Follow by Email

Τρίτη, 4 Αυγούστου 2015

Οικογένεια τζιαι γυμνό


Επιστρέφω ξανά σε έναν "ευαίσθητο" θέμαν, τζιαι επειδή στο τελευταίον εψιλοπαρεξηγήθηκεν το πνεύμαν μου, θα το παίξω "προσεκτικός" τωρά.
Φυσικά δαμέ θα αναφερτώ στο - είμαι σίουρος - πολλά ενδιαφέρον θέμαν για το πως είναι πιο "ορθόν" να χειρίζονται τα μέλη μιας οικογένειας, ενήλικες τζιαι μη, το θέμαν του γυμνού μέσα στο σπίτι. Περιορίζω το καθαρά στους γονείς τζιαι τα κοπελλούθκια γιατί το ευρύτερον θέμαν του γυμνού αλλά τζιαι γενικά το πως "κυκλοφορούμεν" μέσα στην κοινωνίαν θέλει πολλές αναρτήσεις. Εν μιλώ επίσης για το γυμνό στην τηλεόραση, το διαδίκτυον, τα έντυπα κλπ. Η ανάρτηση αφορά στο κατά πόσον βλάφτει ή ωφελεί οι γονείς να αφήνουν να κοπελλούθκια τους να τους δουν γυμνούς (π.χ. όταν ντύνονται ή στο μπάνιο) τζιαι αντιστρόφως (μέχρι ποιαν ηλικίαν, αναλόγως τζιαι του φύλου, εν καλόν να αφήνουν τα κοπελλούθκια τους γονείς να τα βλέπουν γυμνά).
Αφορμήν εδώκαν μου τα κοπέλια, τα οποία τωρά τελευταία αρκέψαν να λούνουνται μόνοι τους, τζιαι εν θέλουν τον αδερφόν τους μαζίν τους, ενώ άμα τύχει να ανοίξουν κατά λάθος την πόρταν της τουαλέτας ενώ ο άλλος εν μέσα ακούει τους η γειτονιά. Φυσικά για τούτον φταίει τζιαι το ότι εν έχουμεν κλειθκιά στες εσωτερικές πόρτες, οπότε η επίσημη "διδαχή" είναι "αν η πόρτα εν κλειστή κτυπάτε πριν μπείτε". Εγώ άμα φοηθώ ότι καραδοκεί να ανοίξει κατά λάθος η πόρτα τζιαι είμαι τίτσιρος, αρκέφκω να σφυρώ. Άκουσα εν για τούτον που τραγουδούν άλλοι στη μπανιέρα. 
Ψάχνοντας λλίον για το τι λαλεί ο κόσμος, έππεσα πάνω σε έναν σχετικά παλιόν άρθρον που το CNN. Θκιαβάζοντας το επιβεβαίωσα τες δικές μου σκέψεις: εν υπάρχει ουσιαστικά "σωστόν" ή "λάθος" στο θέμαν τούτον, κάθε οικογένεια μπορεί να συμπεριφερτεί ως προς το γυμνόν αναλόγως των βιωμάτων, των χαρακτήρων των μελών της καθώς τζιαι του ευρύτερου κοινωνικού περίγυρου. Λόγω χάρην αν ζει μια οικογένεια σε μια χώραν όπου το γυμνόν εν προκαλεί αντιδράσεις, τότε εν θα θεωρηθεί τζιαι στο σπίτι κακή "διδαχή" να αφήνουν οι γονείς τα κοπελλούθκια να τους δουν γυμνούς ή να τα αποθαρρύνουν που το να δείξουν, στο πλαίσιον της ρουτίνας πάντα, το σώμαν τους. Επίσης, η θέα του γυμνού ουσιαστικά μπορεί να συνεχίζεται όσον υπάρχει "κοινή συναίνεση" των μελών. Εν γίνεται ας πούμεν να κυκλοφορεί κάποιος γυμνός μέσα στο σπίτιν ενώ κάποια μέλη της οικογένειας νιώθουν άβολα, όπως είναι τζιαι σαφής παραβίαση του προσωπικού χώρου να μεν τυγχάνουν σεβασμού όσα μέλη της οικογένειας εν θέλουν να τους δουν γυμνούς οι υπόλοιποι που εν τραβούν ζόριν.
Εμείς στο σπίτι μας έχουμεν αποφύγει να αφήσουμεν τα κοπέλια να μας δουν τίτσιρους. Με τα εσώρουχα ναι, αλλά ποττέ εν τους αφήσαμεν να δουν "επίμαχα σημεία". Εγώ εν νιώθω ότι το επροτίμησα τόσον γιατί θεωρώ ότι θα τους προξενήσει κάποιαν αρνητικήν επίδρασην, αλλά διότι εν βλέπω ούτε κάποιον όφελος, τζιαι παράλληλα εν νιώθω εγώ άνετα να με θωρεί γυμνόν οποιοσδήποτε άλλος εκτός που τη γυναίκα μου. Επίσης ουδέποτε ένιωσα άνετα να θωρώ άλλους γυμνούς, ειδικά άλλους άντρες (εν μου έτυχεν να βρεθώ σε τόπον με γυμνές γυναίκες οπότε εν έχω άποψη για τζιείνον) σε ντους γυμναστηρίων ή το στρατό. Ένιωσα πολλά φυσικόν να μεν θέλουν οι μιτσιοί σταδιακά να τους θωρούμεν τίτσιρους εμείς, αν τζιαι η ηλικία τους κατ'εμέναν εν σχετικά μικρή ακόμα. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου έχω μιαν ανησυχίαν άμπα τζιαι κάμουμεν τους πολλά "πουριτανούς", ή να συνδέσουν το γυμνό με κάτι το αρνητικό, διότι ούτε εγώ ούτε η αγάπη έχουμεν έτσι εντύπωση. Αλλά στο τέλος της ημέρας νομίζω εννά εύρουν το δρόμον τους οι ίδιοι, βάσει χαρακτήρα τζιαι βιωμάτων που θα αποκτήσουν στην πορεία.
Πάντως το θέμαν του γυμνού εν κάτι που με εξιτάρει, τόσον που άποψην ερωτισμού αλλά κυρίως που κοινωνικής πλευράς. Αθθυμούμαι που εβρεθήκαμεν στις Βρυξέλλες με την αγάπη πριν 2 χρόνια, τζιαι επέρασεν που μπροστά μας, μέρα μεσημέρι, σε κεντρικό δρόμον, μια πορεία ποδηλατιστών όπως τους εγέννησεν η μάνα τους. Άντρες, γυναίκες, μωρά, νέοι, γέροι, άshιημοι, όμορφοι επαρελάσαν χαμογελαστοί, στο πλαίσιον κάποιας εκδήλωσης, τζιαι ο κόσμος εχειροκροτούσεν. Αναρωθκιούμαι τι θα έκαμνεν ο μέσος κυπρέος σε ανάλογην περίπτωσην. 
Άμα ρίξεις μια μαθκιάν στο πως κυκλοφορεί ο κόσμος σήμερα, ειδικά το καλοτζιαίρι, εννά προσέξεις ότι άμα θέλει κάποιος να προκαλέσει, μπορεί να το κάμει πολλά πιο έντονα με το τι φορεί παρά με το τι εν φορεί. Έτσι για παράδειγμα, μια γυναίκα με brazilian στην παραλία εν πολλά πιο "προκλητική" παρά η ίδια ακριβώς γυναίκα εντελώς γυμνή. Σίουρα το τι δείχνεις τζιαι το τι εν δείχνεις αντανακλά τζιαι την αντίληψην που έshιεις για την αισθητικήν, αλλά εν ακόμα γεγονός ότι το γυμνόν, ειδικά δημοσίως, αλλά τζιαι μέσα στην οικογένεια, εξακολουθεί τροποντινά να εν που ευαίσθητον θέμαν έως ταμπού. Γιατί άραγε; Εξάλλου, έχουμεν προ πολλού ξεπεράσει την ανάγκην ένδυσης για "προστασίαν", που τη στιγμήν που ελέγχουμεν το κλίμα στους χώρους διαβίωσης μας.
'Ωσπου να το ξεκαθαρίσουμεν, stay cool and keep rocking!

16 σχόλια:

  1. Όπως είπες, το θέμα δεν έχει κανόνες.
    Νομίζω το σημαντικό είναι να μην κάνουμε τα παιδιά να ντρέπονται για το σώμα τους.
    Σίγουρα μετά από κάποια ηλικία αρχίζουν να νιώθουν άβολα. Να μην θέλουν να τους δουν οι άλλοι κτλ. Οπόταν άμα δώσουμε σεβασμό τότε λειτουργούμε καλύτερα.

    Τα δικά μου αγόρια επειδή ήταν μαμμόθρεφτα, σε πολύ μικρή ως νηπιακή ηλικία με ακολουθούσαν στο μπάνιο ακόμα κι όταν ήθελα να κατουρήσω. Ή μπορεί να έβγαιναν μες την αυλή χωρίς ρούχα.
    Σταδιακά μεγαλώνοντας αρχίσαν να ντρέπονται. Να θέλουν το χώρο τους. Να κάνουν μπάνιο μόνοι τους. Να μην είναι τόσο μαμμόθρεφτοι :-P
    Έτσι, δεν υπάρχει λόγος πλέον αυτής της έκθεσης.

    Πιστεύω ότι μια από τις ικανότητες που πρέπει να καλλιεργούμε εμείς οι γονείς είναι να είμαστε ευέλικτοι. Και να αλλάζουμε συμπεριφορές αναλόγως της φάσης των παιδιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, εγώ εν θα το ονόμαζα "αλλαγήν συμπεριφοράς" (άλλωστε οι γονιοί λλίον πολλά ως ενήλικες εν αλλάσσουμεν εύκολα) αλλά παροχήν γνώσης/ πληροφόρησης αναλόγως της ηλικίας. Λόγω χάρην εν έshιει την ίδιαν αποτελεσματικότηταν να μιλήσω στα κοπέλια για τη σημασίαν της "αιδούς" (διότι εν τέλει περί τούτου πρόκειται) στα 8 τους όπως θα έshει όταν βάλουν μπρος οι ορμόνες της εφηβείας.

      Διαγραφή
  2. Για ποιό λόγο να κυκλοφορούν ούλλοι γυμνοί στο σπίτι? Για να μάθουν κάτι τα μωρά? Οξά απλά έτσι, επειδή γουστάρουν/επειδή δεν πειράζει τους γονιούς? Αν είναι για τον πρώτο λόγο, είναι πολλά δύσκολο θέμα να το προσεγγίσεις σωστά παιδαγωγικά. Προσωπικά θεωρώ ότι τα μωρά εν καλά να μάθουν να σέβονται το ανθρώπινο σώμα, να μεν το βλέπουν πονηρά αλλά τζαι να ξεχωρίζουν πότε κάποιος δεν τους σέβεται... Εν βλέπω ότι εν εύκολο να γίνει τούτο άμαν κυκλοφορούν ούλλοι γυμνοί μες το σπίτι. Με λλία λόγια, ενόσω ζούμε σε μια κοινωνία που υπερπροβάλλει τζαι αποθεώνει τη σεξουαλικότητα τζαι το γυμνό, η συνεχής έκθεση των παιδιών στο γυμνό στο σπίτι μάλλον θα τα σαντανώσει καθώς μεγαλώνουν, παρά θα τους εμπνεύσει σεβασμό στο ανθρώπινο σώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ προσπαθώ να το δω άλλωσπως. Το γυμνό αν το καλοσκεφτείς, ακόμα τζιαι σε "ντροπαλά" άτομα, έννεν πρόβλημαν άμα εν μόνα τους στο χώρον τους ή με άλλα άτομα που έχουν αναπτύξει "οικειότηταν". Δηλαδή, η αίσθηση της "παράβασης"εν καθαρά στο επίπεδον της αλληλεπίδρασης τζιαι της κοινωνικοποίησης. Εν ενδιαφέρον να ψάξει κάποιος τα στάδια βάσει των οποίων η κοινωνία εκατέληξεν στο ότι το γυμνόν μπορεί να συνιστά "προσβολήν" (δημοσίας αιδούς), με αποτέλεσμαν τζιαι οι διδαχές της οικογένειας να το περιορίζουν ώστε να μεν εκτεθούν τα νεαρά μέλη όταν φκουν προς τα έξω. Που την άλλην έshιει κοινωνίες όπου το γυμνόν σταδιακά θεωρείται μέρος της καθημερινότητας τζιαι εν πιο "ελεύθερον". Πότε γίνεται τούτον πάλε εν ενδιαφέρον, ανθρωπολογικώς ομιλώντας.

      Διαγραφή
  3. δεν το επιδίωξαμε να μας δουν χωρίς ρούχα, ας πούμε να πάω να κάμω ένα μοχίτο χωρίς ρούχα ή ο Μοτορτζής να κατεβεί κάτω τίτσιρος. Όταν έτυχε να μας δουν χωρίς ρούχα δεν το κάναμε μεγάλο θέμα στο στιλ και η ζωή συνεχίζεται.

    που ήταν πιο μιτσιές ήταν πιο άνετες μέσα στον μπάνιο, μεγαλώνοντας αρχίσαμε τα κηρύγματα επομένως έγιναν και πιο προσεκτικές οι ίδιες.

    παρόλα αυτά να πω τον πόνο μου, πως οι μιτσιές έμαθαν να μεν ανοίγουν τες πόρτες, αλλά όχι και οι σκύλοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι εν το ξέρεις ότι εμείς τα κυνοειδή θέλουμεν μια διαδικασίαν housebreaking? Αρκέφκει που το που δικαιούμαστενν να κατουρούμεν τζαι επεκτείνεται στο τι εν φαγώσιμον τζιαι το οϊ. Οι κλειστές πόρτες σίουρα εν που τα δύσκολα στάδια. Κουράγιον τζιαι υπομονήν....

      Διαγραφή
  4. Ναι. Το πουριτανός έχει να κάμει ΤΖ̆ΑΙ με τες αντιλήψεις τζιαι τα ήθη του περίγυρου σου. Από την στιγμήν που το πρώτον ζητήμενον σε σχέση με τα κοπελλούθκια για τούτα τα ζητήματα είναι η διαχείρηση από τον μεγάλον του ταμπού της αιμομιξίας, πως μπορεί να το παίζει ελεύθερος τίτσιρος μπροστά τους, που την στιγμήν που το τίτσιρος εμπεριέχει σαφή σεξουαλικότηταν για τα ήθη των άλλων; Δεν...

    Άρα τίτσιρος με την γεναίκα σου μόνο, ή με όποιον άλλον ενήληκα θέλεις και συναινεί, τζ̆αι με το σόβρακο με τα κοπελλούκια. Αυτό δεν είναι πουριτανισμός :) Ψάξε τον αλλού τζιαι σίουρα κάτι θα έβρεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρόσεχε μη με παρεξηγήσεις όταν σου λέω "ή με όποιον άλλον ενήληκα συναινεί" διότι αναφέρομαι σε σχέση μόνο με τους ανήληκους, παιθκιά σου ή όι. Σε σχέση με την σύντροφο σου επίσης δεν είναι πουριτανισμός να μην την απατάς ή να μην ενδίδεις στα ένστιγκτα, ιδίως αν εσένα θα σε επλήγωννε να ενδώσει τζιείνη στα έντστιγκτα του με άλλον :) Δεν είναι πουριτανισμός, είναι ισότιμη σχέση :)

    Πάντως κρατώ το "ψάξε αλλού τζιαι κάτι θα έβρεις" :))

    τζιαι αν έβρεις πέ μου τζιαι μένα να δώ αν τσιαττούν οι απόψεις μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί η λέξη πάλε να μεν είναι η πιο κατάλληλη. Παρά "πουριτανισμός" νομίζω πιο σωστά θα έπρεπεν να ελάλουν "σεμνοτυφία". Όπως τζιαι να'shιει, συνδέω το με το να τους κληροδοτήσω "στερεότυπα", είτε δικά μου είτε του κοινωνικού περίγυρου. Ο στόχος μου αν μη τι άλλον είναι να γίνουν "αυτόφωτοι", να έχουν δικήν τους άποψην τζιαι να μεν φοούνται να την ακολουθήσουν. Που την άλλην, θέλω τους να αποδέχονται τζιαι την άποψην/ στάσην των άλλων, ειδικά σε "γκρίζα" ζητήματα όπως τούτον που συζητούμεν, για να διασφαλίζεται η "ειρήνη" στη συμβίωση, μαζί μας σήμερα, με άλλους αύριον.

      Διαγραφή
  6. Ουφ, ποτέ εν έχω χρόνο να γράψω σχόλιο της προκοπής. Απολογούμαι που τα τωρά για το ακατέργαστο σχόλιο.
    Θέλω το παιδί μου να βλέπει το σώμα σαν κάτι παραπάνω που μέσο για σεξ.
    Στην Κρυοχώρα τον γυμνισμό ονομάζουν τον Freikörperkultur: κουλτούρα του ελεύθερου σώματος. Ορισμός που με βρίσκει απολύτως σύμφωνη. Το σώμα μου έννεν μόνο για σεξ τζιαι εν θα ντραπώ για το πως ένει, ούτε εννα το περιορίσω στο ρόλο του παροχέα κ αποδέκτη ηδονής. εν με το σωμα μου που εκυοφορούσα, εγεννησα, εθήλασα, μεταξύ άλλων. Αξίζει του παραπάνω σεβασμός κ ελευθερία.
    Εν θα επιβάλω σε κανένα φυσικά να με θωρεί γυμνή. Άμαν ο γιος μου φτάσει στην ηλικία που εννα αντρέπεται να τον βλέπω γυμνό ή να με βλέπει εμένα ή τον παπά του, έσιει καλώς.
    Ως τότε, εννα συνεχίσουμε να κυκλοφορούμε γυμνοί στο σπίτι (όσο το επιτρέπει ο καιρός στην Κρυοχώρα) τζιαι να πηαίννουμε σε παραλίες γυμνιστών. τα μαγιώ θέλουν 100 ώρες να στεγνώσουν:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως εγώ για να πάω σε παραλία γυμνιστών εννά πρέπει να έχω παρέαν "μυημένα" άτομα. Επίσης εν ξέρω αν θα ήθελα να πάμεν παρέαν με τη γυναίκα μου ή όϊ. Δυστυχώς είμαι υπερβολικά self aware σκύλος....

      Διαγραφή
    2. Η γερμανία εν χώρα μοναδική όπου υπάρχει ο διαχωρισμός του ερωτικού που ελευθεριακό γυμνό.

      Το ίδιο κυπραιούδι άλλα θα νοιώσει βλέποντας ενήλικους γυμνούς γονιούς στην Γερμανία τζιαι άλλα στο Στρόβολο ή στην Αναρίτα.

      Διαγραφή
    3. Χμμμ, Aceras, εν τζι’ οι γερμανοί ερωτικοί άνθρωποι; Άσε μην πω ΚΑΜΙΑ χοντράδα κι ακουστώ και ρατσιστής!

      Διαγραφή
    4. Χμμμ, Aceras, εν τζι’ οι γερμανοί ερωτικοί άνθρωποι; Άσε μην πω ΚΑΜΙΑ χοντράδα κι ακουστώ και ρατσιστής!

      Διαγραφή
  7. Φίλε Woofis,

    Μέγα θέμα άνοιξες με το «γυμνό», όμως ΕΓΩ έχω την άποψη ότι το ζήτημα εντός της οικογένειας είναι διαχειρίσιμο... Δεν έχω χρόνο να το αναλύσω τώρα, αλλά σε γενικές γραμμές συμφωνώ μ’ αυτό που λέει ο Aceras: «Άρα τίτσιρος με την γεναίκα σου μόνο [...] τζ̆αι με το σόβρακο με τα κοπελλούκια...»
    Εκείνο που ίσως δεν είναι διαχειρίσιμο με την έννοια ότι ΜΑΣ φέρνει σ’ άβολη ή δύσκολη θέση [και μιλώ πλέον ως αρσενικό/άντρας], είναι ΚΑΙ το γυναικείο γυμνό και ημίγυμνο και οι τόνοι ερωτισμού που κυριαρχούν γύρω μας και βομβαρδιζόμαστε καθημερινώς από τα ΜΕΠ (Μέσα Ενημέρωσης και Προβολής)...
    Πώς, λόγου χάριν, είναι το δέον να λειτουργήσεις ως άντρας, όταν, ας πούμεν, μια άγνωστη κάνει ντους ολόγυμνη απέναντι ΣΟΥ στους χώρους υγιεινής του camping [κι εννοώ, να την κοιτάξεις, έστω και φευγαλέα, ή να κάνεις πως δεν τη βλέπεις;], ή όταν άλλη άγνωστη αλλάζει δίπλα ΣΟΥ στην παραλία το μπικίνι της [χωρίς απολύτως ΚΑΜΊΑ προσπάθεια από μέρους να κρύψει τα θέλγητρα του κορμιού της], ή όταν μια Τρίτη κυκλοφορεί ολόγυμνη στην απέναντι βεράντα, για να αναφερθώ σε σχετικά μη ακραίες καταστάσεις που έτυχαν σ’ ΕΜΈΝΑ;
    [Ρητορικά είναι τα ερωτήματα ΜΟΥ, μην αγχώνεσαι να απαντήσεις, αγαπητέ Woofis!]...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν εύκολες οι ερωτήσεις σου αγαπητέ Άνεφ, όπως λεν τζιαι οι αδερφοί καλαμαράδες, το να "μπανίσεις" εν μια τέχνη. Ειδικά ένας καλαμαράς, ο Ρασούλης, είπεν το λιτά τζιαι επιγραμματικά: "άλλον ο ανοικτομάτης τζιαι άλλον ο αυγουλομάτης"...
      Πάντως τζιείνον που προσωπικά μου προκαλεί απορίαν είναι πόσον αλλάσσει ο άθρωπος αναλόγως του περιβάλλοντος του. Αφού μιλούμε για μαγιώ ας πούμεν, δες πόσο φυσιολογικόν είναι να φορούμεν ιδιαιτέρως τολμηρά (*τζιαι εν αναφέρομαι μόνον στο "ασθενές φύλο", τζιαι οι "αδρώποι" εσχάτως μπορεί να φορούν αποκαλυπτικά τεμάχια) στην παραλία αλλά με ακριβώς το ίδιον "ένδυμαν"σε ένα γραφείον ή στα καταστήματα εννά μας φκάλουν πελλούς ή ανώμαλους.
      Ακόμα παραπάνω, μπορεί να νιώθουμεν πλήρως "προστατευμένοι" με ένα φύλλο συκής μπροστά σε πλήθος αλλά βουρούμεν να χωστούμεν άμα καταλάβουμεν ότι μας θωρεί έστω τζιαι έναν άτομον χωρίς τζιείνον το φύλλο συκής.
      Τι στη γύμνια, μερικήν ή πλήρην, εν τζιείνον που ξενίζει τόσον, ειδικά αφού εν καθαρά περιβαλλοντικοί οι λόγοι (ο καλός θεούλης εν τίτσιρους που μας έπλασεν αφού);
      Αλλά όπως είπα, τούτον εν μεγάλον θέμαν, ευρύτερον που τζιείνον που θίγω στην παρούσαν ανάρτησην. Επί του συγκεκριμένου εκαλύψαν με αρκετά οι απαντήσεις των φίλτατων σχολιαστών.

      Διαγραφή