Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Παιδεραστία, το βδελυρότερον των εγκλημάτων (;)



Μέσα στες αντιπαραθέσεις για την κρίσην στην παιδείαν, επροέκυψεν η αποφυλάκιση ενός καταδικασμένου παιδεραστή, με προεδρικήν χάρην. Τζιαι έγινεν ο κακός χαμός, τόσον ανάμεσα στην κυβέρνησην τζιαι την αντιπολίτευσην όσον τζιαι ανάμεσα στους πολίτες στα κοινωνικά δίκτυα. Οι επικριτές του προέδρου λλίον πολλά εχρησιμοποιήσαν την συγκεκριμένην απόφασην του προέδρου "υποσκαπτικά", του στυλ "άλλον έναν σκάνδαλον Αναστασιάδη" ή "τούτος που αποφυλακίζει παιδεραστές δικαιούται να έshιει άποψην για την παιδείαν"; Κάτι τέθκοιες δημόσιες δίκες προσωπικά οδηγούν με αυτόματα στην αντίδρασην.
Το θέμαν της παιδοφιλίας, τζιαι της παραβατικής της έκφανσης, της παιδεραστίας, απασχολεί με για τζιαρόν, ειδικά που τότε που είμαι γονιός. Το πρώτον πράμαν που επαρατήρησα εν η συχνότητα των παραβάσεων. Γίνεται συνέχεια, τζιαι σε μεγάλους αριθμούς. Σε περαιτέρω διερεύνησην εδιαπίστωσα, ότι τούτοι οι αθρώποι (παιδόφιλοι/ παιδεραστές) έχουν σχηματίσει ακόμα τζιαι "οργανωμένα σύνολα", τα οποία υπερασπίζουνται τες θέσεις τους. Τζιαι τούτον αθθύμισεν μου ότι η κοινωνία σε πολλές συμπεριφορές, ειδικά σεξουαλικής φύσεως, ελάμβανεν την θέσην ότι εν "ψυχασθένεια" ή "έγκλημαν" αλλά αποδεικνύετουν που την επιστήμην ότι έννεν έτσι τα πράματα. Τρανταχτόν παράδειγμαν η ομοφυλοφυλία, όσον τζιαι αν ήθελα να αποφύγω την αναφοράν της, μπας τζιαι προσάψει μου κάποιος την διασύνδεσην της με παιδοφιλίαν/ παιδεραστίαν, κάτι που φυσικά δεν ενστερνίζουμαι. Τζιείνον που παρατηρώ όμως είναι ότι οι παραβάτες εν σχεδόν πάντα άντρες, με τις σποραδικές παρουσίες γυναικών απλά να επιβεβαιώνουν τον κανόναν.
Το φαινόμενον που με "ιντριγκάρει" προσωπικά είναι ο βαθμός κατακραυγής της κοινωνίας για όσους καταδικαστούν ως παιδεραστές. Μεταφέρω τζιαι δαμέ τι έγραψα στο facebook, για να μεν τα ξαναγράφω:

"Εν πολλά ενδιαφέρουσα κοινωνιολογικά τούτη η "ευαισθησία" για τους παιδεραστές. Προεκτείνεται ακόμα τζιαι ανάμεσα στους εγκληματίες, αφού πολλές φορές συνασπίζουνται εντός των φυλακών για να "τιμωρήσουν" ποικιλοτρόπως συγκρατούμενους τους τούτης της κατηγορίας, πέραν της ποινής που επρονόησεν η νομοθεσία κατά την δίκην τους. Τζιαι όταν φκαίνουν προς τα έξω έτσι περιστατικά η "πολιτισμένη" κοινωνία επικροτεί τζιαι συνήθως δηλώνει ότι "εν τζιαι λλία που τους εκάμαν". 
Η ερώτηση μου εν απλή: αν η νομοθεσία προνοεί συγκεκριμένες ποινές, οι οποίες επιβάλλουνται, τζιαι κατ' αντιστοιχίαν προνοεί όρους αποφυλάκισης ή "προεδρικής χάρης", προς τι τούτη ούλλη η "κατακραυγή" (η οποία σημειωτέον σε λλίες μέρες εννά ενταχθεί στην λήθην της μάζας) για την πρόσφατην κουβένταν αποφυλάκισης ενός τέθκοιου κρατουμένου;
Προσωπικά θυμίζει μου την κοινωνικήν στάσην έναντι των ομοφυλοφίλων. Μέχρι αρκετά πρόσφατα η ομοφυλοφιλία εθεωρείτο "αρρώστια" τζιαι "εγκληματική συμπεριφορά". Η παιδοφιλία τζιαι η παιδεραστία εν τόσον συχνά - στατιστικώς - φαινόμενα που ούλλοι μας ενδεχομένως να έχουμεν στον περίγυρον μας τζιαι έναν (παππούν, πατέραν, γιον, αδερφόν, συγγενήν, φίλον - συνήθως εν άντρες). Μεν βιάζεστε λοιπόν να "διαρρήξετε τα ιμάτια σας" για έτσι περιπτώσεις. Μπορεί προσεχώς η "κατακραυγή" να αφορά έναν δικό σας άθρωπον..."

Ακολούθησεν ενδιαφέρουσα συζήτηση με διάφορους φίλους, η οποία οδήγησεν με στην ανάγκην πιο αναλυτικής ενασχόλησης, η οποία εν μπορεί να γίνει στο facebook, αλλά μπορεί δαμέ. Πιο συγκεκριμένα, εννά βάλω θκιό παραδείγματα "εγκλημάτων" (όπου έγκλημαν ορίζω την παράβαση του νόμου) τζιαι την αντίδρασην του κόσμου στο καθέναν, σε μιαν προσπάθειαν να περάσω πιο παραστατικά την απορίαν μου.

Καταρχήν ορίζω τους "πρωταγωνιστές" των περιστατικών, οι οποίοι εν κοινοί τζιαι στα θκιό. Ο πρώτος είναι μεσήλικας άντρας, κοντά στα 50. Είναι παντρεμένος με παιδιά στην εφηβείαν. Ποινικό μητρώο λευκό. Γενικά θεωρείται παραδειγματικός σύζυγος τζιαι πατέρας, ευυπόληπτος πολίτης, υποδειγματικός εργαζόμενος τζιαι γοητευτικός άντρας, σε άντρες τζιαι γυναίκες. Η δεύτερη είναι έφηβος 12 χρονών, στην πρώτη γυμνασίου. Εν ανεπτυγμένη σωματικά για την ηλικίαν της, κάποιος μπορεί να πει εν έναν μωρόν σε σώμαν γυναίκας. Καλή μαθήτρια, πολλά κοινωνική, διαθέτει άποψη για τη μόδα, αρέσκεται στο να προβάλλει το σώμαν της, για το οποίον νιώθει μεγάλην αυτοπεποίθησην. Είναι σε σχέση με συνομήλικον αγόριν, η οποία δεν είναι "ολοκληρωμένη" αλλά τα παιθκιά έχουν "πειραματιστεί" με φιλιά τζιαι "προχωρημένα χάδια" (μεν το κάμουμεν τσόνταν).

Αφού ορίσαμεν τους πρωταγωνιστές, να πούμεν ότι είναι συγγενείς. Η έφηβη εν αδερφότεκνη του άντρα. Έχουν συχνήν επαφήν λόγω της συγγένειας, αλλά επειδή εν τζιαι γείτονες, τζιαι υπάρχει αμοιβαία αγάπη τζιαι εμπιστοσύνη.

Παράδειγμαν 1

Εν νύχτα βροχερή. Ο άντρας έshιει πάει για ποτά με φίλους μετά που τζιαιρόν. Παρά την συνήθην υπευθυνότηταν του, πόψε έτσουξεν το νάκκον τζιαι τα αντανακλαστικά του εν μειωμένα λόγω του ποτού καθώς οδηγά στο σπίτι. Βάλλει τζιαι την μουσική δυνατά, μερακλωμένος γαρ, τζιαι πατά της πεζίνας λλίον παραπάνω. Καθώς μπαίνει στην ευθείαν για το σπίτιν του, πετάσσεται στον δρόμον μια έφηβη. Λλίον η αυξημένη ταχύτητα, λλίον η βροχή, λλίον το ποτόν, ο άντρας εν αντιδρά καθόλου τζιαι κτυπά την έφηβην θανάσιμα. Η αστυνομία μετρά το υπερβολικόν αλκοόλ στο αίμαν του ενώ μάρτυρες δηλώνουν ότι εβούραν πάνω που το όριον. Πάει φυλακήν για συγκεκριμένην διάρκειαν (ανθρωποκτονία εξ αμελείας υπό την επίρρειαν αλκοόλ). Δείχνει εμφανήν μεταμέλειαν. Η άμεση οικογένεια του συμπαραστέκεται του, με εξαίρεσην την οικογένειαν της αδερφότεκνης του που εν μπορεί να τον συγχωρέσει. Εν υποδειγματικός κατάδικος, κανένας εν τον ενοχλεί που τους συγκρατούμενους του. Βάσει συγκεκριμένων προνοιών του συντάγματος, πριν ολοκληρωθεί η ποινή του, αποφυλακίζεται με προεδρικήν χάρην. Η αποφυλάκιση του εν σχολιάζεται που τα ΜΜΕ, πέραν κάποιων χλιαρών αναφορών στις πίσω σελίδες με περιγραφήν του ιστορικού του ατυχήματος, τζιαι επιστρέφει στην οικογένειαν του. Πέραν του στίγματος στο ποινικόν του μητρώον, τζιαι τες αναπόφευκτες τύψεις που τον κατατρέχουν, επανεντάσσεται στην κοινωνίαν για να ζήσει το υπόλοιπον της ζωής του.

Παράδειγμαν 2

Εν νύχτα βροχερή. Ο άντρας πάει στο σπίτιν της αδερφότεκνης του ψάχνοντας τον αδερφόν του αλλά λείπει. Υποδέχεται τον τζείνη τζιαι καλεί τον να περιμένει μέχρι να επιστρέψει. Η έφηβη εν ντυμένη με έναν τολμηρό shorts, αγκαλιάζει τζιαι φιλά τον θείον της, εγκωμιάζει το πόσον ωραίος άντρας είναι τζιαι κερνά τον μιαν μπύραν, όπως πάντα όταν επισκέπτεται το σπίτιν τους. Βλέπουν μαζίν τηλεόρασην. Ζητά του να πιει τζιαι τζείνη λλίην μπύραν τζιαι επιτρέπει της. Ο άντρας εν ήταν αδιάφορος στα "θέλγητρα" της αδερφότεκνης του, αφού είshεν ευκαιρίαν να τα θαυμάσει επανειλημμένα, αλλά οι "ηθικοί φραγμοί" ήταν πάντα πολλά δυνατόττεροι που τες" ορμές" του. Όχι πόψε. Μετά που 1-2 μπύρες, μόνοι τους σε οικείο μέρος, με την έφηβη εξίσου χαλαρωμένην τζιαι διαχυτική, το "δράμαν" εκτυλίσσεται ραγδαία. Υπάρχει αρχικά δισταγμός τζιαι στους θκιό, αλλά ο άντρας κάμνει το πρώτο βήμαν τζιαι η έφηβη αφήνεται στα φιλιά τζιαι τα χάδια του παρά τους ενδοιασμούς της. Έχουν ήδη φκάλει τα ρούχα τους αλλά εν έχουν προχωρήσει σε σεξουαλικήν επαφήν όταν μπαίνει στο σπίτιν ο αδερφός του άντρα, μάρτυρας στην πλήρην έκτασην της υπόθεσης. Ο άντρας καταγέλλεται για παιδεραστίαν τζιαι καταδικάζεται αναλόγως. Στην κατάθεσην της η έφηβη, πιεζόμενη που το στενόν της περιβάλλον, δηλώνει ότι το συμβάν έλαβεν χώραν παρά την θέλησην της. Ο άντρας δείχνει εμφανήν μεταμέλειαν. Η άμεση οικογένεια του θεωρεί τον νεκρόν τζιαι κόφκει κάθε επαφήν μαζίν του. Εν υποδειγματικός κατάδικος αλλά σε θκιό περιπτώσεις, λλίον μετά την φυλάκισην του, ππέφτει θύμαν άγριου ξυλοδαρμού που τους συγκρατούμενους του, ορισμένοι που τους οποίους εκτίουν ποινές για φόνους εκ προμελέτης, ενώ καθημερινά δέχεται απειλές ότι θα τον βιάσουν ή θα τον σκοτώσουν. Όταν ανακοινώνουνται στον τύπον τα συμβάντα, η κοινωνία λαλεί "εν τζιαι λλία που του εκάμαν". Βάσει συγκεκριμένων προνοιών του συντάγματος, πριν ολοκληρωθεί η ποινή του, αποφυλακίζεται με προεδρικήν χάρην. Τα ΜΜΕ τζιαι τα κοινωνικά δίκτυα βουϊζουν για το πως αποδόθηκεν προεδρική χάρη σε έναν παιδεραστήν. Κανέναν δεν αναλύει τις ειδικές συνθήκες της καταδίκης του, απλά τονίζει τον τίτλον της καταδίκης. Ο πρόεδρος αναγκάζεται να δικαιολογηθεί για την απόφασην του, επιμερίζοντας την ευθύνην της. Ο άντρας δεν έshιει κανέναν να τον υποδεχτεί, φιλοξενήσει, εργοδοτήσει. Θεωρείται μια απειλή για τα κοπελλούθκια της γειτονιάς όπου νοικιάζει διαμέρισμαν. Μόνη του επιλογή η μετανάστευση ή το περιθώριον της κοινωνίας. 

Κόστος 1ου παραδείγματος: Θάνατος μιας έφηβης, η ψυχική οδύνη της οικογένειας τζιαι του στενού της κύκλου, στιγματισμός της ζωής του θύτη.

Κόστος 2ου παραδείγματος: Ψυχικόν τραύμαν έφηβης, ψυχική οδύνη της οικογένειας τζιαι του στενού της κύκλου, πλήρης καταστροφή τζιαι στιγματισμός της ζωής του θύτη.

Νομίζω η απορία μου εν εμφανής. Προλαβαίνω όσους μιλήσουν για "διαβάθμισην εγκλήματος" ότι μπορείς να κάμεις την δριμύτηταν" των θκιό εγκλημάτων όσον "έντονην" θέλεις, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι πάντα η "κοινωνική αντίδραση" έναντι του παιδεραστή θα είναι πιο "καννιβαλιστική" παρά έναντι του φονιά. Προσπαθείστε να μου το εξηγήσετε, διότι εγώ δυσκολεύκουμαι. Γιατί το "κόστος" του παραδείγματος 2, ενώ εν καταφανώς πιο "μιτσήν", επιφέρει τούτην ούλλην την αντίδρασην;

Ώσπου να λάβω επαρκήν απάντησην, stay cool and keep rocking!

11 σχόλια:

  1. Φίλε, Διάβασε την πιο κάτω είδηση. Σημερινή.
    (https://www.news247.gr/koinonia/eglima/friki-stin-kriti-empisteytikan-to-paidi-toys-se-filo-ki-ekeinos-to-viaze-kat-exakoloythisi.6648665.html)

    "Ηρακλειώτης κατηγορείται ότι καταχράστηκε με τον πιο φρικτό τρόπο την εμπιστοσύνη που έδειχνε προς το πρόσωπο του φιλικό του ζευγάρι, το οποίο συχνά εμπιστευόταν στα χέρια του το κοριτσάκι τους για να πάνε μία βόλτα παρέα με τον σκύλο του είτε στην θάλασσα. Πρόκειται για μία ακόμα υπόθεση παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης, η οποία παίρνει το δρόμο του ακροατηρίου.

    Ο 49χρονος κατηγορούμενος, πατέρας μικρών παιδιών, φέρεται να βίαζε κατ’ εξακολούθηση το μόλις 11,5 ετών κοριτσάκι των φίλων του. Τα όσα περιγράφονται στο παραπεμπτικό βούλευμα είναι ανατριχιαστικά.

    Ο κατηγορούμενος φέρεται να είχε ξεγελάσει τους πάντες με το προσωπείο του στοργικού ανθρώπου, όμως τα κίνητρα του και η αγάπη που έδειχνε στο κοριτσάκι μόνο άδολη δεν ήταν, όπως του αποδίδεται."

    Η παιδεραστία και ο βιασμός ανηλίκου, προϋποθέτει παραβίαση εμπιστοσύνης. Της εμπιστοσύνης που έδωσαν στο θύτη τόσο το παιδί όσο και οι γονείς του. Και, πέραν από τα ψυχολογικά τραύματα που θα έχει προκαλέσει στο παιδί η όλη υπόθεση, νομίζω πως κανένας γονιός δεν μπορεί πλεον να εμπιστευτεί ένα καταδικασθέντα παιδεραστή/βιαστή. Ούτε κι εσύ φαντάζομαι.
    Το πρώτο έγκλημα ήταν εξ αμελείας. Το δεύτερο εκ προμελέτης. Ποιός μου λέει πώς δεν ήξερε ο θείος για την απουσία του πατέρα και πήγε να την εκμεταλλευτεί, (διαπράττοντας μάλιστα αιμομιξία) και απλά ατύχησε να επιστρέψει νωρίτερα ο πατέρας του θύματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να γίνει διάκριση φίλε ανάμεσα στο "πρέπει να τιμωρούνται σκληρά οι παιδεραστές" τζιαι στο "οι παιδεραστές εν οι shιειρόττεροι εγκληματίες". Εν διατείνομαι ότι π παιδεραστής έννεν εγκληματίας, διερωτούμαι για την "έντασην" της αντίδρασης της κοινωνίας. Με βάσην το αποτέλεσμαν των πράξεων ενός εκάστου, η κοινωνία εν έτοιμη να "ανεχτεί" πολύ χειρότερα αποτελέσματα που το "ψυχικόν τραύμαν" (χωρίς να το υποτιμώ) που προκαλεί η παιδεραστία.
      Για την περίπτωσην του Ηρακλείου, τζιαι χωρίς να θέλω να "ελαφρύνω" το έγκλημαν, βλέπω συχνά "κοριτσάκια 11,5 χρόνων" τα οποία σαν εικόνα τζιαι συμπεριφορα εν "γυναικάρες" με τα όλα τους. Πριν 2 γενιές, υπήρχαν 12χρονες μητέρες, παντρεμένες με προξενιά που ακόμα μικρότερες.
      Αν δεις στην ανάρτησην, λέω "μπορείς να κάμεις την δριμύτηταν" των θκιό εγκλημάτων όσον "έντονην" θέλεις" αλλά εξακολουθώ να παρατηρώ ότι η κοινωνική αντίδραση στα φαινόμενα παιδεραστίας εν περισσότερον συναισθηματική παρά λογική.

      Διαγραφή
    2. Φίλε,
      Νομίζω πως η απάντηση που ψάχνεις κρύβεται στην παρακάτω φράση του Α. Παράσχου στην "Καθημερινή", για την πρόσφατη απαγωγή (άλλο ένα "βδελυρό" έγκλημα):
      "Γιατί ο ανώνυμος πολίτης, ο φιλόπονος και κατά κανόνα νομοταγής, μπορεί και να αντιληφθεί την εγκληματική αντίδραση ενός ενήλικα έναντι σε άλλο ενήλικα και να αναζητήσει ακόμα και ελαφρυντικά, ωστόσο δεν μπορεί να κατανοήσει και κυρίως να συγχωρήσει εγκληματική δράση ενήλικα έναντι ανηλίκου."

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς όϊ, διότι αν δεις στην ανάρτηση μου, βάλλω κατ'αντιπαραβολήν θκιό εγκλήματα κατά του ίδιου ανήλικου προσώπου. Βασικά, η απαγωγή των μωρών εχτές θα εμπορούσεν να συγκριθεί ως προς την αντίδρασην του κοινού, αν τα ίδια μωρά ήταν θύματα άλλου είδους εγκλήματος π.χ. απρόσεκτης οδήγησης με συνέπειες σοβαρόν τραυματισμόν/ θάνατον. Είμαι σχεδόν σίουρος ότι πάλε ο κόσμος θα αντιδρούσεν πολλά πιο έντονα στην απαγωγήν τζιαι την υπόνοιαν σεξουαλικού εγκλήματος παρά στον θάνατον τους που άλλες ενέργειες.

      Διαγραφή
    4. Εγώ πάντως βάζω τον βιαστή (ενηλίκου ή ανήλικου) πιο ψηλά από τους δολοφόνους στην λίστα το shιερώτερον εγκληματιών. Εν πολλά εύκολο κάποιος να γίνει δολοφόνος, καταλάθως, με μία κίνηση. Εν βιάζεις/σεξουαλικά παρενοχλείς κάποιον καταλάθος

      Διαγραφή
  2. Γούφι μου χάι!

    Ουφ, δύσκολο θέμα γράφεις.

    Οκέι, ναι πλις μην μπλέκεις το θέμα της ομοφυλίας και της παιδεραστείας, καταλάβω που το πάεις αλλά αυτό είναι θέμα συγκατάθεσεις (consent) και power dynamic και ο λόγος που είναι επι το πλείστον άντρες είναι λόγο της κοινωνίας που έχει του άντρες να πιστεύουν πως είναι πιο ψηλά on the power hierarchy.

    Το να αναφέρνεις την ομοφυλοφιλία με την παιδεραστία είναι κακό προς την ομοφυλοφιλία, και σε άλλες χώρες θεωρείται hate speech. Πολλά πράγματα ήταν παράνομα και αλλάξαν, η έκτρωση για παράδειγμα. Δεν υπάρχει λόγος να αναφέρνεις την ομοφυλοφιλία για να περάσεις το μύνημα σου.

    Στο θέμα του νόμου, ναι έχεις δίκαιο πως η κοινωνία και ιδιαίτερα οι κρατούμενοι δεν πρέπει να γίνουν βιτζιλάντες και να τον παίρνουν στα χέρια τους. Δυστυχώς όμως, υπάρχουν αρκετοί παιδεραστές, και υποστήριξη των παιδεραστικών κύκλο σε αρκετά ελιτιστικά πόστα στην εξουσία της κοινωνία όπως την κυβέρνηση, βουλή, και δικαστές - βλέπε πάνω που έλεγα για power, βλέπεις πως αυτές οι θέσεις είναι αρκετά powerful.

    Ναι η παιδεραστία είναι δυστυχώς αρκετά συχνή, αυτό δεν την κάνει ορθη ή αποδεχτή. Τέλος.

    Εδω μιλούμε για έναν του οποίου το θύμα του δεν έχει ΈΛΕΓΧΟ της κατάσταση ή την ιδιώτητα να πει ΟΧΙ και να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ την παρενόχληση, πόσο μάλλον να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ πως αυτό θα του αφήσει τραύματα, και το θύμα ζει όλη του την ζωή με αυτό το τραύμα.

    Επίση το ποτό ποτέ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν αιτιολόγησει για τίποτα, αν μη τη άλλο σε ενοχοποιεί παραπάνο, λέγεται prior fault.

