Η σημερινή ανάρτηση καλόν θα ήταν να ειδωθεί σε συσχέτιση με μιαν πρόσφατη μου, υπό τον τίτλον "Απολιτίκ" .
Μετά μπορείτε να ακούσετε την εξής κομματάραν:
"Which Side Are You On?"
Come all you good workers
Good news to you I'll tell
Of how the good old union
Has come in here to dwell
Which side are you on boys?
Which side are you on?
My daddy was a miner
He's now in the air and sun
He'll be with you fellow workers
Until the battle's won
Which side are you on boys?
Which side are you on?
They say in Harlan County
There are no neutrals there
You'll either be a union man
Or a thug for J. H. Claire
Which side are you on boys?
Which side are you on?
Oh workers can you stand it?
Oh tell me how you can
Will you be a lousy scab
Or will you be a man?
Which side are you on boys?
Which side are you on?
Don't scab for the bosses
Don't listen to their lies
Poor folks ain't got a chance
Unless they organize
Which side are you on boys?
Which side are you on?
Τροφή για σκέψη έννεν; Εξανασυζητήσαμεν τα...Είπαμεν τζιαι για τη βίαν, "νόμιμην" τζιαι μη.....
Μια δική μου απάντηση στο ερώτημαν του τραουθκιού, έτσι για να κάμω πάλε το συνήγορον του θκιαόλου, αναλύεται σε τρία μέρη:
1) Είμαι πρώτιστα τζιαι θεμελιωδώς με τον εαυτόν μου τζιαι τα συμφέροντα του, είτε τούτα είναι υλικά είτε είναι άϋλα (σημ. βάλλω μιαν ερμηνεία δαμέ του συμφέροντος: "αυτό που αποφέρει κέρδος ή ωφέλεια, ηθικού, συναισθηματικού αλλά κυρίως υλικού περιεχομένου". Απλά να προσθέσω ότι εγώ με τη συγκεκριμένη ερμηνεία διαφωνώ ως προς τη βαρύτητα του υλικού οφέλους, μπορεί κατ'εμέναν κάλλιστα έναν ηθικόν ή/ τζιαι συναισθηματικόν όφελος να είναι ισοδύναμον ή/ τζιαι υπέρτερον ενός υλικού).
2) Κατ'εμέναν, όποιος άθρωπος συνειδητά κάμνει επιλογές που πλήττουν τα υλικά ή/ τζιαι άϋλα συμφέροντα του είναι για το ψυχιατρείον (σημ. ανασκευή της προηγούμενης, διότι δύναται να οδηγήσει σε παρερμηνείες του τι θέλω να πω: ...όποιος άθρωπος συνειδητά κάμνει επιλογές που δεν εμπεριέχουν κάποιον είδος άμεσου ή έμμεσου υλικού ή άυλου οφέλους προς τον ίδιον, αλλά αντίθετα εμπεριέχουν μόνον "ζημίαν", είναι για το ψυχιατρείον) .
3) Συνεπακόλουθα, η επιλογή "με ποιους είμαι" πηγάζει που το σημείον έναν. Η διαφορά μου με κάποιους άλλους, πιθανώς να έγκειται στο ότι εγώ συνειδητοποιώ τούτον το αναντίρρητον γεγονός, ενώ τζιείνοι θεωρούν ότι "θυσιάζονται"...
Ώσπου να θκιαλέξετε "με ποιους είσαστεν", stay cool and keep rocking!
http://www.youtube.com/watch?v=MzQ-n4RLMC4
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίον..αλλά προτιμώ τζιείνον που έβαλα.
ΔιαγραφήΞαναθκιαβάσε τον Κροπότκιν τζιαι μετά το Δαρβίνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΎστερα ρέξε ένα γυρό που δαμέ να δεις για τους Χάμιλτον τζιαι Πράις:
http://topdocumentaryfilms.com/all-watched-over-by-machines-of-loving-grace/
Τζιαι για να ξηγούμσατεν, τζείνο το...
"Κατ'εμέναν, όποιος άθρωπος συνειδητά κάμνει επιλογές που πλήττουν τα υλικά ή/ τζιαι άϋλα συμφέροντα του είναι για το ψυχιατρείον"
... εν γεμάτη αφέλεια... τζιαι μπορεί τζιαι αφέλια.
Ποιός ακριβώς εν' να ορίσει το "συμφέρον"... τζιαι με ποιόν ορίζοντα; Του εαυτού αποκλειστικά, των πλησιέστερων εκδοχών DNA, της ανθρωπότητας χωρίς εξαιρέσεις;
Να προσέχουμε νάκκουρίνν διότι ο δρόμος προς τον κοινωνικό δαρβινισμό είναι στρωμένος με καλές προθέσεις, ε;
Καταλαβαίνω ότι το λήμμαν της ανάρτησης που σε επροβλημάτισεν πάσχει λλίον στη διατύπωσην, οπότε έκαμα κάποιες προσθήκες. Δες τζια πες μου αν σε "καθησυχάζει" κάπως...
Διαγραφήο γούφις σας κυρίες και κύριοι
ΑπάντησηΔιαγραφήο βολεμένος ανθρωπάκος που φκάλει για το ψυχιατρείο ούλλους τους πολιτικούς κρατούμενους που αρνούνταν να υπογράψουν δήλωσην μετανοίας στο κολαστήριο στη Μακρόνησο
http://erodotos.wordpress.com/2011/01/07/makronisos/
Εμείς οι 1.500 δεσμώτες του “Β’ τάγματος Σκαπανέων” από το ξερόνησο Μακρονήσι, με μια φωνή βροντοφωνάζουμε: Δεν υπογράφουμε την εξευτελιστική δήλωση που μας ζητάνε. Αυτή είναι η τελευταία μας λέξη. Δεν έχουμε να πούμε τίποτα άλλο»
http://www.sarantakos.com/liter/lountemis7.htm
Ο Μενέλαος Λουντέμης δεν υπέγραψε ποτέ δήλωση μετανοίας κουβαλώντας τον σταυρό του μαρτυρίου του μέχρι τέλους.
OSR, ο άθρωπος των επιχειρημάτων. Που επιχειρηματολογεί κάμνοντας θεμελιώδη λογικά σφάλματα.
ΔιαγραφήΛογικόν σφάλμαν 1: "ο γούφις σας κυρίες και κύριοι
ο βολεμένος ανθρωπάκος..".
Πρόκειται για το "ad hominem" επιχείρημα, γνωστό και ως argumentum ad hominem (λατ.), ουσιαστικά αποτελεί επιχείρημα «ενάντια στο άτομο» και αποτελεί λογική πλάνη, η οποία συνίσταται στην ανταπάντηση σε κάποιο επιχείρημα μέσω άμεσης προσβολής προς το πρόσωπο που το διετύπωσε, σαν αυτό να αποτελούσε έγκυρη βάση για την απόρριψη του επιχειρήματος ως εσφαλμένου και δίχως ουσιαστική κατάδειξη των ελαττωμάτων του επιχειρήματος."
Λογικό σφάλμα 2: "...που φκάλει για το ψυχιατρείο ούλλους τους πολιτικούς κρατούμενους που αρνούνταν να υπογράψουν δήλωσην μετανοίας στο κολαστήριο στη Μακρόνησο...".
Πρόκειται για το λογικό σφάλμα "Αποδυναμωση με υπερβολη".
Οι Αγγλοι το λενε straw man argument, δηλαδη επιχειρημα του σκιαχτρου. Η αποδυναμωση επιχειρηματος με υπερβολη ειναι το σφαλμα που εντοπιζεται πιο ευκολα απ' ολα. Ειναι οταν λες τη γνωμη σου και ο αντιπαλος δεν απανταει σ' αυτο που ειπες, αλλα κατασκευαζει μια υπερβολικη, ακραια εκδοχη αυτου που ειπες και απανταει σ' αυτη."
Μόνον τούτα που σου απαντώ δαμέ κάμνουν τα "επιχειρήματα σου" ρεπανόφυλλα φιλούδιν αλλά (δες πιο κάτω)...
