Άτε τζιαι καλό νέον έτος ρε κοπέλια. Τζιαι όπως εδιερωτάτουν ευλόγως ο φίλτατος Αγρινός, εν ζήτημαν αν το ξέρει το νέον έτος ότι ήρτεν. Διότι ζαττίν τίποτε "νέον" εν έχουμεν, πάλε τα ίδια θωρούμεν τζιαι ακούμεν.
Κατ'αρχήν δείτε την εξής εικόναν σαν εισαγωγήν. Προέρχεται που το περιοδικόν Charlie Hebdo, το οποίον όπως θα έshιετε σίουρα πληροφορηθεί (αφού επλάνταξεν το σύμπαν που το "κλάμαν") έγινεν στόχος τρομοκρατικής επίθεσης με 12 νεκρούς τζιαι 4 κρίσιμα τραυματίες.
Επροσπαθούσα εχτές να καταλάβω γιατί ούλλος ο κόσμος, όπως έφκαιννεν μέσα που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (αν τζιαι μόνο με το facebook ασχολούμαι εγώ), εκτυπιέτουν κυριολεκτικά για τούτον που έγινεν. Εσκοτωθήκαν 12 αθρώποι λέει. Τι το τόσον τρομερόν; Κάθε μέρα αν θκιαβάσεις ή ακούσεις ειδήσεις, ακούεις για θάνατον, τζιαι μάλιστα μαζικόν θάνατον, είτε ανάμεσα σε αθρώπους (Συρία, Ιράκ, Αφγανιστάν, που εν τζιαι δίπλα μας) είτε λόγω άλλων αιτιών (π.χ. εκάηκεν το τάδε πλοίον ή έππεσεν το τάδε αεροπλάνον ή επνιήκαν τόσες εκατοντάδες σε πλημμύρες κ.ο.κ.). Αφού εκαταντήσαμεν "εθισμένοι στο αίμα και το σπέρμα", όπως ελάλεν ο φίλτατος κ. Πιπερόπουλος στο μεταπτυχιακόν της διοίκησης επιχ/σεων. Τζιαι δεν θωρείς κάθε μέρα να σαλαβατά ο κόσμος ούλλος για τούτην ούλλην την σπατάλην ζωής. Νάμπου τους έπιασεν ούλλους με τους γάλλους τζιαι το περιοδικόν τους;
Νομίζω παρόμοιαν "απορίαν" με μέναν διατυπώννει ο Πιτσιρίκος στο μπλογκ του, αν τζιαι με άλλα λόγια.
Κοιτάξετε ξανά την γελοιογραφίαν πιο πάνω. Τι αισθήματα σας προκαλεί; Εγώ είμαι άθεος, τζιαι μάλιστα ενίοτε militant άθεος, αλλά έθθα επέλεγα έτσι τρόπον να "καυτηριάσω" τη θρησκεία. Οϊ επειδή εν της αξίζει αλλά επειδή δεν συμφέρει ρε αδερφέ. Απλά δεν συμφέρει, όπως εκαταλάβαν (αργά δυστυχώς) ο αρχισυντάκτης τζιαι οι σκιτσογράφοι του περιοδικού, που πλέον φυσικά εν υπάρχουν για να το μετανώσουν. Η διαδρομή της προσωπικής πίστης, την οποίαν ούλλοι έχουμεν ανάγκην, είναι ακριβώς τούτον, προσωπική. Δεν σηκώννει "βίαν", διότι η εν λόγω γελοιογραφία, στα δικά μου μμάθκια τουλάχιστον, συνιστά μια μορφή "βίας". Έννεν "επίθεση" τούτη η εικόνα; Εν θίγει, μάλιστα σε βαθμόν "ιεράς οργής" (η οποία επειδή εν "ιερά" προφανώς παίρνει τζιαι άφεσην αμαρτιών που τον αόρατον πατερούλλην); Το εν λόγω περιοδικόν ήταν υπό απειλήν τζιαι αστυνομικήν προστασίαν για τούτον τον λόγον, ότι "επροκαλούσεν". Εν όπως όταν μάθουν ότι μια κοπέλλα που "ντύνεται τολμηρά" έππεσεν ξέρω γω θύμαν σεξουαλικής παρενόχλησης (to say the least) τζιαι το σχόλιον είναι "έτρωεν την η ράshιη της τζιαι τζιείνης". Γιατί τόσον shοκ τωρά; Γιατί ούλλοι εν "Charlie" ξαφνικά; Γιατί έννεν τζιαι "Μουχαμέττης" (σύριος νεκρός) κάθε μέρα ας πούμεν;
Εξάλλου, ούλλοι είμαστεν εύκολα "λαύροι" τζιαι "δίκαιοι" άμα η πιέλλα πιάννει τους "άλλους". Εγώ προσωπικά άμα καταλάβω ότι με ειρωνεύκουνται ή με περιγελούν ή με υποτιμούν με τον άλφα ή βήτα τρόπον έχω πολλά άshιημες αντιδράσεις. Εντάξει έθθα σε σκοτώσω αλλά έναν κάχριν εννά το φκάλω πολλά ευκόλως. Οξά άμα εν για μας εν της παπαθκιάς τα ξύλα ενώ άμα περιπαίζουν το "μουλλάν" εν οκ;
Εν ξέρω πραγματικά που να το πάρω το θέμαν. Η βία εν βία τζιαι έshιει άπειρες μορφές πέραν του κουρπατζιού τζιαι της σφαίρας. Βία μπορεί να είναι να κλείσεις ένα δρόμον, να βρίσεις, να κοιτάξεις τον άλλον έντονα.
Όταν ασκείς βίαν συνειδητά, αργά ή γλήορα κάποια "αντιβία" θα ασκηθεί σε σέναν. Οπότε έσω έτοιμος. Αλλιώς τα αποτελέσματα εν γνωστά. Υπάρχει φυσικά τζιαι η επιλογή να μεν ασκήσεις εσύ βίαν. Εννά μου πεις, εν αρκετόν για να την "γλυτώσεις" που έναν κόσμον όπου η "βία εν η μαμμή της ιστορίας" (που είπεν τζιαι ο Κάρολος); Καλή ερώτηση. Μάλλον οϊ. Αλλά τουλάχιστον αν επιζήσεις, θα δικαιούσαι να "ομιλείς"...
Όταν ασκείς βίαν συνειδητά, αργά ή γλήορα κάποια "αντιβία" θα ασκηθεί σε σέναν. Οπότε έσω έτοιμος. Αλλιώς τα αποτελέσματα εν γνωστά. Υπάρχει φυσικά τζιαι η επιλογή να μεν ασκήσεις εσύ βίαν. Εννά μου πεις, εν αρκετόν για να την "γλυτώσεις" που έναν κόσμον όπου η "βία εν η μαμμή της ιστορίας" (που είπεν τζιαι ο Κάρολος); Καλή ερώτηση. Μάλλον οϊ. Αλλά τουλάχιστον αν επιζήσεις, θα δικαιούσαι να "ομιλείς"...
Ώσπου να εύρουμεν άλλην μαμμήν για την ιστορίαν μας, stay cool and keep rocking!
Για να μεν με πεις συνωμοσιολόγο... σου παραθέτω την άποψη μου όπως την εξήγησα του Στόγια...
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Ο κόσμος της Δύσης "πρέπει" να πειστεί πως είναι αναγκαίο ένα "συντριπτικό" κτύπημα στο Ισλάμ.
2) Υπάρχουν αρκετοί "στην άλλη πλευρά" πρόθυμοι να βοηθήσουν για να γίνει (αυτή) η δουλειά.
Πρόσεξε. Δεν λέω ότι οι μεν ¨δημιούργησαν" τους δε. Δεν το αποκλείω κι όλας... αλλά δεν είμαι και πεπεισμένος πως έτσι έχουν τα πράγματα.
Είμαι όμως σίγουρος πως... η τάση που αναφέρω στο 1... υπήρχε από δεκαετίες στο Αμέρικα και γενικά στη Δύση (Ρωσίας συμπεριλαμβανομένης) ... όπως είμαι σίγουρος πως αρκετοί ηλίθιοι στην "άλλη πλευρά" θα κάνουν όσα μπορούν για να ευκολύνουν τους ημέτερους ηλιθίους.
https://www.youtube.com/watch?v=8sr4wqXnzsM
ΥΓ: έπεψες μισή ντουζίνα αθρώπους ποτζεί στο τσαρδί μου... εν' κρίμα μπρε...
Εν κρίμαν που σου έστειλα αθρώπους ή εν κρίμαν που ήταν μισή ντουζίνα;
ΔιαγραφήΕν αμφιβάλλω ότι η εικόνα που παραθέτεις περιέχει λογικά σημεία. Εξακολουθεί όμως να με ξενίζει η απάθεια στο 99% των "κακών" που παρουσιάζονται (πηχιαία ή περιθωριακά) τζιαι η επιλεκτική "ευαισθητοποίηση". Εν λες τζιαι έχουμεν κουμπούθκια ειδικής συχνότητας που παθκιούνται μόνον σε ειδικές περιπτώσεις...
ΥΓ 2:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.huffingtonpost.com/paul-krassner/there-are-no-atheists-in-_b_80441.html
http://wwitv.com/tv_channels/b5298.htm
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είμαστε όλοι Αχμέτ ή Μοχαμαντ (είδες που το προφέρω με τον σωστό τρόπο) γιατί εν προφανές ότι άλλο είναι να σκοτώνονται 132 παιδιά στο Πακιστάν, 30 άνθρωποι στην Υεμένη, 80 στο Ιράκ, 60 στη Συρία και άλλο να σκοτώνονται 12 Γάλλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήεγώ θα ήθελα να σχολιάσω το εξής όμως. Το Charlie Hebdo σατύρισε (απαίσια σάτυρα αν με ρωτάς) Εβραίους, μουσουλμάνους, άθεους, χριστιανούς, ρατσιστές, τους καθωσπρέπει. Γιατί μόνο οι μουσουλμάνοι απάντησαν με τόσο βίαιο τ΄ροπο;
"Μουχαμέττης" εν λέξη που λαλεί ο παπάς μου κάποτε, διότι έτσι ελαλούσαν έναν τούρκον γείτοναν τους στη Χλώρακα της Πάφου.
ΔιαγραφήΓιατί εν διαφορετικόν να σκοτώννονται 12 Γάλλοι; Ποια η διαφορά, επί της ουσίας; Εν πιο νεκροί που τους άλλους; Αξίζει η ζωή τους παραπάνω;
Όπως ανέφερα, η βία έshιει πολλές μορφές. Να είσαι σίουρη ότι μπορεί οι άλλες ομάδες που ανέφερες να μεν εισβάλαν πυροβολώντας, αλλά ασκήσαν τζιαι τζιείνες την "βίαν" τους. ΄'Ηταν από ότι φαίνεται τζιαι πολιτική του περιοδικού να επιτρέπει τες "απαντητικές επιθέσεις".
Η απορία μου μέσα που την ανάρτησην εν αφορά στον εξτρεμισμόν του Ισλάμ, διότι το Ισλάμ κάμνει σήμερα ότι εκάμαν οι Εβραίοι στην παλαιά διαθήκη (εθνοκαθάρσεις ολόκληρες) τζιαι οι χριστιανοί ως σχετικά πρόσφατα. Πρόκειται για τρεις θρησκείες με βάσην τον ίδιον ακριβώς Αβρααμικόν θεόν. Η θρησκεία είναι έναν σύστημαν εξουσίας, τζιαι ως σύστημαν εξουσίας είναι φυσικόν να ασκεί βίαν για να καθυποστάξει τους εχθρούς τζιαι να κρατήσει το ποίμνιον. Η απορία μου εμέναν είναι η "επιλεκτική ευαισθησία" του "κοινού" στο τι του σερβίρεται. Η οποία μόνον εν μέρει οφείλεται στα ΜΜΕ, τα οποία φυσικά κάμνουν τζιαι τζείνα το παιχνίδιν τους ως όργανα κάποιων άλλων...
την απάντηση γιατί είναι διαφορετικό τη δίνει ο Όργουελ. Όλα τα ζώα είναι ίσα αλλά κάποια ζώα είναι πιο ίσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο Ισλάμ είναι μια θρησκεία που δεν έχει περάσει από αναγέννηση, από διαφωτισμό, δεν έζησε την αμφισβήτηση στο εσωτερικό του όπως την έζησε ο χριστιανιαμός ή ο ιουδαισμός. η Δύση μπορεί να έσσει πολλά αϊπια αλλά στο θέμα τούτο ξεχωρίζει. αμφισβήτησε τη θρησκεία και τη διαχώρισε από το κράτος. υπάρχουν πολλοί active χριστιανοί στην Ευρώπη. δεν βλέπω κανένα όμως να υποστήριζει η θρησκεία να γίνει νόμος της χώρας του.
Πολλά παρεξηγήσιμον τούτον που λες, ο Όργουελ εν σαφώς ειρωνικά που το είπεν, υπονοώντας την νομεκλατούραν του κόμματος στην ΕΣΣΔ (τα γουρούνια της φάρμας) η οποία ουσιαστικά εκατέστησεν "ουτοπικήν" την πραγματικήν ισότηταν ανάμεσα στους σοβιετικούς. Βέβαια εν παράλληλα μεγάλο θέμαν η "ισότης", διότι μπορεί κάποιος να υποβάλει "πως μπορεί να είμαι ίσος όταν δεν είμαι ίδιος;". Τούτον, ως προβληματισμόν μπορώ να το δεχτώ γιατί έχω το τζιαι γω.
ΔιαγραφήΕλπίζω να συμφωνείς μαζί μου όμως ότι η "εθνική ιδιότητα" ή άλλη "περιβαλλοντική ιδιότητα" (θρήσκευμα, ιδεολογία, επάγγελμα κλπ.) δεν μπορεί ποττέ εκ προομίου να σε καθιστά "πιο σημαντικόν" (κατά το "πιο ίσον") που τους άλλους. Έτσι, 12 γάλλοι κατ' εμέναν εν είναι ουδόλως "πιο ίσοι" που ακόμα τζιαι 1 μωρό στη Λωρίδαν της Γάζας. Εξ'αρχής η θεώρηση μας πρέπει να τους βάλλει τουλάχιστον στο ίδιον "επίπεδον" απώλειας...
Όσον για το πόσον "κοσμική" εν η δύση, συστήνω σου να ρίξεις μιαν μμαθκιάν στα λινκ που έβαλεν το Ηλίθιο Αγρινό. CBS ας πούμεν, που εν που τα πιο μεγάλα κανάλια των "μάστρων" της Δύσης Η.Π.Α. σημαίνει "Christian Broadcasting Network"...
ΔιαγραφήΜα εννοειται πως τουτη η "ανωτεροτητα" ειναι καθαρα δημιουργημα. Της κοινωνιας των μμε της αντιιληψης πως μετρουμε περισσοτερο απο τους αλλους. Υποβοσκων ρατσισμος; Μαλλον ναι.
ΔιαγραφήΘα επιμενω ομως πως η δυση ειναι σαφως πιο κοσμικη. Τζαι μπορει το cbs να σημαινει christian broadcasting service αλλα τα προγραμμα του ουτε θρησκευτικα ειναι ουτε μιλουν για αωτεροτητα της θρησκειας εναντι του κρατους.
Υγ. Γραφω που κινητο εξου και τα λαθη.
@Μάνα. Ευτυχώς που ζεις εξωτερικό και δεν ξερεις την νήσο Κύπρο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα γιατί το λες τούτον; Έννεν κοσμική η Κύπρος μας; Οξά έννεν "δυτική";
ΔιαγραφήΜιλούμεν για πολιτιστικόν χάος. Όι μεταξύ των χριστιανών τζιαι των μουσουλμάνων. Μεταξύ των Γάλλων τζιαι των Κυπραίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαί φίλε μου. Ο Γάλλος έσιει τον πολιτισμόν να πεθάνει που το γέλλιος τζιαι με τες θκυό γελιογραφίες. Ασχολήθου λλίον με την πολιτικήν γελιογραφίαν που εγέννησεν ο Γαλλικός πολιτισμός που τον 18 αιώναν (τζιαι τζιειαμάι να δεις "βίαν", "βίαν" να πεθάνεις που το γέλλιος, τζιαι στο τέλος να σκεφτείς τζιαι τίποτε.