    Όσο "σωματικά ανεπτυγμένο" είναι το θύμα, ακόμα και αν υπήρχε ποτό, ακόμα και αν φορούσε προκλητικά ρούχα, ακόμα και αν υπήρχε μία προσέγγισει (ένας παιδέρας όμως δεν αντιλαμβάνεται τα σίγκναλς σωστά όμως) πότε μην φεύγεις την ευθύνη από τον θύτη και να την ρίχνεις στο θύμα, που είναι 12 χρονών κιόλας! Μην αφήσεις ελιτιστικά παιδεραστικά γκρουπς στην εξουσία να σε επηρεάσουν με αυτές τις σκέψεις γιατί έχω ξαναακούσει έτσι "παραδείγματα" και ¨αιτιολογήσεις".

    Είναι λάθος τρόπος σκέψεις, και δεν πειράζει που είσαι λάθος, το σημαντικό είναι πως ασχολήσει με το θέμα και προσπαθείς να καταλάβεις και να βρεις την θέση σου, αλλά αυτές οι σκέψεις που έχεις είναι βλαβερές και πρέπει να αλλάξουν. Δεν μπορώ να στο πω με καλύτερο τρόπο δυστυχώς, συγγνώμη αν ακούγεται επιθετικός. Βλέπω είσαι αρκετά εμπαθυτικό άτομο και προσπαθείς να δεις και το δίκαιο του παιδεραστή που στο τέλος καταλήγει να εκτεί ποινή ζωής ακόμα και εκτός φυλακής αλλά η προσσέγγιση σου προς στο θέμα πάει που λάθος δρόμο, δεν υπάρχει λόγος να αναφέρνεις αυτα τα "παραδείγματα" και να δημιουργείς σενάρια με nymphets όπως έλεγε και ο Vladimir Nabokov. Αυτό το συμβάν που περιέγραψες είναι 0.01% των περιστατικών. ΄

    Αντιθέτως μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλα παραδείγματα που είναι πιο ρεαλιστικά. Για παράδειγμα, κάποιος ο οποίος ήταν θύμα παιδεραστίας κάποιες φορές γίνονται παιδεραστές οι ίδιοι λόγω του τραύματος που πέρασαν, και αρκετοί παιδεραστές δεν είναι active αλλά καταναλωτές που σημαίνει πως δεν παρενοχλούν συγκεκριμένο άτομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα ήμουν αρκετά προσεκτικός στο να αναφέρω την ομοφυλοφυλίαν ως παράδειγμαν "δαιμονοποίησης" που την κοινωνίαν, αρκετά πρόσφατον, ακόμα τζιαι σε "προοδευμένες" κοινωνίες. Είναι θέμαν που "συγγενεύει" στο ότι αφορά "σεξουαλικότηταν/ σεξουαλικόν προσανατολισμόν όχι σε οτιδήποτε άλλον. Οπότε άλλον να αντιπαραβάλλεις την κοινωνικήν/ νομικήν αντιμετώπισην συμπεριφορών που άπτονται της σεξουαλικότητας τζιαι άλλον να ταυτίζεις την ομοφυλοφυλίαν με τον παιδοφιλίαν. Ουδέποτε θα έκαμνα κάτι τέθκοιον διότι απλά εν στέκει τζιαι εν άλλη μιαν κατηγορία της συντήρησης κατά της ελευθερίας στον σεξουαλικόν προσανατολισμόν.
      Το παράδειγμαν που έβαλα δεν στοχεύει στο να "δικαιολογήσει" τον δράστην, νομίζω εν ξεκάθαρον ότι υποστηρίζω το αξιόποινον μιας τέθκοιας συμπεριφοράς. όπως είπα τζιαι στον bestman όμως, εξακολουθεί να με προβληματίζει το "ασύμμετρον" της κοινωνικής αντίδρασης, κυρίως γιατί διαγιγνώσκω παραπάνω συναίσθημαν παρά λογικήν, τζιαι το συναίσθημαν ενα κακός σύμβουλος στην κρίσην μας. Έχω επίσης μιαν φιλοσοφικήν στάσην που στην αξιολόγησην μιας συμπεριφοράς διά έμφασην παραπάνω στα αποτελέσματα των επιλογών παρά στες προθέσεις τους. Οι προθέσεις ενός εκάστου μπορεί να είναι "αγαθότατες" αλλά τα αποτελέσματα των επιλογών του να εν καταστροφικά. Αντίστοιχα, οι προθέσεςι μπορεί να απέχουν που το αγαθόν, αλλά τα αποτελέσματα να εν λλιόττερον καταστροφικά. Στην παιδεραστίαν (τζιαι οϊ την παιδοφιλίαν, που εν έξη τζιαι οϊ συμπεριφορά) βλέπω μιαν κατακραυγήν εξαιρετικά δυσανάλογην παρά σε άλλα εγκλήματα, ωσάν το ψυχολογικόν τραύμαν να εν πιο "βαρύν" που την ίδιαν την ζωήν. Δυσκολεύκουμαι να δεχτώ έτσι στάσεις. Αλλά όντως εν έναν δύσκολον θέμαν όπως τζιαι να το κάμουμεν οπότε δεκτές οι ενστάσεις που διατυπώνεις.

      Διαγραφή
  3. Άλλο να έχεις δυστήχημα στο δρόμο, μπορεί να συμβεί στον καθένα μας και άλλο να ΒΑΣΑΝΙΣΕΙΣ ένα πλάσμα ανυπεράσπιστο και να το καταστρέψεις για πάντα. Ποιές λολίτες στα 12 και πράσινα άλογα. Μόνο στα άρρωστα πορνό υπάρχουν τούτα. Ο παιδεραστής που γαμά το 5χρονο αγοράκι δεν είναι επειδή το παιδάκι είναι ανεπτυγμένο και ψηλό για την ηλικία του, ούτε επειδή στις αραβικές χώρες συνηθίζεται άρα είναι ΟΚ. Είναι επειδή δεν έχει καμμία ευασθησία, κανένα συναίσθημα, καμία αγαπή, καμία ευθύνη για το πιο αθώο, ανυπεράσπιστο και πολύτιμο όλων, για ένα μωρό. Αρα δεν θα έχει ποτε για οτιδήποτε. Άρα είναι και θα είναι πάντα κύνδινος για την κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήταν καλόν να σχολιάζετε με κάποιον όνομαν ή έστω παρατσούκλι για να γίνεται μια αναγνώριση. Στην ένσταση σου ήδη απάντησα (ή επροσπάθησα να προλάβω) με το εξής:
      "Προλαβαίνω όσους μιλήσουν για "διαβάθμισην εγκλήματος" ότι μπορείς να κάμεις την δριμύτηταν" των θκιό εγκλημάτων όσον "έντονην" θέλεις, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι πάντα η "κοινωνική αντίδραση" έναντι του παιδεραστή θα είναι πιο "καννιβαλιστική" παρά έναντι του φονιά."
      Υπάρχουν πολλά είδη εγκλημάτων που κατατάσσουνται στην κατηγορίαν "φόνος" με αντίστοιχες διαβαθμίσεις των ποινών που προβλέπει ο νόμος. Η απορία μου, που δυστυχώς παρά τες φιλότιμες προσπάθειες όλων σας δεν έshιει απαντηθεί με επάρκειαν, πάντα κατ` εμέναν, είναι γιατί τούτη η τεράστια διαφορά στην κοινωνικήν κατακραυγήν, τη στιγμήν ειδικά που στην μιαν περίπτωσην έshιεις απώλειαν ζωής τζιαι στην άλλην ψυχολογικόν τραύμαν. Εν μπορώ να το κάμνω πιο κουτσιά καθαρισμένα, σόρρυ.

      Διαγραφή
  4. Απαντήθηκε το ερώτημα σου αλλά αδυνατείς να καταλάβεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην "κατανόησην" τζιαι την αποδοχήν. Έχω καταλάβει μια χαρά ούλλες τες απαντήσεις. Κατ' εμέναν δεν επαρκούν.

      Διαγραφή