Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Κορούδες, πουρούδες τζιαι σεξουαλική παρενόχληση


Σε ορισμένα πράματα είμαι πραγματικά νάκκον εκτός. Εν παίρνω πρέφαν. Ειδικά άμα εγώ εν εξασκώ κάποιον "σπορ" για το οποίον υπάρχει τούτον που λέμεν "κοινή γνώση". Μια τέθκοια περίπτωση είναι η συνήθεια των κυπραίων οδηγών να παίζουν πουρούν άμα τους γυαλλίσει καμμιά κορού στο δρόμο. Επειδή εγώ δεν εμπήκα ποττέ σε έτσι διαδικασίαν, θεωρώντας την το λλιόττερον στοιχείον "shιωφερκάς" (που το shιώφερος- τζιέγκενος, you name it) εν εσυνειδητοποίησα ποττέ ότι ο μέσος κυπραίος shιωφέρης εν παράλληλα τζιαι "shιώφερος".


Από ότι φαίνεται λοιπόν εν πολλύν το κακόν.Σε βαθμόν που πολλές κοπέλες εν "εξοικειωμένες" σε τούτον τζιαι εν αντιδρούν. Ή μπορεί να αντιδράσουν υπερβολικά. 
Σε πρόσφατην φιλικήν συγκέντρωση ένας πατέρας κολλητού εξιστόρισεν μου μια σχετικήν, κωμικήν ιστορίαν.

"Επήεαννα" λαλεί μου" μιαν ημέραν με το αυτοκίνητον στες περιοχές μας, όταν θωρώ να περπατά στο πεζοδρόμιον μια συγγένισσα μου (ας την πούμεν Ευτερπούλλαν). Τούτη η συγγένισσα, παρόλον που εν πάνω που 60, κραθκιέται καλά σωματικά, έshιει τζιαι τα μαλλιά της μακριά, περιποιημένα, τζιαι άμα τη δεις που πίσω μοιάζει νεαρή. Παίζω της λοιπόν την πουρούν να έρτει να την πάρω ως το σπίτι της. Τζιείνη συνεχίζει να περπατά χωρίς να γυρίζει. Εν με άκουσεν αλόπως λαλώ, ξαναπαίζω την πουρούν. Τίποτε. Στην τρίτη φοράν γυρίζει τζιαι βάλλει μου μιαν φωνήν "πήεννε γιέ μου που δαμέ!". Λαλώ της" ρε Ευτερπούλλα τι έπαθες κόρη μου, άτε έμπα να σε πάρω έσσω!" Όπως την έπαιρνα είπεν μου ότι εβαρέθηκεν να της παίζουν πουρούν οι ηλίθιοι οι Κυπραίοι στο δρόμο, γι'αυτόν αντέδρασεν έτσι".

Η παρέα που τον άκουεν εγέλασεν τζιαι οι γυναίκες της παρέας ούλλες επιβεβαιώσαν τούτον το αϊπιν των κυπραίων. Από ότι φαίνεται, εν υπάρχει συγκεκριμένη ηλικιακή κατανομή του "φαινομένου", γίνεται που νιους τζιαι γέρους, ενώ όταν τα "υποκείμενα-στόχοι" εν αλλοδαπές το φαινόμενον shιειροττερεύκει. Θεωρούνται προφανώς "δεκτικές" οι αλλοδαπές. 

Φυσικά, εν έναν θέμαν αρχικά κωμικόν αλλά τζιαι τραγικόν μαζίν. Αφενός δείχνει μιαν αντίληψην του φλερτ τουλάχιστον νηπιακήν τζιαι καθυστερημένην, αφετέρου μιαν έλλειψην σεβασμού του ατόμου, το οποίον μπορεί κάποιος να πει ότι "στοχοποιείται" λόγω φύλου τζιαι εμφάνισης. Υπάρχουν τόσοι τρόποι να δείξεις την εκτίμησην τζιαι το θαυμασμό σου για έναν άθρωπον που το να του παίξεις την πουρούν. Φυσικά εν λείπουν οι περιπτώσεις που οι "στόχοι" της πουρούς shιαίρουνται για την προσοχήν που προκαλούν. Αλλά εν νομίζω μια γυναίκα που σέβεται τον εαυτόν της να επιδιώξει ποττέ να της παίζουν πουρούες ή να της σφυρούν όταν περνά. Μπορεί να είμαι εγώ ο "συντηρητικός", εν ξέρω.

Ώσπου να ωριμάσουν οι κυπραίοι stay cool and keep rocking!

4 σχόλια:

  1. Προσωπικά το μισούσα όταν ήμουν νεότερη. Στα 33 μου έχει μειωθεί η ένταση του. Και δεν είναι μόνο οι πουρούες. Ακόμα θυμάμαι τα επίμονα βλέμματα των 60αρηδων γέρων στα 14 μου όταν περπατούσα για το σχολείο. Κάτι σαν τους σκύλους στο γουολπειπερ σου. Για να το αποφύγω/μειώσω είχα διαμορφώσει ανάλογα το ντύσιμο και το attitude μου.Τίποτα που να παραπέμπει οτι μπορεί να έχει πιθανότητα 1% να θέλει τίποτα ο κώλος μου. Δεν το βρήκα ποτέ ελαφρύ/αστείο/φλερτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "έντονο βλέμμα" πυροδοτεί αισθήματα "απειλής" σε κάθε άθρωπον. Εν χρειάζεται κάποιος να έρτει σε "φυσικήν" επαφήν μαζί σου για να σου "επιτεθεί". Καταλαβαίνω το τι εννοείς με τις εμπειρίες που μεταφέρεις. Μεν ξεχνούμεν τζιαι την προκατάλειψην του τύπου "έσουσεν τζιαι τζιείνη την ουράν της". Η οποία προκατάλειψη επαρατήρησα επανειλημμένα με έκπληξην να καλλιεργείται παραπάνω που γυναίκες παρά που άντρες.

      Διαγραφή
  2. απορία: όταν μου παίζουν πουρούδες ενώ οδηγώ σημαίνει ότι είμαι όμορφη τζαι σέξι ή ένα χάλι μαύρο οδηγός; Μεν απαντήσεις καλύτερα :)

    το να παίζεις πουρού μιας γυναίκας γιατί σου άρεσε είναι ο πιο άστοχος τρόπος φλερτ νομίζω γιατίι αποκλείεται να γυρίσει να σε κοιτάξει. εν πολλά δειλός τρόπος έκφρασης για μένα. αρέσκει σου μεν αλλά δεν έχεις τα κότσια να κάμεις κάτι άλλο εκτός από μια ανώδυνη πουρού.

    αλλά το χειρότερο είναι πως δεν αντιλαμβάνονται ότι πρόκειται για παρενόχληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς η προκατάλειψη περί "γυναικών οδηγών" μάλλον ξεπερνά την τάσην για φλερτ. Κάτι συμβαίνει με το image τζιαι της πιο θεϊκής γκόμενας όταν την θωρούν οι άντρες πίσω που το τιμόνι,,,
      Ακριβώς όπως το λαλείς, η "μέθοδος της πουρούς" εν στέκει όποθεν τζιαι να την πιάσεις,ειδικά στο πόσον αποτελεσματική μπορεί να είναι.

      Διαγραφή