Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Μάνα μου Αναστασιάδη μου....


Μάνα μου ΡΕ! Ώστε εννά φέρουν 5000 πρόσφυγες  ΡΕ; Τζιαι εν τους σηκώννει η πουγγούδα μας ΡΕ;
ΡΕ μα έχουμεν πολλύν πρόβλημαν τελικά ΡΕ!
Να κόψουμεν που τη μύλλαν μας την πόλικην να τους δώκουμεν ΡΕ! Αφού έν έχουμεν cash ΡΕ!
Αλλά πνάσε Νίκαρε μου (που μιτσιανίσκεις συνέχεια τζιαι σου ΡΕ). Εδιάψευσεν το ο Στέφανος ΡΕ! Κουλάρετε τζιαι έθθα μας φαν την σουκλούδαν μας ΡΕ!

Άτε τζιαι παρετάτε μας ούλλοι ΡΕ!

Ώσπου να μας παραιτήσουν, stay cool and keep rocking!

2 σχόλια:

  1. Woofis,
    Εν τζι’ εδκιάβασες τζιαι τα χτεσινά μαργαριτάρια του Νικουθκιού; Ας πούμεν για τη «λεκάνη των ψήφων [που δίκην φράγματος] υπερχείλισε» και το «DNA του Έλληνα που παρά τις δοκιμασίες και τους αιώνες δουλείας καταφέραμε να παραμείνουμε όρθιοι»; [link: http://www.sigmalive.com/news/politics/22378]
    Μάνα μου ΣΑΣ ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, αν το κριτήριο μου για το ποιον ψηφίζω εν μόνον η ιδεολογία, ο Νίκαρος θα ήταν νοκ άουτ ως τωρά.

      Διαγραφή