικά ανάμεσα μας, τζιαι σταδιακά, καθώς εμεγάλωνεν η ομάδα, τζιαι με "αντιφρονούντες", δηλαδή τούτους που λαλώ εγώ "θεϊστές" παντός είδους. Ένα μέλος της ομάδας, το οποίον εκτιμούσα αρκετά, είshεν επιλέξει για τες συζητήσεις τούτες έναν στυλ τζιαι ύφος που προσωπικά θα το εχαρακτήριζα militant, δηλαδή αφού η συζήτηση δεν εφαίνετουν να οδηγεί σε κάποιου είδους συναίνεση, επέλεγεν να "κατακεραυνώνει" τους συνομιλητές του, θεωρώντας ότι η ώρα των "επιχειρημάτων" είshιεν παρέλθει. Παρόλον που εσυμμερίζουμουν πολλές φορές τη διάθεση του για το "μάταιον" να πείσεις έναν βαθκιά θρησκευόμενον με τεκμήρια κλπ., έβλεπα ξεκάθαρα ότι το αποτέλεσμαν της στάσης του ουσιαστικά εκαθάριζεν την ομάδαν που κάθε αντίθετην άποψην, που κάθε ενδιαφέρον στο τέλος να υπάρξει ανταλλαγή απόψεων. Όταν του το υπόδειξα (εγώ τζιαι αρκετοί άλλοι) φυσικά εξέλαβεν το ως κάποιου είδους έλλειψη κατανόησης τζιαι εν ολίγοις προδοσία. 
Τούτον τον φίλον, τον οποίον πραγματικά εξακολουθώ να εκτιμώ διότι εν βαθκιά μελετημένος τζιαι ανήσυχος, αθθυμίζει μου τον ένας άλλος "διαδικτυακός φίλος" (?), o OSR. Τόσον ο Papzy (έτσι εν το διαδικτυακόν του προφίλ), όσον τζιαι ο OSR εν αθρώποι που με έχουν σαφώς επηρεάσει που τον τζιαιρόν που τους εγνώρισα. Ίσως γιατί ακριβώς έχουν έναν τσαμπουκκάν τζιαι μιαν σιουρκάν για την άποψην τους που εμέναν εν με χαρακτηρίζει, ή τουλάχιστον δεν μπορώ να την εκφράσω με τον ίδιον τρόπον. Που την άλλην, τζιαι οι θκιό τους επιλέγουν στη διαλεκτικήν τους την στάση του militant, δηλαδή εν ολίγοις "ο συζητητής μου είτε θα ενστερνιστεί τα επιχειρήματα που εγώ θεωρώ ακράδαντα, είτε θα τον κατακρημνίσω/ απωθήσω/ εκμηδενίσω μπροστά στα μάθκια των "τρίτων". Χαρακτηριστικά ο Papzy ήταν η πρώτη περίπτωση που έμαθα τι σημαίνει το "stfu" - "shut the fuck up!!!" (όπως ας πούμεν το lol σημαίνει laughing out loud κλπ.).
Τζιαι με τους θκιό εφρόντισα τζιαι εσυναντήθηκα, τζιαι μπορώ να σημειώσω το εξής. Ενώ ο Papzy κατ' ιδίαν δεν μου έφερεν μπροστά μου τον militant τύπον των διαδικτυακών συζητήσεων, ο OSR ήταν εξόχως τζιείνον που επερίμενα. Δηλαδή άθρωπος που δεν φαίνεται να διστάζει να φέρει τζιαι δια ζώσης την militant διάθεση του παρόλον που πλεόν ο συνιμιλητής του εν μπροστά του.
Όταν επρωτοβρεθήκαμεν με τον OSR, έναν που τα θέματα μας είshιεν να κάμει με τη βία. Η δική μου διατύπωση ήταν ότι η βία είναι κάτι που πρέπει να αποφεύγεται πάση θυσία, ότι αν ασκείς εκουσίως βίαν γίνεσαι ο ίδιος με τον δυνητικό θύτη σου. Τζιαι χάννεις το δικαώμαν να τον επικρίνεις ειδικά για τούτον, την άσκηση βίας. Έφερα τα παραδείγματα του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ τζιαι του Γκάντι σαν παραδείγματα "αντίστασης" σε κάτι, χωρίς άσκησην βίας (βέβαια τζιαι τους θκιό επαίξαν τους τελικά, στοιχείον που υποσκάπτει μερικώς την όλην στάσην). Ο OSR έδειξεν μου τη φανέλα μου (είχα φορήσει μιαν φανέλαν της St. Pauli που έγραφεν "No nations, no borders") τζιαι ερώτησεν με τι θα έκαμνα αν έππεφτα σε μιαν παρέαν ελαμιτών τζιαι εγωνιάζαν με. Ήταν καλή ερώτηση...
Ομολογώ ότι η ως τωρά ενασχόληση μου με την πολιτικήν δεν περιλαμβάνει ιδιαίτερη ακτιβιστικήν δράσην (συμμετοχή σε πορείες, διαδηλώσεις, παρεμβάσεις κλπ.). Τούτον οφείλεται σε θκιό κυρίως στοιχεία: το έναν εν ο χρόνος τζιαι το δεύτερον εν ακριβώς τούτη η απειλή της βίας οποιασδήποτε μορφής (στον εαυτούλη μου αλλά τζιαι τους αθρώπους που αγαπώ). Εσκέφτουμουν το ξανά προχτές με τούτην ούλλην την ιστορίαν της δολοφονίας του Φύσσα στην Ελλάδα. Εθκιάβασα τζιαι κάτι που μου έστειλεν ένας καλός φίλος για το θέμαν, που νομίζω ταιρκάζει γάντιν με το σημερινό θέμα (όποιος θέλει εν δαμέ). 
Προσέξετε το εξής απόσπασμαν:

"Άκουσα τον πατέρα του νεκρού να δηλώνει σε βίντεο πως τα τελευταία λόγια του ευαίσθητου αντιφασίστα Παύλου Φύσσα ήταν «και τελικά έγινε μεγάλη μαλακία…». Αυτή είναι η περιγραφή της κατάστασης από τον νέο άνδρα που ψυχορραγούσε: για ασήμαντη αφορμή, για κάποιες λέξεις που ειπώθηκαν στην καφετέρια όπου παλιοί αντίπαλοι παρακολουθούσαν ποδοσφαιρικό αγώνα, ίσως για κάποιο σχόλιο για τις ομάδες που η λεκτική αντιπαράθεση το πολιτικοποίησε, βρισκόταν στο πεζοδρόμιο μαχαιρωμένος. 

Όπως συνέβαινε κατά τον τελευταίο χρόνο της Κατοχής και στα χρόνια που ακολούθησαν, πριν ξεκινήσει ο εμφύλιος επίσημα. Δεν αισθανόταν ήρωας, δεν φώναξε πύρινο αντιφασιστικό σύνθημα – μαλακία ήταν αυτό που συνέβη, δεν άξιζε, δεν έπρεπε να γίνει. Αυτή είναι η δεύτερη μεγάλη προσφορά του στον αντιφασισμό μετά την αποκάλυψη του προσώπου της Χρυσής Αυγής: ας μην κάνουμε οι αντιφασίστες και άλλες μαλακίες…"

Ο Φύσσας επέλεξε συνειδητά να εκτεθεί, να δράσει για τα πιστεύω του. Τζιαι ο θάνατος του σίουρα επηρέασεν όσους που μας είμαστεν ακόμα ζωντανοί. Τζιείνος όμως εν νεκρός. Τζιαι όπως έχω ξαναπεί, εγώ δεν πιστεύκω ότι έshιει καλόν τζιαι κακόν θάνατον. Έshιει απλά θάνατον. Τζιαι η βία, όποθεν τζιαι να προέρχεται, κάμνει τον πιο πιθανόν, πιο χειροπιαστόν.

Ώσπου να μεν επιλέγουμεν τη βία, stay cool and keep rocking!

9 σχόλια:

  1. Εμένα άρεσε μου η στάση που κράτησε ο Αγγελάκας, όταν από το κοινό φώναζαν "Φασίστες κουφάλες έρχονται κρεμμάλες".

    Προσωπικά θεωρώ ότι πάνω απ' όλα πρέπει να βάλλουμε την ανθρώπινη ζωή και μετά τα προσωπικά μας πάθη και πεποιθήσεις - όπως ιδεολογίες κτλ. Η αυτοάμυνα ΔΕΝ είναι βία.

    Και οι φασίστες είναι άνθρωποι στο τέλος της ημέρας και είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να χειριστείς αυτή τη μάζα ανθρώπων που βρίσκουν τη λύση των προβλημάτων τους σε αυτή την πλευρά του φανατισμού. Ένα λαμπρό παράδειγμα για αντιμετώπιση των φασιστών είναι η Νορβηγία, και ο τρόπος που χειρίστηκε τον Μπρέιβικ. Το πολύ όμορφο σύνθημα: " Εμείς θα απαντήσουμε στο μίσος με αγάπη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γεωργία μου, πολλά εύστοχον τζιαι περιεκτικό σχόλιο, ειδικά η παραπομπή σου.
      Η αυτοάμυνα δεν είναι επιθετική βία, αλλά παραμένει βία. Ο άθρωπος εν σχεδιασμένος να φύει ή να πολεμήσει. Αν δεν μπορεί να φύει εννά πολεμήσει. Το ζητούμενον δεν είναι όμως να νομιμοποιήσουμεν την όποια βία, το ζητούμενον είναι να εξαλείψουμεν την ανάγκην της. Τζιαι περιμένω που αθρώπους που αντιστρατεύκουνται τον πραγματικόν φασισμόν (ο οποίος εν ένας τζιαι πηγάζει που το σωβιστικόν εθνικισμόν) να προτείνουν καλλίττερες εναλλακτικές που το "βία στη βία"...

      Διαγραφή
  2. Τι προκαλεί την βία και την αντιβία;

    Ένα βίντεο που έφτιαξα από αποσπάσματα διάφορων συνεντεύξεων του 2Pac και ένα απόσπασμα με τον Ice T για την εξέγερση του Λος Άντζελες του 92
    Τα πιο σημαντικά είναι όσα αναφέρει ο 2Pac στην αρχή, δυστυχώς δολοφονήθηκε και αυτός
    http://osr55.wordpress.com/2012/01/07/

    http://www.youtube.com/watch?v=7f9hyhVnkZk#t=239




    Η φτώχεια είναι η ύψιστη βία…Δεν ήταν αυτοκτονία ήταν κρατική δολοφονία…. Κανένα πρόβατο δεν σώθηκε ποτέ βελάζοντας
    http://osr55.wordpress.com/2012/04/05/

    4000 αυτοκτονίες στην Ελλάδα λόγω της οικονομικής ανέχειας

    Η επιστολή που στάλθηκε στο μπλοκ Βαθύ Κόκκινο από την οικογένεια του Δημήτρη Χριστούλια που αυτοκτόνησε στο Σύνταγμα

    https://osr55.files.wordpress.com/2012/04/0021.jpg

    καταλήγει
    «Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι».

    Τα παιδιά πέθαναν γιατί δεν είχαν λεφτά για πετρέλαιο θέρμανσης…απλό και καθαρό..Οι εμετικοί άνθρωποι που τους σκότωσαν κυριολεκτικά και με θράσσος μιλάνε είναι εκεί γιατί μπορούν…Η σκάζεις και πεθαίνεις στην εξαθλίωση ή αποφασίζεις να τους ξεφορτωθείς με κάθε τρόπο
    https://osr55.wordpress.com/2013/03/01/
    Οι άνθρωποι πεθαίνουν λόγω της φτώχειας και της εξαθλίωσης που τους καταδίκασαν αυτοί

    Τα παιδιά δεν είχαν λεφτά για πετρελαίο

    Δεν είχαν λεφτά για θέρμανση

    Αν είχαν λεφτά για θέρμανση αυτά τα παιδιά δεν θα πέθαιναν

    Απλό καθαρό και ξάστερο

    Δεν υπάρχει τίποτα άλλο

    Οι εμετικοί αυτοί άνθρωποι που καταδίκασαν έναν ολόκληρο λαό στην εξαθλίωση είναι εκεί και συνεχίζουν να προκαλούν απλά γιατί μπορούν

    και θα συνεχίσουν να το κάνουν εκτός και αν ο λαός δεν τους ανεκτεί άλλο

    Είναι απλά τα πράγματα

    Η σκάζεις και πεθαίνεις στην εξαθλίωση

    Ή αποφασίζεις να τους ξεφορτωθείς



    http://osr55.wordpress.com/2011/11/15/
    σύμφωνα με το άρθρο 120 του Ελληνικού Συντάγματος
    4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

    Η βία ενάντια σε αυτούς που κατέλυσαν το σύνταγμα αποτελεί πατριωτικό καθήκον σύμφωνα με το ίδιο το σύνταγμα της χώρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://osr55.wordpress.com/2013/02/06/

      Ο Αλεξάντερ Μπέργκμαν στο βιβλίο του το Αλφαβητάρι του Αναρχισμού

      Πρέπει λοιπόν να σου πω πρώτα πρώτα τι ΔΕΝ είναι ο αναρχισμός :

      ΔΕΝ είναι βόμβες αταξία ή χάος

      ΔΕΝ είναι κλοπές και φόνοι

      ΔΕΝ είναι πόλεμος του καθενός εναντίον όλων

      ΔΕΝ είναι επιστροφή στην βαρβαρότητα ούτε στην κατάσταση των πρωτόγονων αγρίων



      Ο αναρχισμός είναι το διαμετρικά αντίθετο από όλα τα παραπάνω.

      Αναρχισμό σημαίνει ότι θα πρέπει να είσαι ελεύθερος, ότι κανένας δεν θα πρέπει να υποδουλώνει να σε διαφαντεύει να σε κλέβει ή να σε εκβιάζει.

      Σημαίνει ότι θα πρέπει να είσαι ελεύθερος να κάνεις αυτά που θέλεις και ότι δεν θα πρεπε να σε υποχρεώνουν να κάνεις αυτά που δεν θέλεις.

      Σημαίνει ότι θα πρέπει να έχεις την δυνατότητα να διαλέξεις το είδος της ζωής που θέλεις να ζήσεις και να την ζήσεις χωρίς κανένας να σε εμποδίσει.

      Σημαίνει ότι ο διπλανός σου θα πρέπει να έχει την ίδια ελευθερία με σένα, ότι ο καθένας θα πρέπει να έχει τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες ελυθερίες με όλους τους άλλους.

      Σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι είναι αδέλφια και ότι θα πρέπει να ζουν σαν αδέλφια ειρηνικά και αρμονικά

      Μ αυτά θέλω να πω ότι θα πρέπει να μην υπάρχουν πόλεμοι, να μην μεταχειρίζεται μια ομάδα βία εναντίον μιας άλλης ομάδας, να μην υπάρχουν μονοπώλια να μην υπάρχει φτώχεια να μην υπάρχει καταπίεση να μην υπάρχει καταπίεση εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.

      Κοντολογίς αναρχισμός σημαίνει μια κατάσταση της κοινωνίας όπου όλοι οι άντρες κι όλες οι γυναίκες είναι ελεύθεροι και όπου όλοι απολαμβάνουν ισότιμα τα αγαθά μιας τακτοποιημένης και λογικής ζωής

      «Μπορεί να γίνει αυτό;» με ρωτάς «και πως»

      «Δεν μπορεί να γίνει, πρέπει πρώτα να γίνουμε άγγελοι»

      Παρατηρεί ο φίλος σου.

      Ας μιλήσουμε λοιπόν για αυτά. Ίσως καταφέρω να σου δείξω ότι μπορούμε να γίνουμε τίμιοι και ότι μπορουμε να ζήσουμε σαν τίμιοι άνθρωποι χωρίς να βγάλουμε φτερά.

      Το βιβλίο είναι εδώ

      http://www.scribd.com/osr55

      Διαγραφή
    2. Φίλε εν παράδοξον που είμαι άθεος αλλά σε τούτον το σημείον συμφωνώ με τους χριστιανούς. Αν στη βίαν αντιτάξεις βίαν γίνεσαι το ίδιον. Που εννά σταματήσεις μετά τη βία; Που γίνεται πλέον "παράνομη"; Ο "νόμος" μεν ξεχνούμεν ότι καθορίζεται που εμάς τζιαι εν μας καθορίζει, εν εργαλείον έννεν κάτι που υπηρετούμεν.
      Ήδη εζήσαμεν θκιό μεγάλες επαναστάσεις, την γαλλικήν τζιαι την ρωσσικήν. Η πρώτη ήταν που τους αστούς εναντίον της αριστοκρατίας. Εκατάντησεν όπως εκατάντησεν (γκιλοτίνες, καπιταλισμός κλπ.). Η δεύτερη ήταν που τους εργάτες εναντίον των "μπουρζουά". Εκατάντησεν όπως εκατάντησεν (εκκαθαρίσεις, προσωπολατρία, ολοκληρωτισμός). Εννά μου πεις, εννά καταπιούμεν τούτον το σάπιον σύστημαν διότι φοούμαστεν την κατάληξην άλλης μιας επανάστασης; Οϊ λέω εγώ, αλλά ας αλλάξουμεν αν μπορούμεν τούτην την παράμετρον, την μεθοδολογίαν της άσκησης βίας. Πρέπει να εύρουμεν άλλους τρόπους. Αλλιώς πιθανότατα θα έχουμεν την ίδιαν κατάληξην.
      Θενκς για τες παραπομπές, πολλά χρήσιμες.

      Διαγραφή
  3. Γουφι, όπως και σε κάθε σου κείμενο συμφωνώ με κάθε λέξη.
    Οσρ, όπως κάθε φορά διαφωνώ μαζί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω στο θεμελιώδες, ότι θέλουμεν έναν κόσμον πιο καλόν που τούτον τζιαι ότι πρέπει ο καθένας μας να κάμει κάτι για τούτον συμφωνούμεν τζιαι οι τρεις.

      Διαγραφή
  4. Συμφωνούμε ότι η φυσική βία είναι η ανώτερη μορφή βίας τζιαι είναι τζίνη που πρέπει να πολεμηθεί πρώτη.
    Αλλά θα σταθώ σε ένα ορισμένο σημείο. Στην στάση που πρέπει να διατηρούμε ενάντια σε όσους βιοπραγούν. Κατ'εμένα τούτη δεν πρέπει να είναι βίαιη. Η βία δεν πολεμάται με βία, ούτε αν απειλούμε τους φασίστες ότι θα έρτουν κρεμάλες, θα καταπολεμηθεί ο φασισμός. Κάθε άλλο. Τζιαι πιστεύκω πρέπει να διατηρούμε μιαν ήπια, ελάχιστα militant στάση στην αντιμετώπιση τούτων των θεμάτων.
    Τον Κυριάκο ασπούμε, όσο τζιαι να συμμερίζουμαι τις βασικές του απόψεις, αδυνατώ να τον εκτιμήσω λόγω της στάσης του. Πέφτει συχνά σε αντιφάσειες, ξιτιμάζει με βαρετές βρισιές, ειρωνεύκεται τζιαι διατηρεί έναν ύφος "Κατέχω την απόλυτην αλήθεια" ,"Είμαι ειδήμονας σε πολλά θέματα", καταλήγοντας να δημιουργεί προβλήματα στο γκρουπ που το οποίο με ήσιε θκιώξει θκυο φορές απλά επειδή εν άντεχα το κλίμα που εδημιουργούσε.
    Καταλήγω στο ότι, κατά τη γνώμη μου, με όσους διαφωνούμε εν πρέπει να λαλούμε "Είσαι βλάκας", αλλά να τον βοηθούμε να καταλάβει με κάποιον πιο ήπιο τρόπο. Παράδειγμα όσες διαδηλώσεις προσπαθούν να διαλύσουν οι μπάτσοι με τη βία. Αμφιβάλλω αν οποιαδήποτε που τούτες εκατέληξε σε κάποια λύση. Με τη βίαιη τζιαι επικριτική στάση εν καταφέρνουμε τίποτε αλλά δημιουργούμε παραπάνω προβλήματα, προβλήματα που πηγαίνουν πέρα που τη σφαίρα των ιδεολογιών τζιαι μπαίνουν πλέον σε προσωπικό επίπεδο.
    Αρκετά δύσκολο θέμα να αναλύσουμε...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή