Follow by Email

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

Η δίκη του άθεου ζαχαροπλάστη*


*Ο τίτλος της ανάρτησης τζιαι ο αστερίσκος έχουν άμεση σχέση με την πρόσφατην ανάρτηση της φίλτατης Brenda. Όπως θα δείτε τζιαι στα σχόλια, είχαμεν επί του θέματος που την απασχόλησεν μιαν ζωηρήν τζιαι, θεωρώ, πολλά πολιτισμένη συζήτηση, έστω τζιαι αν δεν τα "ήβραμεν" τελικά. Το συγκεκριμένο θέμαν όμως τζιαι η στιχομυθία που ακολούθησεν έδωσεν μου το ερέθισμαν να δοκιμάσω κάτι "ανάποδον". Αν ήταν διαφορετικές οι "θέσεις" των "ηρώων" της εν λόγω υπόθεσης, θα άλλαζεν κάτι; Τώρα να δούμεν.

Θεωρείστε έναν παράλληλον σύμπαν, όπου δεν υπάρχουν θρησκείες. Ο κόσμος είναι, στην πλειοψηφίαν του, άθεος. Μέσα όμως που την κοινωνικήν, τεχνολογικήν τζιαι πολιτικήν εξέλιξην εμφανίζεται μια θρησκεία, ο χριστιανισμός, ο οποίος ανάμεσα σε άλλα, υποστηρίζει ότι το να προσκυνάς εικόνες αννοίει το δρόμον προς τον παράδεισο. Ο εν λόγω ισχυρισμός εν είναι πλήρως αποδεδειγμένος αλλά υπάρχουν σημαντικές ενδείξεις για τούτον, όπως διατείνονται διάσημοι επιστήμονες. Επειδή το σύμπαν τούτον εν παράλληλο αλλά μιλούμεν πάλε για αθρώπους, εννοείται ότι αρχικά οι πρώτοι χριστιανοί εδιωχθήκαν με μανίαν, εθεωρήτο "παρά φύση" να είσαι χριστιανός, μέχρι πρόσφατα ήταν παράνομον με αρκετά αυστηρές ποινές, αλλά σιγά-σιγά η κοινωνία αρχίζει να αποδέχεται ότι οι χριστιανοί εν δαμέ για να μείνουν. Μάλιστα για να δείξουν τούτην την αλλαγήν, έshιει καθιερωθεί η παγκόσμια ημέρα "κατά της χριστανοφοβίας", διοργανώνονται ετησίως "Cristian Pride" εκδηλώσεις κλπ. Το θέμαν των εικόνων όμως, σε κάποιες χώρες εξακολουθεί να είναι "ταμπού". Η σκέψη του να shύφκεις τζιαι να προσκυνάς έναν κομμάτιν ξύλον με την εικόναν κάποιου γενειοφόρου προκαλεί τα συναισθήματα της πλειοψηφίας των αθέων. Έτσι υπάρχει δημόσια συζήτηση κατά πόσον πρέπει να επιτρέπεται στους χριστιανούς να επιδίδονται σε τούτην την προκλητικήν για τα αισθήματα των αθέων πράξη, η οποία για την ώραν εν παράνομη. Διότι, καλάν κάμε ότι θέλεις στο σπίτι σου, αλλά δημοσίως εν γίνεται. Άσε που τούτοι οι αθρώποι μπορεί να κάμουν ή να υιοθετήσουν τζιαι κοπελλούθκια τζιαι να τα βάλλουν τζιαι τζιείνα να προσκυνούν εικόνες.
Ένας γνωστός χριστιανός ακτιβιστής επισκέπτεται ένα κατάστημα γνωστής αλυσίδας αθέων ζαχαροπλαστών τζιαι παραγγέλλει τούρταν για την παγκόσμιαν μέραν κατά της χριστιανοφοβίας. Ο ζαχαροπλάστης εσύγκοψεν φυσικά τον χριστιανόν που τα χαϊμαλιά που φορεί (σταυρούς, παναγίτσες κλπ.) τζιαι κρατά (κομποσκοίνι) αλλά αρχικά εν πάει ο νους του στο κακόν, έshιει αρκετούς πελάτες χριστιανούς που εν του εκάμαν κάποιον πρόβλημαν. Τότε όμως ο ακτιβιστής χριστιανός ζητά του να γράψει πάνω "Υποστηρίξτε το προσκύνημαν εικόνων". Ο άθεος shιοκκάρεται. Είναι ένας άθρωπος πολλά συνεπής στες διαχρονικές αξίες της κοινότητας του, όπου ούλλοι θεωρούν που χαζόν έως ψυχοπάθειαν να φιλάς εικόνες με γενειοφόρους. Έτσι, πολλά ευγενικά αρνείται να υλοποιήσει την παραγγελίαν του πελάτη του. Ο πελάτης του φεύκει με την υπόσχεσην αγωγής εναντίον του, με την κατηγορίαν της διάκρισης εις βάρος του, καθώς αρνήθηκεν να τον εξυπηρετήσει εξαιτίας των χριστιανικών του πιστεύω.
Ο άθεος δικαστής κατανοεί την συναισθηματικήν οδύνην του άθεου ζαχαροπλάστη, αλλά πάραυτα δεν μπορεί να αγνοήσει ότι ο ζαχαροπλάστης, εμμέσως πλην σαφώς, έκαμεν διάκρισην βάσει συγκεκριμένης ιδιότητας (θρησκευτικής πεποίθησης στην προκειμένη περίπτωση), για το αν θα επρόσφερεν υπηρεσίαν/ προϊόν σε κάποιον. Έτσι επιβάλλει χρηματικόν πρόστιμον στον ζαχαροπλάστη βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.
Ο ζαχαροπλάστης ξέρει ότι ο χριστιανός ακτιβιστής έκαμεν το σκόπιμα για να στείλει πολιτικά μηνύματα τζιαι να δημιουργήσει νομικόν προηγούμενο. Νιώθει ότι ο ίδιος εν έκαμεν κάτι κακόν τζιαι ότι ίσως πρέπει να ασκήσει έφεσην στην ποινή που του επιβλήθηκεν. 

Εγώ εν ξέρω αν θα πετύχει ο ζαχαροπλάστης στην έφεσην του. Ή μάλλον ξέρω αλλά έθθα σας πω τι νομίζω. Εσείς νάμπου λαλείτε;

Ώσπου να το σκεφτείτε, stay cool and keep rocking!

21 σχόλια:

  1. η διαφορά εν ότι gay γεννιέται κάποιος (λαλούν οι σοφοί επιστήμονες) αλλά χριστιανός γίνεσαι. οπότε έσιει έναν πάτημα ο ζαχάρος δαμέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζιαι όμως φίλε, παρά την έντονην αίσθηση που έχουμεν αποκτήσει εσχάτως, εν υπάρχει πλήρης επιστημονική εξήγηση για το πως προκύπτει ο σεξουαλικός προσανατολισμός. Προφανώς εν ένας συνδυασμός γονιδιακών προδιαθέσεων με περιβαλλοντικούς παράγοντες αλλά, βάσει τζιαι μιας συζήτησης που επαρακολούθησα πρόσφτατα, εν μπορεί καμμιά πλευρά να αποδείξει "γενιέσαι" με συγκεκριμένο σεξουαλικό προσανατολισμό.
      Οπότε η αναφορά μου σε επιστήμονες εν απλά αντιστοίχηση της "εγκυρότητας" που διά μια άλφα, ανεξάρτητη υποτίθεται αρχή, για ένα θέμα (π.χ. το προσκύνημαν των εικόνων) η οποία επηρεάζει μεν την κοινή γνώμη αλλά εν υπάρχει οριστική κατάληξη (όπως δηλαδή τζιαι το θέμα του σεξουαλικού προσανατολισμού). Ο παρονομαστής δηλαδή εν ο ίδιος όσον αφορά την "τρέχουσα γνώση". Ο άθεος"ζαχάρος" δυστυχώς εν έshιει "ελαφρυντικά" έναντι του χριστιανού συνάδελφου του στη Β. Ιρλανδία.

      Διαγραφή
  2. Χαχα που ξέρεις ότι εν άθεος ο δικαστής (δαμέ);;; Μπορεί κάλλιστα να εν Χριστιανός (δαμε....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τωρά....Β. Ιρλανδία, δικαστής, γυναίκα τζιαι άθεη τζιόλις; Πόσα "ριζοσπαστικά" να αντέξουν οι γέρηομοι οι θεοσεβούμενοι οι βορειοιρλανδοί; Αλλά έshιεις δίκαιον, πουθενά εν περιγράφονται οι εν λόγω πεποιθήσεις της δικαστίνας. Απλά θεωρώ ότι όπως μια χριστιανή δικαστής έθθα έβαλλεντα προσωπικά της πιστεύω πάνω που το νόμο, έτσι τζιαι μια άθεη.

      Διαγραφή
    2. όταν σου λέω ότι είσαι γεμάτος με προκαταλήψεις που εσύ ο ίδιος κακίζεις κάτι ξέρω! Είναι αναπόφευκτες οι προκαταλήψεις (even on a subconscious level που λέει και η αγαπημένη σου δικαστής)

      Επί της ουσίας εγώ εξάντλησα το θέμα, απλώς σου υπέδειξα ότι έβαλες προϋπόθεση που δεν υφίστατο! Άτε να δούμε τι θα γίνει με την έφεση!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητή Brenda, προκατάληψη είναι μια στάση που κρατάς χωρίς τεκμήρια τζιαι εμμένεις σε τζιείνην παρά την προσκόμισην τεκμηρίων που την αντίθετην άποψην. Ποια τεκμήρια μου λείπουν όσον αφορά την προκατάλειψην του μέσου θρησκευόμενου τζιαι καθίσταμαι εγώ "προκατειλημμένος"; Θρησκεία τζιαι "πίστη χωρίς βάσανον απόδειξης" είναι αλληλένδετα πράματα. Look it up.
      Φυσικά τζιαι ΔΕΝ είναι αναπόφευκτες οι προκαταλήψεις, απλά απαιτείται να βάλλεις τον ορθολογισμόν πάνω που το συναίσθημαν.

      Διαγραφή
  3. Φίλε γούφι,
    αν έρθει ένας τούρκος και σου ζητήσει να του κάμεις ομόπλινθους με την σημαία της Τουρκίας και την επιγραφή τι ευτυχία να είσαι τούρκος θα τον εξυπηρετήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ωμόπλινθοι μου εννά είναι σκέττοι.
      Αλλά αν επρόσφερα την εν λόγω υπηρεσίαν (τυπωμένα μηνύματα σε τούβλα) γιατί να έχω πρόβλημαν να τον εξυπηρετήσω; Εν δική του η άποψη, οϊ δική μου.

      Διαγραφή
    2. Τωρά αν μου ελάλεν να γράψω "οι Έλληνες εν σκουλούτζθα", τζιαμέ εννά είχαμεν θέμαν. Αλλά φυσικά πριν απαντήσω ήταν να συμβουλευτώ δικηγόρο. Τζιαι να δω πως θα αρνηθώ τζιαι να είμαι νόμιμος παράλληλα.

      Διαγραφή
    3. Μα αν σου ελάλεν να γράψεις "οι Έλληνες εν σκουλούτζια" ή "η Κύπρος είναι και θα παραμείνει τουρκική" ή ότιδήποτε άλλο δεν είναι και πάλι δική του άποψη; και όντως ήταν να ρώτας δικηγόρο αν δεν είχες υπόψιν το ζάχαρο; :)
      Το θέμα δεν είναι αν είναι δική του άποψη, αλλά πόσο σε ενοχλεί συνειδησιακά ή άλλως πως αυτή η άποψη, και αν θα τον εξυπηρετούσες έστω και αν αυτή του ή άποψη είναι κάθετα αντίθετα με το τι εσύ πιστεύκεις, νιώθεις ή θεωρείς σωστό/δίκαιο όπως θέλεις πέτο.

      Διαγραφή
  4. Μα αν σου ελάλεν να γράψεις "οι Έλληνες εν σκουλούτζια" ή "η Κύπρος είναι και θα παραμείνει τουρκική" ή ότιδήποτε άλλο δεν είναι και πάλι δική του άποψη; και όντως ήταν να ρώτας δικηγόρο αν δεν είχες υπόψιν το ζάχαρο; :)
    Το θέμα δεν είναι αν είναι δική του άποψη, αλλά πόσο σε ενοχλεί συνειδησιακά ή άλλως πως αυτή η άποψη, και αν θα τον εξυπηρετούσες έστω και αν αυτή του ή άποψη είναι κάθετα αντίθετα με το τι εσύ πιστεύκεις, νιώθεις ή θεωρείς σωστό/δίκαιο όπως θέλεις πέτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α φίλε μου δαμέ εννά διαφωνήσω. Ενδέχεται η άποψη του τζιαι η διατύπωση της "δημοσίως" να είναι η ίδια παράνομη. Γι'αυτόν εμίλησα για νομικήν συμβουλήν πριν τον απορρίψω.
      Για να το πάρουμεν πίσω στο θέμαν της ανάρτησης της Brenda:
      Στην Β. Ιρλανδίαν ο γάμος ανάμεσα σε gay είναι παράνομος. Το να πεις "υποστήριξε τον γάμον των gay" ΔΕΝ είναι παράνομο. Άρα ο gay ακτιβιστής ΔΕΝ εζήτησεν που τον ζαχαροπλάστην να κάμει κάτι παράνομον. Αντίθετα, ο ζαχαροπλάστης με το να αρνηθεί, επαρανόμησεν, έστω έμμεσα, κάμνοντας διάκρισην στο ποιον θα προσφέρει υπηρεσίες.
      Άρα αν ο Τούρκος μου ζητήσει να γράψω τα πρώτα που μου έβαλες ουδέν μεμπτόν κατά οτ νόμο. Αν μου ζητήσει να γράψω "Οι Έλληνες εν σκουλούτζια", εν τελείως άλλη υπόθεση, ή τουλάχιστον έτσι ενδέχεται να είναι, καθώς η ίδια η φράση που μου ζητ΄ανα γράψω εμπεριέχει διακρίσεις, άρα εν παράνομη.

      Διαγραφή
  5. Λοιπόοοοοον,

    εδιάβασα τα σχόλια σας ποτζιεί στην Μπρέντα τζιαι άρκεψεν να ανεβαίνει η πίεση μου. Άφηκα το. Τωρά πάλε άρκεψεν τζιαι ανεβαίνει η πίεση μου.
    (πρέπει να το προσέξω).

    Ως δηλωμένη ανάρχας έχω να πω το εξής.
    Το πιο ιερόν πράμα στον κόσμον εν η ελεύθερη επιλογή.
    Είπεν ο ζαχαροπλάστης εν θέλει να κάμει την τούρταν, ΕΝ θα την κάμει!
    Δικόν το μαχαζίν ένει ότι θέλει κάμνει!
    Αν χρειαστεί να πληρώσει τις συνέπειες, ας τον πείσουν κι ας καταφέρουν να πάρουν αυτά που θέλουν από αυτόν.

    Woofi, ο τρόπος που εκφράζεσαι δίνει την εντύπωση ότι θεωρείς ότι οι νόμοι εν υπερ του ανθρώπου.
    Ο άνθρωπος εν ζώον. Όν. Υπάρχει. Τελεία.
    Κι αν κάποιοι τον βάλλουν να προσκυνά μιαν εικόνα ίσως, λέω ίσως, να προσπαθούν να ενεργοποιήσουν τον νευρογλωσσικό του προγραμματισμό ( ο οποίος εν κύτταρα , μόρια, πυρήνες ), μια δυνατότητά του που Υπάρχει!

    Τώρα, οι νόμοι είναι ανθρώπινα δημιουργήματα, κινούμενα κλυδωνιζόμενα και ψευδαισθήσεις. Τις οποίες χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να παράξουν ψευδαισθήσεις ( δηλαδή πάλι να ενεργοποιήσουν, ίσως, τον νευρογλωσσικό του προγραμματισμό ) για να τον "εντάξουν" σε ένα κοινωνικό σύνολο ( για να βολευόμαστε όλοι ).

    Καταλήγοντας, ο ζαχαροπλάστης έχει την απόλυτη ελευθερία να επιλέξει αν θέλει ή όχι να κάμει την τούρτα. Δικά του υλικά, δικό του το σώμα, δικό του το μαγαζί, δικός του ο χρόνος.

    Οποιαδήποτε προσπάθεια για να τον αναγκάσουν να κάνει την τούρτα είναι απλά ΒΙΑ!

    ουφ! αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά εν βία. Το κράτος, οι νόμοι, εν αποκρυσταλλωμένη βία μιας επικρατούσας "πλειοψηφίας". Τζιαι γω είμαι "αναρχικός" τζιαι θα ήθελα όντως ο ζαχαροπλάστης να κάμει ότι θέλει με τες τούρτες του. Το ίδιον όμως αγαπή μου Νεράϊδα μπορεί να πει τζιαι ο gay, για το ποιον θέλει να παντρυετεί, χωρίς να έρκεται το κράτος/ νόμος/ χριστιανός ζαχαροπλάστης να σαλαβατά ότι εν "παράνομο". Τούτον το μαshιέριν κοινώς, κόφκει που θκιό πάντες.
      Ώσπου να πετύχουμεν την αναρχίαν, λειτουργούμεν εντός του δοθέντος πλαισίου. Στο δοθέν πλαίσιον ο gay εδικαιώθηκεν που δικαστήριον για διακρίσεις. Ορθώς κατ' εμέναν, λανθασμένα κατά την Brenda. Εξήγησα πολλάκις γιατί έκαμεν διάκρισην ο ζαχαροπλάστης. Ας μεν ξαναλαλούμεν τα ίδια.

      Διαγραφή
    2. Ήθελα να πω "αγαπητή" τζιαι εμάσησα το τζιαι έμεινεν το "αγάπη". Sry...

      Διαγραφή
    3. Ο ζαχαροπλάστης είπε του gay γιατί είσαι gay;
      Ο ζαχαροπλάστης είπε του gay ποιον να παντρευτεί;OXI
      Ο ζαχαροπλάστης είπε του gay να μεν παντρευτεί;OXI
      Κόφτει τον ζαχαροπλάστη με ποιον τραβιέται ο gay;OXI
      Ο gay αναγκάζει τον ζαχαροπλάστη να του κάμει gay marriage friendly τουρτα; NAI

      Αυτά περί προσωπικών ελευθεριών.

      Διαγραφή
    4. Ο gay αναγκάζει τον ζαχαροπλάστη να του κάμει gay marriage friendly τουρτα; ΟΧΙ

      Έννεν ο gay που αναγκάζει τον ζαχαροπλάστην Brenda μου. Εν το κράτος, το οποίον ο gay χρησιμοποιεί όπως τζιαι ο ζαχαροπλάστης. Ο ζαχαροπλάστης είναι "ελεύθερος" να αρνηθεί. Αλλά πρέπει να πληρώσει πρόστιμον. Πως να το κάμουμεν;
      Το ίδιον κράτος που απαγορεύει στον gay να παντρευτεί όποιον θέλει. Αν αποφασίσει να παντρευτεί άντραν, πρέπει είτε να φύει που τη χώραν είτε να παντρευτεί παράνομα, άρα με τη σειράν του να υποστεί τες συνέπειες του νόμου.
      Αυτά (πιο ολιστικά τζιαι υλιστικά) περί "προσωπικών ελευθεριών".

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    6. Επίσης:
      "Κόφτει τον ζαχαροπλάστη με ποιον τραβιέται ο gay;OXI"
      Με ποιον "τραβιέται" εν τον κόφτει. Με ποιον εννά παντρευτεί όμως; Τζιαμέ αλλάσσει η κατάσταση.
      Νομίζω εν εκατάλαβες καλά τες "ψυχικές οδύνες" του ζαχαροπλάστη. Δαμέ αρνήθηκεν να γράψει απλά θκιό λέξεις σε μιαν τούρταν. Πόσον μάλλον να μεν τον "κόφτει" αν παντρευτούν άντρες μεταξύ τους. Ήνταλως μου είπες για μέναν τζιαι τους χριστιανούς; Αν ναι: έτσι τσούννες που εννά φκάλει...

      Διαγραφή
  6. υπάρχει κάτι στη συζήτηση και εδώ και στης Μπρέντα, που το ξεχάσαμε εντελώς. ΠΟΣΟ ΚΑΛΕΣ ΕΊΝΑΙ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΙ ΤΟΥΡΤΕΣ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗ; ας πούμε εν τόσο καλές όπως της φίλης μου της Κατερίνας; είναι όπως την γκανάς του Νούφαρου ή την σοκολατίνα με φουντούκια από το Πραλίνα ή την πάβλοβα με μαρέγκα που κάμνει ο Ρόντι στα Πιατάκια;

    γιατί αν τόσο καλή, άτε να πω αξίζει τόσος ντόρος. Αλλά αν απλά πλακώνονται έτσι για μια τούρτα μέτρια, εν πολλά κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά καλή παρέμβαση για να "ελαφρύνει" νάκκον το κλίμαν. Μαζί μου επέτυχεν πάντως. Χωρίς ίχνος υποτίμησης της σημασίας της ποιότητας των τούρτων του βορειοϊρλανδού...

      Διαγραφή