Παρά τα λογικά σφάλματα τσα οποία υποπίπτεις στο σχόλιο σου, κάμνεις τζιαι κάτι σωστόν, που λέγεται παράδειγμαν. Επειδή μου αρέσκουν τα παραδείγματα θα σου απαντήσω.
ΔιαγραφήΟι κρατούμενοι τζιαι ο Λουντέμης είχαν μπροστά τους επιλογές, με συγκεκριμένες πιθανές συνέπειες, υλικές τζιαι άυλες.
Ας πιάμεν πρώτα τους φυλακισμένους. Η επιλογή "υπογράφω την εξευτελιστική δήλωση" προφανώς θα είshιεν "υλικά" οφέλη, ας πούμεν την αποφυγήν βασανιστηρίων, ενδεχομένως την απελευθέρωσην κλπ. Αλλά θα είshιεν τζιαι "ζημίες", κυρίως άυλες, όπως συναισθηματικές τζιαι ηθικές. Αντίστοιχα, η επιλογή της άρνησης θα είshιεν φοβερές ενδεχομένως υλικές ζημίες αλλά στον συναισθηματικόν/ ηθικόν τομέαν εν μπορείς παρά να αναγνωρίσεις το όφελος.
Οπότε, βολεμένος ανθρωπάκος ή οϊ, εν ασφαλές για μέναν να συμπεράνω ότι η συγκεκριμένη επιλογή των φυλακισμένων δεν τους καθιστά ψυχιατρικά επιλήψιμους, για τον απλόν λόγον ότι δεν εκάμαν μιαν επιλογήν χωρίς οφέλη αλλά μόνον ζημίες, τόσον στον εαυτόν τους προσωπικά όσον τζιαι στους συντρόφους τους.
Φίλε Γουφι είμαι τζιαι εγώ έναν βολεμένον ανθρωπάκι που εν του αρέσκει κανενός είδους βία . Αυτό όμως δεν πρέπει να σημαίνει απάθεια . Πρέπει να έχουμεν κάτι να προτείνουμεν .Το ότι μας θεωρούν ηλίθιους είναι πολύ ενοχλητικόν .
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις να προτείνεις τρόπους αντίδρασης ?
Τζιαι γιατί "πρέπει" να έχουμεν "κάτι να προτείνουμεν" φίλε; Ποιος υποβάλλει το "πρέπει"; Εκτός που τον ίδιον τον εαυτόν μας στην τελικήν; Διότι κάπως, έμμεσα ή άμεσα, θα αποκτήσει κάποιον όφελος που τούτον;
ΔιαγραφήΠοιος μας θεωρεί ηλίθιους by the way; Αν εννοείς τον OSR, νομίζω αν μας εθεωρούσεν ηλίθιους εν θα ασχολείτουν μαζί μας. Αλλά προσωπικά, αν νιώθω καλά με τον εαυτόν μου, ότι θέλει ας με θεωρεί ο καθένας. Εν τον εαυτόν μου τζιαι την εσωτερική μου πάλην που υπολογίζω πάνω που ούλλα.
Αλλά έshιεις δίκαιον ότι μια πρόταση εν βλάφτει. Τι να κάμουμεν "εμείς"...
Για την ώραν εν ξέρω. Προτιμώ να με καθοδηγήσουν άλλοι τζιαι αναλόγως να ακολουθήσω. Έτσι με βολεύκει επί του παρόντος. Βολεμένος γαρ...
stelios papalangi
ΑπάντησηΔιαγραφήκοίταξε να δεις...
Με τον τρόπο που το θέτεις απλά θέλεις να αποδείξεις ότι είμαστεν ούλλοι συμφεροντολόγοι....
Το πρόβλημα με τούτου του είδους την αντίληψη είναι η ισοπέδωση (τι σημασία έσσιει αν εγώ τζυνηώ τα ρυάλια, τζαι εσυ σκοτώνεσαι για τα πιστέυω σου - στο κάτω κάτω όλοι συμφερονοτολόγοι είμεθα ).
Τζαι είναι επικίνδυνο γιατί αν μπεις σε τούτο το λουκι, τότε λίον πολλά ούλλες οι πράξεις δικαιολογούνται (πλην οι ψυχιατρικές) αφού στο κάτω κάτω ούλλοι είμαστε συμφεροντολόγοι...
Θα μου πεις, βεβαίως ότι εσύ δεν είπες κάτι τέθκειο - σωστόν !
Αλλά, ποιά είναι οι συνέπεια τούτου του τρόπου σκέψης ;
είναι ένας τρόπος σκέψης που δεν σε αφήνει να επιλέξεις μεταξύ δίκαιου τζαι άδικου , σωστού τζαι λάθους..... Αλλά ούλλες οι κοινωνίες, οι θρησκείες, οι φιλοσοφίες μέχρι σήμερα εβάλαν κάποιους κανόνες ως προς το τι εν σωστό τζαι τι εν λάθος .... Συζητησιμό βεβαίως κάθε φορά αλλά απαραίτητο.
Σε σχέση με το τραγούδι - η συλλογιστική σου οδηγεί καθώς είπα στην ισοπέδωση.
Συμφεροντολόγος ο εργόδοτης που κόφκει τον μισθό.
Συμφοροντολόγος τζαι εργάτης που θέλει ένα αξιοπρεπή μισθό.
Εν, το ίδιο ;
Για μένα όχι - άρα δεν είναι ένας τρόπος σκέψης ο οποιός με βοηθά, όσο λογικοφανής τζαι να φαίνεται.
Εν με άλλα κριτήρια που θα πάρω την απόφαση με ποιόν θα είμαι
Η γλώσσα εν σημαντική Στέλιο. Τζιαι ο τρόπος διατύπωσης.
ΔιαγραφήΤούτον που λέω, είτε συνιστά ισοπέδωσην είτε οϊ, είναι ότι κάθε homo sapiens κουβαλά εν μέρει ένα γονιδιακόν προσδιορισμόν τζιαι έναν περιβαλλοντικόν. Εν μεγάλον ακόμα θέμαν αν δεν κάμνω λάθος ποιος που τους θκιό ασκεί την πιο μεγάλη επιρροήν, αλλά τζιαι οι θκιό οδηγούν τον μέσον (ψυχιατρικά υγιήν) άθρωπον να επιζητεί την λεγόμενην ευτυχίαν, Τούτον εν θεμελιώδες τζιαι δεν αλλάσσει είτε βαφτίσεις κάποιον εργάτην, είτε εργοδότην, είτε καπιταλιστήν, είτε κομμουνιστήν. Τζιείνον που αλλάσσει εν το αποτέλεσμαν: άλλον αποτέλεσμαν είshιεν η επιδίωξη της ευτυχίας του Αϊνσταϊν τζιαι άλλον του Χίτλερ. Ακόμα τζιαι στην κρίσην του αποτελέσματος των πράξεων κάποιων στην επιδίωξην της ευτυχίας, εγώ δεν θα τους κρίνω (άρα να πάρω το μέρος κάποιου) αποκλειστικά βάσει κάποιων εξωγενών παραγόντων που ανέφερες (θρησκεία, φιλοσοφία, κοινωνία κλπ.) αλλά βάσει της εσωτερικής μου σύνθεσης, που περιλαμβάνει τζιαι το τι κουβαλώ ως άθρωπος που τη γέννηση μου.
Τούτη η συνειδητοποίηση δεν με αποκλείει που το να είμαι "καλός άθρωπος". Εν καθαρά το αποτέλεσμαν που εννά το δείξει τούτον. Αλλά η αφετηρία θεωρώ εν η ίδια για ούλλους μας.
Δες λλίον τζιαι τούτον το οποίον δείχνει πόσον εξιδανικεύουμεν κάποια πράματα χωρίς λόγον:
http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_egoism
FreedomPop is the first COMPLETELY FREE mobile phone provider.
ΑπάντησηΔιαγραφήVoice, text & data plans provided for £0.00/month (100% FREE).