Άκουσες ποττέ για liberté égalité fraternité? Ο κυπριακός πολιτισμός επέρασεν που την σούβλαν στο facebook. Αν εκαρτέραν ο αθρώπινος πολιτισμός που τους κυπραίους να τα γεννήσουν, ήσιαν να καρτερά ακόμα την ανάστασην των ελληνικών ιδεωδών που εθάψαν οι χριστιανοί για να τα ξαναξηθάψουν εν είδει εθνικισμού να χειραγωγούν τες αμόρφωτες μάζες, ή για marketing advantages να πουλούν τό ναν αλλό ναν φτηνά meze σκατοφάγια τζιαι ξημαρισμένα τουριστικά φτηνοπάγκαλλοου.
Ενεβρίασες με χα!
Εν με κανεί το κάγριν μου που εσσιωπήσαν τέσσερεις ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ αθρώπους, που επεθάναν τέσσερα ΤΕΛΕΝΤΑ γίγαντες, που εδολοφονήσαν τέσσερεις ψυσιές ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ που δύσκολα ξαναβρίσκεις, που τρέμει η ψυσιή μου πως θα εργαλιοποιείσει το αγνόν συναίσθημαν του απλού κόσμου ο κάθε πολιτικάντης της αγοράς τζιαι ο κάθε φασίστας, να κάθουμαι να θκιαβάζω τζιαι τες μαλακίες που ακούεις πας το facebook?
Si se calla el cantor, calla la vida muere la rosa, de que sirve, la rosa sin el canto τραουδά δαμαί η Mercedes https://www.youtube.com/watch?v=xm9sIAW39o0
Ναι, τωρά που εσσιώπησεν ο Wolinski, to Charb, o Tingous, o Cabu, o Maris η μοναξιά του αθρώπου που σκεφτεται ελεύθερα θα εν πιο ανυπόφορη. Διότι δεν έχει πολλούς σαν τον Charb που να λαλούν "ΔΕΝ ΦΟΟΎΜΑΙ, εγώ με γεναίκαν έχω, με παιδίν με σσιυλλίν, με αυτόκίνητον, με χρέος στην τράπεζαν. Je prèfère mourir debout que vivre à genoux.
Μεν νευριάζεις, εκατάλαβες να υπάρχει ξεκάθαρη θέση δαμέ; Ούλλη η ανάρτηση εν μια σειρά αποριών. Τζιαι εν απορίες που τες έχω σαν Κυπραίος. Εν έκαμα Γαλλίαν ποττέ για να με "εμποτίσει" η εν λόγω κουλτούρα.
ΔιαγραφήΝαι η γελοιογραφία προκαλεί μου γέλιο. Αλλά προκαλεί μου τζιαι shοκ για τα συναισθήματα που μπορεί να προκαλέσει σε άλλους. Γεννικά η σάτυρα τούτου του είδους "προκαλεί". Εν χρειάζεται να είσαι γάλλος για να το διαπιστώσεις τούτον, ούτε συντηρητικός για να προβληματιστείς για τες επιπτώσεις.
Αποδεδειγμένα ο άθρωπος έshιει ανάγκην μιαν κάποια πίστην. Στην αρχήν εν εξαρτημένος τζιαι διά του ο περίγυρος του την δικήν του. Όταν μεγαλώσει τζιαι αν είναι τυχερός τζιαι εν πεινά τζιαι μπορέσει να μορφωθεί, η πίστη του γίνεται τελικα΄δική του επιλογή. Έννεν δουλειά των άλλων να τον περιπαίξουν επειδή την θεωρούν γελοίαν. Αν το πράξουν ενδεχομένως να αντιδράσει. Άshιημα.
Οπότε έννεν θέμαν να ζεις "γονατιστός". Εν καθαρά θέμαν "ανοχής" του άλλου. Οϊ σεβασμού. Ανοχής.
''Γαλλικός πολιτισμός''...τούτος ο αρχοντοχωριατισμός εν τρώετε. Μιλούμε για τον ''Γαλλικό πολιτισμό'' που θα φκάλει πρώτο κόμμα την Λεπέν. Έτσι ''πολιτισμόν'' να τον κάμετε ότι θέλετε, καλλίττερα με την σούβλα
Διαγραφήαρχοντοχωριατισμός που με τρώεται με μασκιέται είναι να αντιδράς κκομπλεξικά όπως κάμνεις. Όι να σέβεσαι τζιαι να αναγνωρίζεις πανανθρώπινες αξίες τζιαι ιδανικά που φιλόσοφοι άλλων πολιτισμών επινοήσαν τζιαι εκαλλίεργήσαν τζιαι επροχωρήσαν στην πράξην με τους αγώνες τζιαι τες θυσίες άλλων λαών.
ΔιαγραφήWoofis,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρεμβαίνω κυρίως για να καταγράψω τη συμφωνία ΜΟΥ(!) με το περιεχόμενο της ανάρτησης ΣΟΥ και για να συμμετάσχω, πιο πολύ ρητορικά όμως, στις απορίες και τους προβληματισμούς πουθέτεις, πράγμα όχι και τόσο σύνηθες μεταξύ Ημών... Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο για να συμπληρώσω τα όσα γράφεις και με κάποιες δικές ΜΟΥ σκέψεις, αν και δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι θα τις επικροτούσες μια κι ΕΓΩ θα μιλούσα ΚΑΙ για την υποκρισία των Ιμπεριαλιστών και των αστικών Μέσων Ενημέρωσης...
Θα σημειώσω ΜΟΝΟ ότι η σάτιρα γράφεται με ιώτα κι όχι με ύψιλον… Με ύψιλον γράφονται οι (πορνο)σάτυροι…
Πολλά θα ‘θελα να γράψω και για την λεγόμενη ελευθερία της έκφρασης στην οποία αναφέρεται ο φίλτατος Aceras, , ή για το «άλλο να σκοτώνονται 12 Γάλλοι» της Manaς, αλλά δεν με παίρνει τώρα… Θα διερωτηθώ ΜΟΝΟ [αλλά και πάλι ρητορικά] κατά πόσο η γελοιοποίηση της όποιας θρησκείας με τον τρόπο που φαίνεται να το κάνει το συγκεκριμένο περιοδικό, δεν συνιστά απαξίωση ή και έκφραση ρατσισμού σε βάρος εκατομμυρίων ανθρώπων...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑν μεν ήταν η δυσκολία που εγείρει ο γραπτός λόγος (θεωρώ ότι δια ζώσης επικοινωνείς πάντα καλλίττερα) είμαι σίουρος θα ευρίσκαμεν πολλά παραπάνω θέματα να συμφωνήσουμεν Άνεφ.
ΔιαγραφήΗ απορία σου στο τέλος εν όντως τζιαι δική μου. Που "τραβάς γραμμήν" στη σάτιρα για να μεν "ξεφύγει" του σκοπού της, ο οποίος στην πολιτικήν όντως εν πολύτιμος; Τζιαι αν "τραβήσεις γραμμήν", εν αχρηστεύκεται; Που την άλλην, στην ανάρτηση διερωτούμαι αν η σκωπτική σάτιρα αποτελεί κάποιου είδους "άσκηση βίας", αφού μπορεί να εκληφθεί ως εξύβριση. Το περιοδικόν πάντως προς τιμήν του εδιούσαν βήμαν στα "θύματα" της κριτικής του να "αντεπιτεθούν" με δικές τους θέσεις.
Για το σάτ"υ"ρα τζιαι το σάτ"ι"ρα ήβρα το εξής:
http://misha.pblogs.gr/2009/03/satyra-h-satira-satirizw-h-satyrizw.html
Νομίζω εν παίζει ρόλον ποιο γράμμαν επιλέγεις αλλά τα "γλωσσικά αντανακλαστικά" μου τέινουν στο "υ".
Μπορεί να ξεφεύγω που το θέμα αλλά εφάνηκε μου πολλά άκυρος ο παραλληλισμός με την γυναίκα που ντύνεται τολμηρά και το σχόλιο είναι 'έτρωεν την η ράσιη της' για την παρενόχληση που δέχεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδεχομένως να εν άστοχον, αλλά ήθελα κάπως να δείξω ότι η αντίδραση των φανατικών ενάντια στο περιοδικόν κάπου οφείλεται, εν έππεσεν που τον ουρανόν. Αφού ήταν τζιαι υπό αστυνομικήν προστασίαν διότι επροηγηθήκαν παλαιότερα τζι'άλλα περιστατικά. Χωρίς να το δικαιολογώ, μπορώ να καταλάβω γιατί ένας φανατικός θα τους έβαλλεν στόχον.
ΔιαγραφήΆνεφ στην Γαλλίαν τον κλήρον έπέψαν τον στην Αγίαν τράπεζαν, μεγάλη η χάρη της, που το 1789. Το κράτος είναι λαϊκόν, τζιαι μες την αίθουσαν του εθνικού συμβουλίου δεν έχει εικόνες αγίων όπως σε κάτι άλλα νεαρά χριστιανά κράτη, ούτε τζιαι κανένας πρόεδρος υποδέχεται την αγίαν Κάραν ξέρω γώ ποιού πεθαμμένου με τιμές αρχηγού κράτους. Ο κόσμος δεν εμεγάλωσεν με τα σταυρούθκια να κρέμμουνται πας τα μωρά, παρόλον που έχει τζιαι τους καθολικούς της η χώρα. Αλλά εν προσωπική κουβέντα η πίστη. Στον δημόσιον χώρον όποιος νεκατώννεται πρέπει να αντέχει τζιαι την πολιτικήν σάτιραν, όσον σκληρή τζιαι να είναι. Όποιος εν έρκεται στον δημόσιον βίον να νεκατώννεται με τα πολιτικά έχει πολιτικήν σάτιραν. Ιερά στην πολιτική δεν έσιει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν καταλάβω δηλαδή, γιατί ο παραπόττης ο παραδοκυνηγός που εν πρόεδρος πρέπει να σηκώννει πολιτικήν σάτιραν, ενώ ο άλλος ο παραπόττης ο τραπεζίτης με τον τσιουππέν εν ιερόν σύμβολον τζιαι είναι intouchable?
Οι καρικατούρίστες τούτοι με τον ίδιον τρόπον που εσατιρίζαν τες ιδέες τους συντηρητικούς θρησκευτικούς, έτσι ακριβώς εσατιρίζαν τζιαι του συντηριτικούς νεοφιλελεύθερους, τζιαι που το βήμαν της Humanité μάλιστα. Η Ελευθερία να κρίνεις, να σατιρίζεις τζιαι να ΓΕΛΑΣ να κάμνεις ΧΑΖΙΝ είναι μια χαρά τζιαι έναν αγαθόν που εκατάκτησεν ο αθρώπινος πολιτισμός μέσα στον καπιταλισμόν τζιαι κακά έκαμεν ο υπαρκτός ανύπαρκτος πια σοσιαλισμός που το είσιεν εδολοφόνησει ¨για το καλόν¨ της επανάστασης.
Πο ούλλα που αγάπησα που ότι μου έδωκεν η κοινωνία την ευκαιρίαν να απολαύσω είναι την ελεύθερίαν να πω ότι ιδέαν νομίζω πως εν σωστή, είτε για κλάμαν, είτε για χάζιν
Αν είναι κοσμικόν το κράτος Aceras ποιος ο λόγος να ασχολείται το περιοδικόν με τη στάσην της εκκλησίας για τους gay; Για την εκκλησίαν οι gay εν αμαρτωλοί. Εν η θέση τους. Όποιος εν τούτης της αντίληψης μεινίσκει κοντά τους. Το να βάλω εγώ μιαν αγίαν τριάδαν να "κουτουπώννεται" gay style πως συνάδει με το "έβαλα την θρησκείαν τζιαμέ που της αξίζει"; Έν μπορείς να αντιληφθείς πως η συγκεκριμένη εικόνα "προσβάλλει" ακόμα τζιαι τους "μετριοπαθείς" της θρησκείας; Εγώ μπαίνοντας στη θέσην τους (αν εκάμναν ας πούμεν οι χριστιανοί σκωπτικές γελοιγραφίες για τες δικές μου αντιλήψεις) μπορώ να το αντιληφθώ. Αλλά συμφωνώ μαζί σου ότι η σάτιρα ενδεχομένως να αχρητεύκεται όταν της βάλεις όρια.
ΔιαγραφήΕν για τούτον που δεν αντέχω έτσι "συζητήσεις" βρε Γούφη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ένας ξηάννει ότι η Γαλλία ήταν -και μέχρι πρόσφατα -αποικιακή δύναμη... τζιαι νομίζει πως μέσα σε τούτον ούλλον που έγινε... το σημαντικό εν' η ελευθερία της έκφρασης τζιαι η σάτιρα.
Η άλλη δηλώνει -ωσάν να είναι ειδήμων επί του Ισλάμ -ότι τζείνοι δεν επεράσαν Διαφωτισμό κλπ. ... τη στιγμή που ελάχιστη παιδεία έχουμε για τις διάφορες ομάδες μέσα στο Μουσουλμανισμό... για τις διάφορες περιόδους που επέρασεν η θρησκεία τούτη σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές... για τις σημαντικές προσωπικότητες ή/και τους μεταρρυθμιστές της.
Τωρά που σας γράφω ακούω δυτικότροφη αναλύτρια στο CNN να λαλεί πως η Σαουδική Αραβία πρώτη άλλαξεν ερμηνείες συγκεκριμένων κομματιών του Κορανίου για να επιβάλει συγκεκριμένα δόγματα.
Μιλούμε απλά για να αναμεταδίδουμε ο,τι μας εμπήξαν μεσ' τες κκελλάες μας τα όποια ράδια, σάιτς, φυλλάδες, κλπ. επιλέγουμε....
Βρε δεν πα' να τιναχτεί στ' ανάθθεμα τούτος ο κόσμος... ας αποφασίσετε μετά εσείς αν θα ένει που κακούς Αμερικάνους ή Τζιχαντιστές ή την Κορέα ή....
Ήντα συζητήσεις αντέχεις; Έshιει μου τύχει τζιαι δαμέ τζιαι στο facebook να αννοίω ένα θέμαν που θεωρώ πολλά ενδιαφέρον τζιαι να μεν ασχολείται κανένας, τζιαι μετά να αναφέρω κάτι κατ'εμέναν πολλά επουσιώδες τζιαι να γίνεται χαμός. Το συγκεκριμένο συμβάν σηκώννει πολλύ συζήτηση φίλε, αν μη τι άλλον ακριβώς γιατί εξεσήκωσεν τόσην αντίδρασην, ενώ άλλες μεγάλες καταστροφές καθημερινές περνούν απαρατήρητες,
ΔιαγραφήΗ άγνοια της δύσης για την ανατολήν γενικώς (διότι το Ισλάμ εν μόνον έναν μέρος της άγνοιας) εν πολλά μεγάλη, τζιαι μεγεθύνεται σε επικίνδυνον βαθμόν γιατί θεωρούμεν ότι ξέρουμεν τζιόλας. Shίζουμεν τα μαγιώ μας για την τρομοκρατίαν αλλά ξεχνούμεν τι έκαμεν τζιαι εξακολουθεί να κάμνει πατοιοτρόπως η "πολιτισμένη δύση" στην "απολίτιστην ανατολή"...
Αλλά αν μη τι άλλον πρέπει να τα συζητούμεν φίλε. Πως θα βελτιωθούμεν άλλωσπως; Το θκιάβασμαν που μόνον του εν κανεί.
φίλε μου ο ένας δεν ξηχάννει ούτε ότι η Γαλλία εν καπιταλισμός που προσποθεί στες συγκεκριμμένες συνθήκες να επιβιώσει τζιαι να κρατήσει τα avantage comparatifs που κουβαλεί που τους παλιούς πολέμους τζιαι που την παλιάν πολεμικήν ισχύν, ούτε ότι έσιει ακόμα να πληρώσει 5 γενιές για τες αμαρτίες της αποκοιοκρατίας. Το παράπονον μου ρε γαμώ το είναι "γιατί να πληρώσει ο καλλιτέχνης"; Γιατί;
ΔιαγραφήΊσως μιαν απάντησην έδωκες στην δικήν σου ανάρτησην. Διότι υπάρχει στόχος. Γιαυτόν εγίνην στόχος.
Aceras αθθύμισες μου τες σκηνές με τον πιανίσταν στα western τζιαι το "don't shoot the pianist" (ή το "don't shoot the messenger").
ΔιαγραφήΚαλά βρε Ανθρωποφόρον, αν ήταν 12 γάλλοι στρατιώτες (σε στρατόπεδο μέσα στη Γαλλία) ...ή 12 μπάτσοι... πάει πάσα κακόν;
ΔιαγραφήΈνα σχόλιο του Μιχάλη Ελευθερίου στο Facebook το οποίον θεωρώ πολλά εύστοχον τζιαι που συμπληρώνει αρκετά το τι προσπαθώ τζιαι γω να πω για το θέμαν:
ΑπάντησηΔιαγραφή"There are people in this world that find religion -and the consequences of religion- ridiculous (and offensive). And if they do, let them ridicule it. Our job here is not to discuss whether we like the images or not, the point is very clear - violence is not the answer. We are all living in a world where religion affects us profoundly and these guys at Charlie Hebdo Officiel react with satire... rather than violence. Whilst the kind of ridicule of Charlie Hebdo wouldn't be my choice, respecting the imaginarily sacred just gives it weight, and that is the nature of taboo. We owe a lot to those who break taboos, as intolerant or offensive as they might seem. And finally -this is not a minor point- I am always curiously looking for signs as to the nature of the event and media coverage. We should always be thinking about if this was genuinely a religious fanatic attack, or whether it is another stunt by the ruling class in order to pass some new freedom dissolving laws. We don't have to decide this, just keep our minds open and watch. There are people on both sides of the coin that would do it for both reasons, and whoever it was, the ruling class will-take-advantage. If you think it's offensive to even consider that, then you don't know what you are angry about in the first place."
Σύνδεσμος για το σχόλιο δαμέ:
https://www.facebook.com/khailelef?fref=nf&pnref=story
Μάνα εν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά δες ένα βίντεο που εφκάλαν κάποιοι εξόχως πολιτισμένοι δυτικοί, τζιαι μετά, ως πολιτισμένοι που είναι, επροσπαθήσαν να χώσουν:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=5rXPrfnU3G0
Τζιαι έναν άρθρον του Κυριάκου Παπασπύρου (κατά facebook Papzy) το οποίον θέτει το όλο θέμαν που μιαν πολλά ενδιαφέρουσαν σκοπιάν:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.cyprusfreethinkers.org/archives/3458
Η ΔΗΜΟΣΙΑ σάτιρα, καλό είναι να αυτορυθμίζεται και να έχει τα όριά της. Ειδικά σε μια χώρα που ισχυρίζεται ότι σέβεται το διαφορετικό. Πολύ εύκολα μπορώ να δεχτώ την όποια ακραία σάτιρα σε ένα κλειστό θέατρο, σε μια παράσταση όπου θα επιλέξω και θα πληρώσω να πάω. Στο διαδίκτυο, στην τηλεόραση και στον έντυπο τύπο, οφείλουμε να είμαστε πάρα, μα πάρα πολύ προσεκτικοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήKι΄ εγώ κατανοώ για ποιο λόγο τέτοια προκλητικά και προσβλητικά σκίτσα, ενόχλησαν τη συγκεκριμένη θρησκευτική ομάδα, τους φανατικότερους από αυτή τουλάχιστον. Και δυστυχώς, είναι τοις πάση γνωστόν, ότι όποιος ανακατώνεται με τα πίτουρα, τρων τον οι κότες.
Σαφέστατα είναι λυπηρό, έως τραγικό να χάνεται η οποιαδήποτε ζωή. Κατανόησε όμως Γουφ μου, ότι στη Δύση, φαινόμενα σαν αυτά είναι πράγματι πιο σοκαριστικά διότι δεν συμβαίνουν συχνά και όπως και να το κάνουμε τα να χτυπιέται η ελευθερία του τύπου (έστω και αν επιμένω ότι οφείλει ακόμη και αυτή η ελευθερία να αυτορυθμίζεται και να βάζει τα όριά της), είναι ακόμη πιο σοκαριστικό.
Κοίτα μπορώ να "εξηγήσω" το shοκ αλλά εν το δικαιολογώ όταν καταπίννουμεν αμάσητα τα υπόλοιπα. Στην παγκόσμιαν κοινωνίαν που θέλω μιαν ημέραν να πετύχουμεν, πρέπει να μας shοκκάρουν ούλλα ισότιμα.
ΔιαγραφήΌσο για τα "όρια" της "ελευθερίας", η απορία μου παραμένει: ποιος θέτει τα όρια, τζιαι αν θέτεις όρια, τι σόϊν ελευθερία είναι;
Λοιπόν :
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Είναι όντως υποκρισία, να ξιχάνουμε άλλους θανάτους τζαι να δίνεται παραπάνω σημασία στους 12 που εν "δικοί μας".
2. βεβαίως, πάντα έτσι ένι με τον τύπο.... Πόσο μάλλον με τον κυπριακό. Η "εγγύτητα" καλώς ή κακώς (κακώς λέω εγώ), πάντα παίρνει προτεραιτότητα αφού θεωρείται ότι αυτό είναι που απασχολεί τους αναγνώστες. Έτσι που σήμερα τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων αφορούν τες κυπριακές αερογραμμές, την ασυλία του σαρίκα, τζαι τα σφυρίγματα υπερ εθνικόγρονων σωματίων τη στιγμή που ο κόσμος καίγεται. Για τα κανάλια δε, ακόμα σσιειρότερα....
3. Η σάτιρα όντως δεν έχει όρια. Από τον αριστοφάνη μέχρι τον αρκά (το "η ζωή μετά" είναι το πιο χαρακτηριστικό για τη περίπτωση μας), οι ιδέες (είτε είναι θρησκείες είτε είναι ιδεολογίες) υπόκεινται στη κριτική τζαι στη σάτιρα.... καθώς επίσης και η σάτιρα κρίνεται... Όπως έγραψεν ο στάθης εχτές:
"Οπως και τότε, επανέρχεται και τώρα το ερώτημα για τα όρια της σάτιρας. Εχει όρια η σάτιρα; Ολα έχουν όρια. Ακόμα και η ελευθερία έχει όρια, αν δεν θέλει να εκπίπτει σε ελευθεριότητα ή αποθηρίωση (όταν η ελευθερία τού ενός γίνεται τυραννία για τον άλλον). Υπ’ αυτήν την έννοια, το ερώτημα για τη σάτιρα δεν είναι τα όριά της, αλλά οι στόχοι της. Αν, για παράδειγμα, το προέχον για τη σάτιρα είναι η άμυνα στην περίπτωση που ο ισλαμισμός (ή ο,τιδήποτε άλλο) συνιστά απειλή για την ελευθερία του λόγου, τότε διακωμωδείς τον Μωάμεθ και τον Θεό τον ίδιο. Αν, απ’ την άλλη, το προέχον είναι τα βάσανα που η Δύση προκαλεί στον μουσουλμανικό κόσμο, τότε δεν πειράζεις τον Μωάμεθ, αλλά ξεσχίζεις τον Μπάρμπα Σαμ κι όλους τους πολεμοκάπηλους που «εξάγουν» δημοκρατία στους «απολίτιστους»."
Βεβαίως, λίγα γνωρίζουμε για το περιοδικό τζαι αυτά ότι εθκιεβάσαμεν εχτές τζαι σήμερα. Εννοώ για να κρίνουμε κατά πόσον, επικεντρώνετουν στον μωαμεθ και όχι στον μπαρμπα σαμ... Αν και, ακόμα και στο γιουρονιους οι μισοί εκ των γελοιογράφων/ δημοσιογράφων είχαν χαρακτηριστεί ως "αριστεροί" ή/και "μαρξιστές".
4. Αυτό δεν συνιστά "λεκτική βία" και ούτε είναι το ίδιο με το να σε ειρωνέφκεται κάποιος προσωπικά.
Άλλο η ειρωνία στες ιδέες και στους θεσμούς τζαι άλλο η προσωπική ειρωνία.....
5. Το "προκαλώ" είναι ένα επικίνδυνο επιχειρήμα. Και το έχεις απαντήσει, νομίζω με τη γυναίκα που ντύνεται "προκλητικά". Επείδη ντύνεται "προκλητικά" σημαίνει όποιος την βιάσει εν εντάξει , αφού τους "επροκάλεσε" ;
Είναι επικίνδυνο, γιατί αν ξεκινήσεις να το αποδέχεσαι, μετά ο καθένας θα αποκτά δικαίωμα να "προκαλείται" που το ότιδήποτε και να αντιδρά όπως του καπνίσει.... Με αυτή τη λογική θα εκαταργούσαμε τζαι το καζαντζάκη (τελευταίος πειρασμός/ χριστός ξανασταυρώνεται) γιατί επροκαλούσεν....
Εν πολλά εύκολο να ξεχειλωθεί τζαι να γίνει επικίνδυνο.
Οπόταν δεν γίνεται αποδεκτό σε καμία περίπτωση.
Η γελοιογραφία στο κάτω κάτω, είναι σε ένα περιοδικό τζαι έσσιεις κάθε δικαιώμα να το αγοράσεις ή όχι. Ούτε σου επέβαλε να αλλαξοπιστήσεις, ούτε σε εβομβάρδισε.....
Αντίθετα αν οι παπάδες σου είναι παιδεραστές, αν η εκκλησία σου η μόνη της έγνοια εν η μπίζνα, αν οι μουλάδες εβλογούν την αγοραπωλησία γυναικών , τότε κρίνεσαι, άσχετο με το αν εγώ είμαι μέρος της θρησκευτικής σου κοινότητας ή όχι.
Το προκαλώ φίλε συνήθως εν συγκριτικόν, τζιαι υποκειμενικόν. Κάποιος προκαλεί με χειρονομίες, άλλος με ένα βλέμμαν, άλλος με μιαν λέξην, άλλος με μιαν εικόναν. Η εικόνα με το shυλλούϊν που το σέρνει ένας εμφανώς "ανατολίτης" ζωσμένος με εκρηκτικά εν πιο "προκλητική" οξά λλιόττερον που την gay αγίαν τριάδαν; Εσέναν τζιαι μέναν μπορεί να μας φαίνεται προφανές, αλλά σε άλλους μπορεί όχι. Εν υποκειμενικόν.
ΔιαγραφήΑνέφερες την παιδεραστίαν, την πώλησην γυναικών, την ανάμιξην της θρησκείας στα "κοσμικά" ωσάν να είναι δεδομένη η "ανηθικότητα" τους. Για κάποιους (τζιαι εν πολλοί) έννεν ανήθικον ή για να το πω διαφορετικά, εν "ανεχτόν" ή ακόμα τζιαι "σεβαστόν". Υποκειμενικόν πάλε...
Έννεν καθόλου απλά τα θέματα δυστυχώς...
Οι "θεωρίες συνομωσίας" εν τζιαι εππέσαν που τον ουρανόν ούτε τζείνες:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://realitieswatch.com/paris-shooting-was-it-an-inside-job/
Χωρίς ανοχή τον αλληλοσεβασμών τον και αυτοέλεγχο εκατέρωθεν φοβάμαι μπαίνουμε σε ένα φαύλο κύκλο όπου θα αυξάνετε ο ρατσισμός και η ξενοφοβία που την μιαν αλλά και θα «οπλίζονται» τα χέρια των όποιων τρομοκρατών που την άλλην . Εν φκαλλεις άκρη, εγώ ανακατσιασα όπου δικλησω το μάτι μου να βλέπω βιαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς τζιαι στο μαραθώνιο φίλε αθθυμάσαι νάμπου εκάμαν για να περάσουν τα "μηνύματα" τους. 'Οντως προκαλεί απόγνωσην...
Διαγραφή