Follow by Email

Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015

Πορνεία: μια άλλη οπτική


Έκαμεν αίσθησην πρόσφατα η κουβέντα με τον Μαππουρίδην τζιαι την πρότασην για νομοθετικήν ρύθμισην της πορνείας η οποία επροκάλεσεν τζιαι αντιδράσεις που διάφορες γυναικείες οργανώσεις, λες τζιαι μόνον τες γυναίκες αφορά το θέμαν, ως ενδεχόμενους παροχείς σεξουαλικών υπηρεσιών τζιαι συνεπακόλουθης θυματοποίησης τους. Αθθύμισεν μου την κουβένταν με τις γυναίκες ως θύματα βίας στην οικογένειαν, ενώ στατιστικά φαίνεται ότι 2 στα 5 θύματα ενδοοικογενειακής βίας εν του λεγόμενου "ισχυρού" φύλου" (τρομάρα μας). 
Τέσπα, εγώ θα σκιαγραφήσω μιαν άλλην οπτικήν του θέματος, διότι τυγχάννει να συμφωνώ εν μέρει με το ύφος τζιαι τες  - καλοπροαίρετες κατ' εμέναν - δηλώσεις του Μαππουρίδη. Έννεν έναν "άσπρον-μαύρον" θέμαν όπως εσπεύσαν να το παρουσιάσουν οι - καλοπροαίρετες επίσης φαντάζομαι - κυρίες των φεμινιστικών οργανώσεων.  Τζιαι θα το κάμω περιγράφοντας μιαν πολλά ψυχαγωγικήν σκηνήν που μιαν ιταλικήν ταινίαν που είδα κάποια στιγμήν.
Στην σκηνήν η μεσήλικας, αλλά ομολογουμένως πολλά ελκυστική, μητέρα στέκεται μπροστά που τον καθρέφτην περιεργαζόμενη το σώμαν της. Κοντεύκει ο ενήλικας γιος της, ο οποίος λαλεί της ότι εν κούκλα τζιαι ότι κάλλιστα μπορεί να θεωρηθεί MILF (ούλλα εγώ εννά σας τα πω, googlάρετε το). Ο άντρας της εχώρισεν την για μιαν συνομήλικην του γιου της τζιαι η καϋμένη η μαμά έshιει λαλήσει που την "μούχλαν" τζιαι την έλλειψην σεξ. Οπότε κανονίζει, με την παραίνεση του γιου, να πάει για clubbing μαζίν με τες κολλητές της, σε πολλά πιασάρικον στέκκιν, όπου συχνάζουν πιο νεαρά άτομα. Αφού περνούν τον πορτιέρην, ο οποίος τες βάλλει με δισταγμόν, όντας πολλά μεγάλες για το εν λόγω μαγαζίν, αρκέφκουν να χορεύκουν τζιαι να πίνουν. Κάποια στιγμήν κοντεύκει την ηρωίδαν ένας γόης, που τούτους που η φίλη μου η Ουφ! θα επερίγραφεν μονολεκτικά ως θεός τζιαι αρκέφκει να την φλερτάρει. Ως τζιαι σαμπάνιαν πίννει κάποια στιγμήν που το παπούτσιν της. Για να μεν τα πολυλογώ, η νύχτα κορυφώνεται με την MILF μας τζιαι τον "θεόν" να κάμνουν άγριο σεξ στο σπίτιν της.
Το πρωίν, μπαίνει στο σπίτιν ο γιος τζιαι θωρεί την μάμμαν του να απολαμβάνει τον καφέν της με ονειροπόλον βλέμμαν τζιαι έναν χαμόγελον άσβηστον στο πρόσωπον. Όταν την ρωτά χαρούμενος γιατί εν σε έτσι κκέφκια, παίρνει την απάντησην που την εμφάνισην του "θεού", ο οποίος δείχνει το six-pack πριν βάλει το πουκαμισούϊν τζιαι δώκει έναν φιλίν ρουφηχτόν της μάμμας του. "Εκατάλαβες τωρά" λαλεί με το βλέμμαν του γιού της. Γυρίζει στον "θεόν" τζιαι λαλεί του "ετζοιμήθηκες καλά; Ήταν απίστευτα εψές". Τζιαι ο θεός σπάζει τα μάγια απαντώντας "ναι ήταν όντως υπέροχα! Γι'αυτόν θα σου κάμω έκπτωσην. Αντί €500 που εν η ταρίφα μου, για σέναν μόνον €400". Η MILF μας σαστίζει που την "πατσαρκάν" (εννοείται ότι ούτε που επήεν ο νους της πως ένας έτσι "θεός" εκαταδέχτηκεν να της κολλήσει in the first place), τζιαι τρεκλίζοντας πάει στην τσάντα της. "Εν έχω τόσα, μόνον €160 έχω" ψελλίζει. Ο "θεός" συνοφρυώνεται αλλά παραμένει ευγενικός "μα μόλις είπες ότι επέρασες πόμπα εψές τζιαι έκαμα σου τζιαι 100 ευρά έκπτωσην, εν σωστά πράματα τούτα;". Η μαμά συνεχίζει να τον θωρεί με απόγνωσην ώσπου ποταυρίζεται ο γιος τζιαι συμπληρώνει το ποσόν, τζιαι κουντά τον "θεόν" έξω της πόρτας, ο οποίος αφήνει φεύκοντας την κάρταν του στο τραπέζιν της κουζίνας.
Τι σχέσην έχουν τούτα ούλλα με το θέμαν μας θα μου πείτε. Τζιαι απαντώ εγώ "εν μια άλλη οπτική" του θέματος του τίτλου. Ο "θεός" εν μια αρσενική πόρνη. Συνειδητά "πουλά" σεξουαλικές υπηρεσίες σε συγκεκριμένον "τμήμαν της αγοράς". Φυσικά εν "παράνομος", αλλά ικανοποιεί μιαν "ανάγκην". Ούτε τον καταπιέζει κανένας, ούτε "θύμαν" συνιστά, αντίθετα πιερώνεται αδρά για να κάμει κάτι που, ενδεχομένως, να γουστάρει τζιόλας. Α, εν τζιαι "άδρωπος", έννεν γεναίκα. Υπάρχουν τζιαι έτσι είδους "επαγγελματίες" αγαπητές φεμινίστριες του "άσπρου-μαύρου".

Ώσπου να ρυθμίσουμεν τα της "παροχής σεξουαλικών υπηρεσιών", τζιαι να λλιάνουμεν την υποκρισίαν μας, stay cool and keep rocking!

Υ.Γ. Εννοείται αλλά εννά το γράψω, για να προλάβω τυχόν καλοθελητές, ότι είμαι εναντίον πάσας εκμετάλλευσης αθρώπου που άλλον άθρωπον, άρα τζιαι εναντίον της εμπορίας προσώπων τζιαι του εξαναγκασμού ατόμων όλων των φύλων στην πορνείαν ή άλλες δραστηριότητες χωρίς τη θέλησην τους.

10 σχόλια:

  1. Πολλά ωραίο κείμενο, Γούφι. Και στο πνεύμα και στο γράμμα του. Έτσι πάει. Η ισότητα εν δρόμος δυο κατευθύνσεων, όι μονόδρομος κατά βούληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ισότητα φίλε εν είναι πανάκεια. Ουσιαστικά μπορείς να πετύχεις "ισότηταν" αλλά να μεν πετύχεις "κοινωνική δικαιοσύνη". Εν τούτον που πρέπει να καταλάβουμεν. Δες δαμέ μιαν ενδιαφέρουσαν συζήτησην που είχα στο facebook για το θέμαν της "ισότητας - δικαιοσύνης":

      https://www.facebook.com/michalis.tapakoudis/posts/10155639973270206?pnref=story

      Διαγραφή
  2. Γιατί μου έρκεται να πω ότι βρίσκω τούν τον τρόπον σχέσης ως τον καλλίττερον; Προ πάντων αν γίνει και η συμφωνία επί της τιμής εκ των προτέρων; Τέρμαν τα παράπονα, τα κλάματα, οι απογοητεύσεις, τα νεύρα, η ζήλεια, οι τσακωμοί, οι σκοτωμοί. Σήμερα ποδά αύριον ποτζιεί κουμπάρε, και για τους θυληκούς και για τους αρσενικούς και τους έτσι και τους αλλιώς. Παραδάκι μόνο χρειάζεται που αν ήταν αρκετά ανοικτή η κοινωνία δε θα μιλάγαμε για μεγάλα ποσά λόγω . . . . ανταγωνισμού. Οι άτιμες οι αγορές πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαι πιο "σφαιρικός", έθθα ελάλουν για καλλίττερον ή shιειρόττερον τρόπον σχέσης. Θα ελάλουν ότι ούλλες οι σχέσεις του αθρώπου είναι σχέσης κάποιου είδους "συναλλαγής", τύπου "παίρνω κάτι έναντι ανταλλάγματος". Αν οι σχέσεις διέπονται που στοιχειώδεις ισορροπίες τζιαι αρχές που συνάδουν με την "κοινωνικήν ειρήνην", ποιος ο λόγος να τες σταμπάρουμεν ως "ανήθικες" ή εν ξέρω γω τι άλλον στερεότυπον;

      Διαγραφή
  3. "αντίθετα πιερώνεται αδρά για να κάμει κάτι που, ενδεχομένως, να γουστάρει τζιόλας" !! xmmm αθθυμίζει μου κάτι τούτον. Αίγυπτον περιοχές τζιαι Ινδίαν.

    Πόσα τοις εκατόν freelance πουτάνες λαλείς να έσιει;

    Πόσα τοις εκατόν αθρώπους λαλείς να έσιει που να τους αρέσκει να γαμιούνται με έναν άγνωστον που δεν επελέξαν αλλά που τους επέλεξεν ή που τους επιβλήθην;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλεις στατιστικά φίλε; Όρεξην να'shιεις. Τζιαι που τζιείνους που εν υπέρ της "κατάργησης" τζιαι που τζιείνους που εν υπέρ της "ρύθμισης":

      http://www.catholiceducation.org/en/controversy/persecution/the-real-harms-of-prostitution.html

      http://www.economist.com/news/leaders/21611063-internet-making-buying-and-selling-sex-easier-and-safer-governments-should-stop

      http://www.economist.com/news/briefing/21611074-how-new-technology-shaking-up-oldest-business-more-bang-your-buck

      Επίσης το Υ.Γ. όφειλεν να σου ξεκαθαρίσει ότι ΔΕΝ μπορείς να μου προσάψεις το θέμαν της "επιβολής". Δεν υπονοώ σε καμμιάν περίπτωσην ότι μπορεί να αποδεχτώ την επιβολήν της οποιασδήποτε κατάστασης που έναν άθρωπον σε έναν άλλον. Είτε αφορά τούτον το σεξ είτε οποιανδήποτε άλλην έκφανσην της ζωής.

      Ας είμαστεν όμως "πραγματιστές" τζιαι "υλιστές" που λαλεί τζιαι ο Άνεφ. Μιλούμεν για το "αρχαιότερον επάγγελμαν". Υπάρχει λόγος για τούτον. Ο άθρωπος (ούλλων των φύλων) έshιει ανάγκην που το σεξ, που τον οργασμόν, εν μια ανάγκη όπως το φαϊν, το νερόν, η τουαλέτα τζιαι ο ύπνος. Βιολογική. Δαμέ "τελειώννεις" στον ύπνο σου αν μεν γίνει στο ξύπνιον για πολλύν τζιαιρόν. Τζιαι πολλοί αθρώποι θέλουν να εξασφαλίζουν σεξ που η "κατάσταση" τους καθιστά το δυσπρόσιτον (εν γέροι, εν στραβοί, εν άshιημοι, έχουν πρόβλημαν να δεσμευτούν κλπ. κλπ.). Πολλοί αρκούνται στες τσόντες τζιαι την πορνογραφίαν, την οποίαν μάχουνται τζιαι τζιείνην να την καταστήσουν "παράνομην" ορισμένοι. Πόσοι διάσημοι συγγραφείς έχουν γράψει πορνογραφήματα; Να απαγορεύσουμεν τα βιβλία τους άμπα τζιαι κόψουν μας οι φεμινίστριες να τα έχουμεν στην βιβλιοθήκην τζια να μας καταγγείλουν για διεστραμμένους.
      Έshιει αποδεικτεί ότι η προσπάθεια να τιμωρήσεις, είτε τους παρόχους (πόρνες) είτε τους πελάτες τους, εν αναποτελεσματική. Η πραγματική "ρύθμιση" του θέματος, με τρόπον που να καλύπτει τόσον τους παρόχους όσον τζιαι τους πελάτες για να μεν φέρουνται σαν άμυαλα κτήνη αλλά σαν πολιτισμένα όντα, ποττέ εν εδοκιμάστηκεν. Αντίθετα, για αιώνες, το κράτος τζιαι η εκκλησία απειλεί με φυλακήν τζιαι κόλασην όποιον διανοηθεί να προσφέρει ή να αναζητήσει σεξ "χωρίς συναισθηματικές δεσμεύσεις". Τζιαι οι θκιό έχουν αποτύχει να εξαλείψουν, ή τζιαι να περιορίσουν έστω το φαινόμενον. Τωρά λαλούν να τιμωρηθεί ο πελάτης για να εξαλειφτεί η ζήτηση. Μα σοβαρομιλούμεν τωρά; Πε μου εσύ τι ποσοστόν του πληθυσμού μπορεί εύκολα τζιαι γλήορα να εύρει σεξ, όπως το θέλει, όπου το θέλει, χωρίς κάποιον αντάλλαγμαν, υλικόν ή άϋλον; Εγώ μόλις είδα τον γέρημον τον Μαππουρίδην εσκέφτηκα να ρωτήσω τες επικρίτριες του πόσον εύκολα τζιείνον το στραβόν γερούδιν θα εύρει κοπελιάν να τον βοηθήσει να "εκτονωθεί";

      Διαγραφή
    2. Ρε φιλε μα είσαι αφελής οξά παίζεις τον; Εν τούτον που περιγράφεις ο κόσμος της πορνείας;

      Από την στιγμήν που υπάρχει η ελεύθερη επιλογή μεταξύ δύο (τζιαι μόνον) ατόμων, είτε με λεφτά είτε χωρίς λεφτά εν σχέσεις μεταξύ ενηλήκων. Από την στιγμήν που μιλούμεν για αγοράν, για σχέσεις ισχυρού τζιαι αδύναμου, μάστρου τζιαι μισθωτού, για ιεραρχίαν ή για υπεραξίαν, δεν είναι η παιδική χαρά που περιγράφεις. το να ρίχνεις τον προβολέαν σε έναν μικρόν μέρος της πραγματικότητας δεν βοηθά να συζητήσει ο άλλος για την πορνείαν. Τζιαι το ζήτημαν δεν είναι ζήτημαν σεμνοτυφίας όπως προσπαθείς να αφήκεις να νοηθεί για όσους δεν συμφωνούν με την αντίληψην σου για την πορνείαν.

      Διαγραφή
    3. Ο κόσμος της πορνείας ΔΕΝ είναι ΜΟΝΟΝ τούτον που περιγράφω, ο τίτλος εξάλλου λαλεί "μια άλλη οπτική". Ο τυπάς της σκηνής έννεν "μισθωτός", εν κύριος του εαυτού του τζιαι η υπηρεσία που παρέχει εν του επιβάλλεται που κανέναν "ισχυρόν". Η δε επαφή του είναι καθαρά επαφή μεταξύ συναινούντων ενηλίκων, παρά την "απάτην" που χρησιμοποιεί για να "ψαρέψει" την πελάτισσαν του.
      Η ανάρτηση ΔΕΝ έshιει σκοπόν να εξωραϊσει την πορνείαν, ειδικά όπως είναι στον κόσμον σήμερα, όπου σαφώς η πελιοψηφία ΔΕΝ είναι συναινούντες ενήλικες αλλά καταπιεζόμενοι αθρώποι. Η ανάρτηση προσπαθεί να θέσει το θέμαν υπό νηφάλιαν συζήτησην τζιαι οϊ υστερικές κραυγές οι οποίες ισοπεδώνουν τα πάντα. Μπας τζιαι υπάρξει η διάθεση τζιαι οι ιδέες για να "ρυθμιστεί" με τρόπον οϊ "τιμωρητικόν" (που έshιει αποτύχει διαχρονικά), όπως θέλουν ας πούμεν οι φεμινίστριες, αλλά με μέσα συνειδητοποίησης των πραγματικοτήτων ώστε να τες βελτιώσουμεν. Εν θεωρώ έτσι άποψην "αφέλειαν" ή άλλωσπως. Εν μέσα τζιαι που δικά μου βιώματα για το θέμαν. Εν αφήνω να νοηθεί κάτι περί σεμνοτυφείας, εν ξέρω που είδες έται υπόνοιαν. Αλλά η στάμπα του "ανήθικου" τόσον στον "λήπτην" αλλά κυρίως στον παροχέαν των υπηρεσιών τούτων τι άλλον που υποκρισίαν κρύφκει στο τέλος της ημέρας;

      Διαγραφή
  4. Δηλαδή ο θεός *δεν* της το είπεν που την αρχήν; Νομίζω η ταινία δεν αφορά την πορνεία, αλλά κοινή περίπτωση ξεγελάσματος.

    (Επί της ουσίας όμως συμφωνούμε.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλε είδα το ως "μανούβρα", διότι που την αντίδρασην μετά (πληρωμή άνευ ένστασης) εθεωρήθηκεν αυτονόητον ότι άντρας έτσι "κυβικών" ήταν "επαγγελματίας". Αλλά έτσι τζι'αλλιώς έννεν το θέμαν μας αν την "επερίπαιξεν", "επαρέσυρεν" κλπ. Εν οι "αντιλήψεις" περί της πορνείας το θέμα μας.

      Διαγραφή