Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Πατριαρχία, δυσμενείς διακρίσεις, ποσοστώσεις


Είχα γράψει, σχετικά πρόσφατα, για την πατριαρχίαν τζ̆αι την εξαιρετικά, τζ̆αι ανεξήγητα, μεγάλην αντοχήν της εν μέσω μεγάλων τεχνολογικών ανακαλύψεων που θα επερίμενες να την κλονίσουν συνθέμελα. Διότι, όπως λεν και οι κομμουνισταί, τα πάντα έχουν "οικονομικήν υφήν", τζ̆αι οι γυναίκες, που την στιγμήν που εξασφαλίσαν πρόσβασην στην αγοράν αφενός τζ̆αι στην δυνατότηταν του "εκλέγειν τζ̆αι εκλέγεσθαι" αφετέρου, θα επερίμενες, αφού εν συνήθως τουλάχιστον 50% επί του πληθυσμού των ψηφοφόρων, να εξισορροπούσαν την κατάστασην προς όφελος τους. Τζ̆αι όμως, ακόμα τζ̆αι στην "προοδευμένην δύσην" (sic), η πατριαρχία ζει τζ̆αι βασιλεύει. Μεν κάμουμεν δε κουβένταν για τες "μη προοδευμένες χώρες" (ξανά sic), όπου τα πράματα εν σ̆είρου σ̆ειρόττερα.
Έτσι, τζ̆αι στην Κυπρούλλαν, στες πρόσφατες ευρωεκλογές, εν εξορτώσαμεν να φκάλουμεν μιαν κοπέλαν, έτσι για δείγμαν βρε αδερφέ. Με αποτέλεσμαν να είμαστεν πάτος στον σχετικόν δείκτην σε ολόκληρην την Ε.Ε. (πιο ψηλά οι Σουηδοί, που εφκάλαν παραπάνω κοπέλες παρά κοπέλια). 
Να ξεκαθαρίσω πρώτιστα ότι εν είμαι "αρνητής" ότι έχουμεν πατριαρχίαν. Ούτε διαφωνώ ότι πρέπει να πάρουμεν μέτρα ανατροπής της, αφού ταλαιπωρεί ούλλα τα φύλα, άντρες, γυναίκες τζ̆αι ΛΟΑΤΙ. Αλλά τούτη η εισήγηση περί ποσοστώσεων βρίσκει με κάθετα αντίθετον φίλε. Είναι καθαρά η λογική της στρέβλωσης για να σάσω την στρέβλωσην. Η λογική των παραπάνω διακρίσεων για να λλιάνουν οι δυσμενείς διακρίσεις. Όπως τα άτομα ΛΟΑΤΙ που αντί να ζητήσουν να μεν γίνεται διαχωρισμός φύλου όταν πάεις toilet, απαιτούν να γίνουν ξεχωριστές τουαλέτες για λλόου τους. Όπου νομίζουν ότι ο αρχίδης που τους κάμνει bullying στες ανδρικές εννά φοηθεί να πάει αλώπως.
Εν ξέρω γιατί τους φαίνεται, των γυναικών εννοώ, τζ̆αι ειδικά των φεμινιστριών, ότι με μιαν τέθκοιαν ρύθμισην, δηλαδή το να με υποχρεώσει να ψηφίσω μιαν κάποιαν γυναίκαν, είτε γουστάρω είτε οϊ, θα καταφέρουν να "προωθήσουν την ανάδειξην γυναικών στην εξουσίαν". Που μπορεί, εν λέω, εγίναν ήδη δοκιμές με κάποια θετικά αποτελέσματα. Αλλά εν σαφέστατα πιο αντιδημοκρατικόν που το να κάμεις μιαν μελετημένην εκστρατείαν, τζ̆αι που τα πάνω, αλλά  - κυρίως - που τα κάτω, καθαρά προς τον γυναικείον πληθυσμόν, που άμα θέλει φκάλλει όποιαν γουστάρει χωρίς να διά λοαρκασμόν στους πατριάρχες, να διούν σταυρούς προτίμησης τουλάχιστον σε έναν εκπρόσωπον του φύλου τους. Διότι εν πιο "δίκαιον", διότι, στο κάτω-κάτω, συμφέρει τους βρε αδερφέ. 
Πιο κάτω το σχόλιο μου στο fb για το θέμαν, όπου έκαμα τζ̆αι έναν ωραίον παραδειγματούδιν, με αληθινήν κοπέλαν υποψήφιαν, τζ̆αι πολλά συγκεκριμένα νοούμερα:

"Επειδή θκιαβάζω ότι πρέπει να γίνουμεν ακόμα πιο οπισθοδρομικοί, με ποσοστώσεις βάσει φύλου στα ψηφοδέλτια τάχα επειδή εν μονόδρομος. 
Οι αριθμοί μιλούν που μόνοι τους. Θα πιάσω το ψηφοδέλτιον του ΑΚΕΛ, της πλέον "προοδευτικής" πολιτικής δύναμης του τόπου. Στο ψηφοδέλτιον του, με απλόν google search εντόπισα την Μαρίνα Νικολάου. Η Μαρίνα Νικολάου είναι 32 χρονών. Σπούδασε Πολιτική Επιστήμονας και είναι Μέλος Γραμματείας Ομάδας Ευρωπαϊκής Ενωτικής Αριστεράς/Βόρειας Πράσινης Αριστεράς, ως επιστημονική συνεργάτιδα του ΑΚΕΛ στις Βρυξέλλες.
Μιλούμεν για άριστον βιογραφικόν, κατ'εμέναν. Σίουρα επαρκές για να της εχάριζα έναν σταυρόν προτίμησης για ευρωβουλευτίνα. Τούτον ως απάντησην ότι "βάλλουν γεναίτζ̆ες για γεμωσ̆άν χωρίς να εν άξιες".
Στες πρόσφατες ευρωεκλογές, το ΑΚΕΛ έπιασεν 77000 ψήφους. Αν θεωρήσουμεν περίπου 50%-50% στο φύλο, τούτον σημαίνει 38000 γυναίκες. Ο πρώτος σε σταυρούς προτίμησης ήταν ο Γεωργίου με 27000 σταυρούς τζ̆αι δεύτερος ο Νιαζί με 25000. Η Μαρίνα έπιασεν 18000. Άρα, χοντρικά, ούτε οι μισές γυναίκες του ΑΚΕΛ εν της εβάλαν σταυρόν, αν θεωρήσουμεν ότι κάποιοι έστω άντρες εβάλαν της. Ήθελεν μιαν στοιχειώδην συνειδητοποίησην που τες γυναίκες ψηφοφόρους ότι πρέπει να στηρίξουν μιαν γυναίκαν, τζ̆αι ούτε προώθησην εχρειάζετουν, ούτε "υποχρεωτικήν ποσόστωσην" βάσει φύλου.
Θέλω μιαν γυναίκαν, νηφάλια, χωρίς συνθήματα, να μου απαντήσει: γιατί οι γυναίκες του ΑΚΕΛ, που μόνες τους, εν αποφασίσαν να στηρίξουν μαζικά, έστω με τον έναν τους σταυρόν, την γυναίκαν τούτην; Το "εν την επροωθήσαν", "εν την εξέραν" κλπ. εν έτει 2019, εν πολλοστέκει όπως καταλαβαίνετε. Κάτι πιο βάσιμον pls."

Θα επερίμενες ότι, όταν μιλάς με παραδείγματα, εννά σου απαντήσουν με βάσην το παράδειγμαν. Φευ, ούτε τζ̆αι μια απάντηση εν εβασίστηκεν στο τι ερώτησα. Ήταν έναν συνεχές ποϋρισμαν, τόσον που τες γυναίκες σχολιαστές, όσον τζ̆αι που τους άντρες που εσυμφωνούσαν μαζίν τους. Πολλά σύντομα, ήταν του στυλ "η πατριαρχία τζ'η πατριαρχία τζ'η πατριαρχία". Καμμιά επίδραση οι επικλήσεις μου στο ότι εν τουλάχιστον 50% οι γυναικείοι ψήφοι αλλά πουθενά εν το βλεπεις σε στήριξην για γυναίκες υποψήφιους, στο ότι οι ΕΚ άντρες εψηφίσαν ΤΚ για την ευρωβουλήν, γιατί είδαν έναν στόχον υπέρβασης. Γιατί οι γυναίκες να απαιτούν ποσόστωσην για να κάμουν το ίδιον με την -μυστικήν τζ̆αι προστατευμένην - ψήφον τους. Εν πολλύς ο φόος του αντρουκλή φαίνεται. Το 2019...Τι να πεις...
Η ανακούφιση μου εν ήρτεν που το fb, αλλά που μιαν σύντομην κουβένταν με την γυναίκαν μου. Η οποία, πιστέψετε με, ή ρωτείστε όσους μας ξέρουν, εν υποφέρει που "πατριαρχικά στερεότυπα", το αντίθετον. Τζ̆αι μου είπεν, λλίον πολλά το εξής: "δεν θα εγούσταρα να με υποχρεώσει να ψηφίσω κάποιον ο νόμος, επειδή εν του τάδε φύλου. Θα ήθελα να μπορώ να επιλέξω όποιον γουστάρω με βάσην τα δικά μου κριτήρια αξιοσύνης". Here, here!
Βασικά, αγαπητές μου φεμινίστριες, που ξέρω ότι έσ̆ετε καλόν σκοπόν, τέθκοια μέτρα ότι καλόν τζ̆αι να πετύχουν, είναι σαν να αννοίεις άγνωστα cans of worms που λαλούν τζ̆αι στα αμερικάνικα χωρκά. Υπάρχουν άλλες μέθοδοι. Δοκιμάστε τες τζ̆αι αν μεν πετύχουν, λέμεν τα. Αν το κάμετε νόμον τούτον το πράμαν, εγώ εννά πάω να ψηφίσω πάλε. Αλλά πολλοί άλλοι μπορεί να μεν το κάμουν. Τζ̆αι εν θα είναι μόνον άντρες. Εννά μου πεις, η αποχή εν φαίνεται να κόφτει πολλά τους "πατριάρχες", ώσπου εν τόση όση να μεν ανατρέπει τα αποτελέσματα τους. 
Ώσπου να το ξανασκεφτείτε, stay cool and keep rocking!

Υ.Σ. Προλαβαίνω όσους/όσες το πάρουν στο Κυπριακό, με την αιτούμενην πολιτικήν ισότηταν των Τ/Κ, μέσα που μέτρα ποσόστωσης στες εκλογικές διαδικασίες. Τζ̆αμέ έχουμεν την παράνοιαν του στάτους κβο έναντι μιας συμφωνίας που μπορεί, με όσα μύρια προβλήματα τζ̆αι εμπόδια, να επανενώσει τον τόπον σε ΜΙΑΝ οντότηταν. Τζ̆αι η ποσόστωση εν ο μόνος τρόπος να μεν καππελλώσουμεν, ως 80%, το 20% των Τ/Κ. Με τες γυναίκες, έχουμεν μιαν αναλογίαν 50%-50%, που εν χρειάζεται καμμιάν ποσόστωσην για να εκπροσωπηθεί, φτάνει οι ίδιες οι γυναίκες να συνειδητοποιήσουν την ανάγκην να στηρίξουν γυναίκες. Αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου