Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Γιον ή κόρην;


Αθθυμούμαι πριν εφτάμισυ χρόνια, όταν εκόντευκεν η φάση της εγκυμοσύνης στην οποίαν θα εμαθθαίναμεν το φύλον των διδύμων, ότι εν είχα ξεκάθαρην άποψην για το τι επροτιμούσα. Αφενός άρεσκεν μου η ιδέα τουλάχιστον το έναν να εν γιος, ή να εν τζιαι τα θκιό γιούες, αλλά σε καμμιάν περίπτωσην εν ήθελα να εν τζιαι τα θκιό μωρά κόρες. Εν υπήρχεν τότε ξεκάθαρος λόγος για τούτην την "τάσην", εκτός ίσως που το ενδεχόμενον να βρεθώ με τρεις γυναίκες μέσα στο σπίτι, κάτι ιδιαιτέρως τρομακτικόν, σκεφτόμενος ότι μιαν την είχα ως τότε τζιαι δύσκολα "εκουμάνταρα", πως θα τα έφερνα βόλταν με τρεις;
Ξέρω, ξέρω, τα μωρά να εν καλά τζιαι ότι θέλουν ας ένει, που λαλεί τζιαι το στερεότυπον, αλλά όταν εκατάλαβα ότι θα εγίνουμουν παπάς, τζιαι ότι εν είχα ιδέαν για το πως θα τα καταφέρω (εξακολουθώ να μεν έχω ιδέαν by the way), ήταν παρήγορον να υπάρχει έναν "ισοζύγιον φύλων" μέσα στο σπίτιν.
Τελικά, ήρταν θκιό κοπέλια, τζιαι ήμουν μια χαρά ευχαριστημένος, αν τζιαι ξέροντας ήδη ότι να περάσω βρεφικήν τζιαι νηπιακήν ηλικίαν ξανά ούτε κατά διάνοιαν, εδιερωτούμουν πώς θα ήταν αν έρκετουν τζιαι έναν κοράσιν στο πακέτον. Σήμερα, ευτυχώς εν έχω έτσι θέματα. Εν είμαι εγώ για κόρες μάνα μου. 
Διότι καλάν ως τα εννιά-δέκα τους θα εν "δικές σου" πατερούλη, θα είσαι ο θεός τους, τα "ξένα" αγόρια εννά είναι μακαρόνια, στο σχολείον εννά εν προκομμένες τζιαι τα δωμάτια τους συγυρισμένα, μια φοράν θα πρέπει να τες φωνάξεις να έρτουν έσσω, τζιαι θα έρκουνται σχετικά καθαρές τζιαι οϊ μέσ'την πίχλαν. Τζιαι μετά, ως έφηβες τζιαι ενήλικες, πάντα θα είσαι η προτίμηση τους που την κακομάζαλην την αντίζηλον τη μάναν τους. 
Αλλά έλα που μιαν ημέραν, την οποίαν θα τρέμεις χρόνια πριν έρτει, θα χτυπήσει η εξώπορτα τζιαι αννοίοντας θα έβρεις μπροστά σου έναν μαντράχαλον, ο οποίος θα έshιει καταφτάσει για να πάρει την πριγκίπισσαν "έξω". Τζιαι γυρίζοντας θα δεις την "πριγκίπισσαν" μέσα στα "στολίθκια"τζιαι τα "προκλητικά" της να σκάζει τζιείνον το χαμόγελον που ενόμζες ότι εν μόνον για τον παπάκην, τζιαι θα καταλάβεις τι θα ακολουθήσει, διότι είσαι τζιαι συ "άδρωπος" τζιαι ξέρεις τι συμβαίνει μέσα στο μυαλόν (τζιαι τα υπόλοιπα όργανα του σώματος) τζιείνου του μαντράχαλου. 
Θωρώντας δε τες σύγχρονες κοράκλες, το πως κυκλοφορούν τζιαι το πως συμπεριφέρονται, πρέπει να εκφράσω τες μεγάλες μου ευχαριστίες σε ότι νόμους πιθανοτήτων με εκάμαν τζύρην κοπελιών τζιαι οϊ κοπελούδων. Ευκολύνει την κατάσταση μου ρε παιδί μου. Φυσικά τα κοπέλια έχουν άλλα τράβαλα αλλά νομίζω εννά τα κουμαντάρω, γιατί πάλε μπορώ να αθθυμηθώ κάποια που τα χούγια τους, όσον να'ναι είμαστεν της ίδιας ψυχοσύνθεσης. Μπορεί τζιόλις ως έφηβοι, να με βάλουν μεσ'τη μέσην τζιαι να μου διούν που πάνω, μπορεί να έχουν τη μάναν του θεάν τζιαι μέναν μόνον για καμμιάν μάππαν, αλλά κανένας ξένος μαντράχαλος έθθα χτυπήσει την πόρταν μου γυρεύκοντας "πριγκίπισσες". Αντίθετα, κάποιοι άλλοι εννά αντικρίσουν τους δικούς μου μαντράχαλους, τζιαι ας κάμουν καλά.
Εννά μου πεις, "τζιαι αν εν gay τα κοπέλια;" Κανέναν πρόβλημαν. Δεν είμαι gay, δεν ξέρω καν τι περνά που το μυαλόν τους, ας κάμουν ότι γουστάρουν, εν πρόκειται να κάμνω νοσηρές εικόνες με το μυαλό μου όπως με τες κόρες. Διότι αγαπητές, αν μεν το ξέρετε, εμείς οι "αδρώποι" έχουμεν έναν μεγάλον κουσούριν: θεωρούμεν, έστω τζιαι "υποσυνείδητα", ουσιαστικά ούλλες τες γυναίκες ως πόρνες. Εκτός που τέσσερις: τη γυναίκα μας, την μάνα μας, την αδερφή μας τζιαι την κόρην μας. Το ότι τούτη η λογική εν "οξύμωρον" τζιαι το ότι ζούμεν στο 2015, με τόσες γνώσεις για την σεξουαλικότηταν των φύλων, τζιαι τόσην χειραφέτησην σε πολλά επίπεδα, δυστυχώς ή ευτυχώς εν καθιστά τούτην την ψυχολογίαν των αρσενικών παρωχημένην. Ζει τζιαι βασιλεύει τζιαι εν η αιτία τόσων τζιαι τόσων κλασσικών συγκρούσεων. Εν πολλά "σφηνωμένη" μέσα στα γονίδια μας προφανώς για να ξεριζωθεί που το περιβάλλον. Τζιαι όποιος τζιύρης με κοράκλες σας πει ότι εν τραβά ζόριν τούτου του είδους, λαλεί σας ψέματα.

Ώσπου να μεν ταξινομούμεν τες γυναίκες βάσει συσχέτισης, stay cool and keep rocking!

47 σχόλια:

  1. η πολλή καρικατούρα κάμνει τα τελικά ουλλα πίλλιες.

    η μόνη δικαιολογία που μπορώ να σου δώκω για τούτον το άρθρον είναι ότι δεν εννοείς ότι γράφεις ή ότι δεν ακατάφερες να εκφράσεις τζιείνα που πραγματικά πιστεύεις. Ή ότι δεν εκατάλαβα...

    είμαι τζιαι γιώ άδρωπος, τζιαι δεν έχω κανέναν ποτούτα ούλλα τα πιστεύω που κοινοποιείς στες "γεναίτζιες" ότι ούλλοι οι αδρώποι έχουν. Αρώτησα τζιαι το υποσυνείδητον μου αν μου κρύφκει τίποτε τζιαι είπεν μου "ασσιχτίρ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι εξαιρέσεις απλά επιβεβαιώνουν τον κανόναν φίλε. Αν τωρά σε ενοχλεί η λέξη "πόρνη" συζητούμεν το. Στα υπόλοιπα απλά μπορεί να είμαι κυνικός, αλλά είμαι απόλυτα ειλικρινής.

      Διαγραφή
  2. Σαν Καρκινάκι που είσαι, θα ήσουν πολλά ευτυχισμένος με μιαν κοράκλα!
    Αν και το ίδιο πιστεύω είσαι και με τα αγοράκια σου.

    Εγώ ήθελα πάντα γιούδες. Απλά νιώθω ότι μπορώ να επικοινωνήσω πιο ίσια και ντόπρα με τους άντρες γενικότερα.

    Αυτό που δεν αντέχω στις κόρες είναι τα μιξοκλάματα.

    Και ίσως κατά βάθος να μου αρέσει να είμαι η μόνη γυναίκα μες το σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννά ξαναστρέψω.

      Διαγραφή
    2. άτε ρε νεράιδα, τάχα εν έχει αγοράκια που μυξοκλαίουν; εν ούλλοι ντόπροι?

      Διαγραφή
    3. Τάχα ρε Νεράιδα; όπου δεις κοριτσάκι σημαίνει μιξοκλάματα και τα αγοράκια είναι ντόμπρα και ειλικρινή; Για όνομα.

      Διαγραφή
    4. Βασικά για να είμαι ειλικρινής αυτό που έχω κοινό με τα αγόρια μου είναι το ότι έχουμε ερμή στον Υδροχόο.

      Οπόταν στην αντίδραση του : Έρχεται κλαμένος σπίτι αφού μάλλωσε με τα γειτονόπουλα και φωνάζει "Θέλω να φύγω που τούτην τη γειτονιά", απλά του έφερα βαλίτσα να πακετάρει.

      Από ότι παρατήρησα τα αγόρια είναι πιο ζωηρά κι όταν θέλουν κάτι μπορεί να αρχίσουν να κλωτσάνε ενώ τα κορίτσια επειδή είναι πιο εξοικειωμένα με το συναίσθημα γίνονται πιο συναισθηματικές και κλαψιάρες.

      Υπάρχει η άποψη ότι στον καθένα μας υπάρχει η αρσενική και η θηλυκή πλευρά του. Σε μένα είναι πολύ πιο ανεπτυγμένη η αρσενική. Γι αυτό τα βρίσκω με τους άντρες.
      Σίγουρα υπάρχουν κορίτσια ντόμπρα και αγόρια που μυξοκλαίνε. Και γυναίκες πολύ πιο "αντράκια" από άντρες. Όπως και άντρες πιο πόρνες από πόρνες ( για να χρησιμοποιήσω και τις λέξεις του φίλτατου woofi.

      Οπόταν κάθε άνθρωπος έχει την ιδιομορφία του.
      Το θέμα είναι να ξέρεις πως λειτουργείς καλύτερα.

      Τα σχόλια σας απλά επιβεβαιώνουν τη θέση μου.

      Διαγραφή
    5. Σημαντικός ο κοινός ερμής στον Υδροχόο ρε Νεράιδα. Αλλά πάλε που πρεπει να βρίσκεται ο ερμης για να κάμεις μια συζήτηση με επιχειρήματα;;

      Διαγραφή
    6. δηλ. αν ελάλες ότι όλα τα αγόρια εν βούτυροι κ μαμάκηδες εν θα πετάσσετουν κανένας να σου πει ότι εν ισχύει;

      Διαγραφή
    7. Οι γενικότητες εν γενικότητες. Άρα τίποτα ουσιαστικά δεν ισχύει.

      Η διαφορά στα σχόλια θα ήταν ο τρόπος που σχολιάζει κάποιος. Όχι αν θα υπήρχαν ή όχι σχόλια.

      Το ότι οι άντρες και οι γυναίκες λειτουργούν και σκέφτονται διαφορετικά νομίζω το έχουν αποδείξει πολλά πειράματα κι έρευνες. Το αν θέλουμε να το αποδεχτούμε ή όχι είναι θέμα το καθενός.

      Διαγραφή
    8. Μα εν τζιαι αντιλέγω Νεράϊδα μου, μπορεί να επροτιμούσα τζιόλας τελικά, η ανάρτηση περιγράφει το τι νιώθω τζιαι ένιωθα υπό τα εκάστοτε δεδομένα μπροστά μου. Ο χαρακτήρας του αθρώπου εν πολλά σημαντικός, εν τζιαι υπάρχει προδιαγεγραμμένη πορεία για κανέναν. Αλλά που την άλλην, ξέρω ήντα νουν κουλιαντιρίζω εγώ, εγνώρισα τζιαι πολλούς άντρες ως σήμερα (πολλά παραπάνω που γυναίκες), πίστεψε μου, το τι έχω ακούσει τζιαι το τι ακούω ακόμα για το πως θωρούν τες γυναίκες...ας πούμεν ότι η ανάρτηση μου εν ένα μηδέν....τζιαι αφήνω το τζιαμέ.

      Διαγραφή
  3. πολύ το στερεοτάιπινγκ.


    ο παπάς μου πριν μερικά χρόνια, μετά που περάσαν κείνα όλα που περιγράφεις κατά τες εφηβείες μας, κ τον βγάλαμε ασπροπρόσωπο, γιατί κάποιες κόρες εν σημασία που εν είχαν που γυρεύκουν με τα ξέκωλα, εγύρισε κ είπε ότι χαίρεται που του έλαχε να κάμει κόρες. εν ακόμα ο πιο κακομαθημένος παπάς.

    Να κοιτάξεις να μάθεις στα παιθκιά σου, όταν παν να πιασουν την κόρη του μιου κ του άλλου να την σέβουνται, κ να αφήκεις τες μαλακίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σημαίνει να τη "σέβουνται" αγαπητή; Ο σεβασμός "κερδίζεται", έννεν αυτονόητος.
      Τέσπα, εγώ έβαλα κάτω κάποιες δικές μου "αντιλήψεις", μπορεί να εν ακραίες ή να εφκήκαν λάθος, εν ξέρω, αλλά έννεν που κάτι τύπους σαν εμέναν που πρέπει να ανησυχείς περί "ανατροφής". Αν μη τι άλλον εγώ αναγνωρίζω τους κινδύνους που τα τωρά, τζιαι εννά λάβω φυσικά τα μέτρα μου. Εν η δουλειά του τζιύρη εξάλλου να δει τα "αντρικά" ζητήματα που η μάνα δύσκολα μπορεί να "αντιληφθεί". Enough said.

      Διαγραφή
  4. πρώτο που θα πω Γιε μου μα χάννεις;

    δεύτερο Beatrix 1,000,000 likes για το "Να κοιτάξεις να μάθεις στα παιθκιά σου, όταν παν να πιασουν την κόρη του μιου κ του άλλου να την σέβουνται, κ να αφήκεις τες μαλακίες".

    τρίτο ειλικρινά ανησυχώ όταν διαβάζω έτσι αναρτήσεις από άτομα σαν εσένα. Γιατί αν είναι τούτες οι απόψεις υποτίθεται μορφωμένων,ευαίσθητων ανθρώπων δεν θέλω να διανοηθώ πως σκέφτονται πως οι άλλοι.

    τέταρτο, έχω δκυο κόρες και δεν τις μεγαλώνουμε για να θεωρεί ο κάθε άσχετος ότι είναι πουτάνες. είναι κορίτσια, άνθρωποι με τη δική τους προσωπικότητα, τα δικά τους θέλω, τα δικά τους συναισθήματα, τον δικό τους τρόπο σκέψης. Τζαι τούτο να θυμάσαι κάθε φορά που βλέπεις μια γυναίκα ότι είναι ένας ΆΝΘΡΩΠΟΣ όχι μια πουτάνα.

    Πέμπτο αν μια μιτσιά βάλει το ξέκωλο, προφανώς το κάμνει γιατί έτσι αισθάνεται καλά, γούστο της καπέλο της που ελαλούσαμε τον τζαιρό μας το πρόβλημα το έχει τζείνος που τη θωρεί διαφορετικά, όχι η μιτσιά.

    Και έκτο φαντάζομαι αναγνωρίζεις πόσο μοιάζει τούτος ο τρόπος σκέψης με το "εγώ εν τζαι φταίω που την βιάσα τζείνη φταίει που φορούσε προκλητικά ρούχα" έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνα μου, σόρρι που επεμβαίνω. Συμφωνώ μαζί σου 99%, απλά έχω να προσθέσω κάτι. Το "εγώ εν τζιαι φταίω που την βίασα, τζιείνη φταίει που φορούσε προκλητικά ρούχα" θυμίζει μου κάτι άλλο: "Έφυα που σπίτι και άφησα την πόρτα ορθάνοιχτη, ο κλέφτης φταίει που μπήκε και τα ρήμαξε όλα". Ναι, ο κλέφτης φταίει, διότι δεν είχε κανένα δικαίωμα να μπει σε ξένη περιουσία, αλλά στις μέρες μας, να φεύγεις και να αφήνεις την πόρτα του σπιτιού σου ξεκλείδωτη ή και ορθάνοιχτη, ένα πράμα φανερώνει: βλακεία. Και κανένας δεν θα σε λυπηθεί. Επομένως, ναι, φταίει πάντα ο βιαστής, αλλά ένα "τα ήθελε ο κώλος της" θα το ακούσεις, είτε σε χαλάει, είτε όχι.

      Διαγραφή
    2. Anti-Christe, αν πχ μια κοπέλα Α, βγαίνει έξω, θέλει να ρίξει ένα αγόρι Α και ντύνεται προκλητικά για εκείνον. ( Γιατί οι περισσότεροι είναι και οπτικοί τύποι και θέλουν και επιβεβαίωση ότι τους γουστάρει κάποια για να κάνουν κίνηση.) Και τελικά στην παρέα υπάρχει ο Β που του γυαλίζει η Α που τα θέλει ο κώλος της και την βιάζει; Βρες μου το δίκιο σε παρακαλώ. Γιατί αν μου πεις να κλειδώνει τις πόρτες της τότε βρες μου και τη λύση της ζωής της. Και πρόκληση δεν σημαίνει πάντα προκλητικό ντύσιμο. Μπορεί να είναι ένα βλέμα, ένα χαμόγελο, μια ατάκα.

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρω κάποια που βιάστηκε εξ αιτίας ενός βλέμματος, το βρίσκω τραβηγμένο παράδειγμα. Αλλά αν βγαίνεις έξω με τον κώλο σου να κρέμμεται από το σορτσάκι, πρέπει να αναμένεις ότι όλο και κάποιος θα βρεθεί να στον χουφτώσει. Είναι το ίδιο με το να βγαίνω εγώ έξω και να εξέχει το πορτοφόλι από την κωλότσεπη. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μου κλέψει τα λεφτά μου, αλλά αν μου το αρπάξει κάποιος, δεν μπορώ να παραπονιούμαι, γιατί εν μέρει προκάλεσα την τύχη μου. Όποιος φυλάει τα ρούχα του, έχει τα μισά! (εν προκειμένω, τον κώλο του και τα λεφτά του) :) Δεν δικαιολογώ ούτε τον κλέφτη, ούτε τον βιαστή, το υπογραμμίζω. Αλλά ο κόσμος θα σου ρίξει φταίξιμο και νομίζω, δικαίως.

      Διαγραφή
    4. Στατιστικά, είναι πολύ λίγες οι περιτπώσεις βιασμών ατόμων, (γυναικών, ανδρων, παιδιών), που αφορμή υπήρξε το είδος ντυσίματος.

      Από την άλλη, όπως πρέπει να μαθαίνουμε στα αγόρια να σέβονται τα κορίτσια, καλό είναι να μαθαίνουμε στα κορίτσια πως να σέβονται τον εαυτό τους και να μην το παρακάνουν στη συμπεριφορά αλλά και στην εμφάνισή τους.

      Διαγραφή
    5. Μάνα έπρεπεν να το καταλάβω ότι εννά ενοχλήσει η λέξη, τζιαι φυσικά εγώ προσωπικά, εκ προοιμίου, εν θεωρώ καμμιάν "πουτάνα", ανεξαρτήτως του τι φορεί ή του πως συμπεριφέρεται τζιαι φυσικά καθένας έshiei το δικαίωμαν να εκφραστεί τζιαι να συμπεριφερτεί όπως θέλει. Η χρήση της λέξης σκοπόν είshιεν να καταδείξει την αίσθησην του "στόχου", του "ερεθίσματος", του "up for the taking". Επέτρεψε μου να έχω άποψην για το πως θωρεί ο εκάστοτε άντρας την εκάστοτε γυναίκαν, ασχέτως αν έshιει την ωριμότηταν τζιαι την καλλιέργειαν να το χειριστεί κατάλληλα για να μεν εκτεθεί ή να παρανομήσει. Τούτη η γνώση θα με ενοχλούσεν μόλις εσυνειδητοποιούσα ότι τα βλέμματα του αντρικού πληθυσμού εν στην κόρη μου. Πέτε το στερεότυπον, πέτε το κόλλημαν, εν έχω πρόβλημαν να το δεχτώ. Εν η απλή αλήθκεια όμως. Αν κάποιοι τζυρούες το χειρίζουνται καλλίττερα, μαγκιά τους.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Τζιαι όμως που τα πιο "επιτυχημένα" σε σχόλια. Λαλείς να ήθελα να "τρολλάρω" χωρίς να το καταλάβω;

      Διαγραφή
  6. Φυσικά αγαπητέ Woofis τούτη η λογική των "αδρωπων" ζει και βασιλεύει διότι προφανώς κάτι γονιοι σαν εσένα που αναγνωρίζουν το πρόβλημα εν μεγαλώνουν τα "κοπέλια" τους να σέβονται το γυναικείο φύλο και γενικά να σέβονται το οποίο πλάσμα έχουν απέναντι τους . Εν πολλα απλό αν θέλεις το μωρό σου να μην μεγαλώσει με τουτο το σκεπτικό απλά ΜΕΝ ΤΟ ΚΑΜΕΙΣ αλλά προφανώς εν σε κοφτει διότι ενεν δικό σου το πρόβλημα εν του άλλου που θα του κτυπησουν την πόρτα να γυρευκουν την πριγκίπισσα του "τζαι ας καμουν καλά" . Οποθε και να το πιάσεις τούτο το ποστ βρωμει ρατσισμό, σεξισμο , φαλλοκρατισμο ακόμα και ο τρόπος που το γράφεις, η επιλογή των λέξεων ούλα. Αν πάλε ο σκοπός της ανάρτησης σου είναι να καταλάβουμε ότι η ισότητα των δύο φύλων απλά δεν υφίσταται στην Κύπρο συγχαρητήρια αν και εξεραμε το ήδη. Απογοήτευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή, προφανώς προτιμάς να "αναγνωρίζω το πρόβλημαν" παρά να το θεωρώ τζιαι "φυσιολογικόν" τζιαι να το "ενθαρρύνω" έννεν; Η αναγνώριση ενός δυνητικού προβλήματος εν τζιαι ο πιο καλός τρόπος να το χειριστείς, τζιαι ακόμα πιο καλά, να το προλάβεις. Επίσης, εν εμίλησα πουθενά για "λογικήν", οι "δυνάμεις" που διέπουν την συμπεριφοράν κάθε φύλου έννεν μόνον λογική. Πολλές εν ένστικτον τζιαι άλλες τόσες "συναίσθημαν".
      Πουθενά εν είπα ότι εννά ενθαρρύνω τα κοπέλια να εν "ρατσιστές, σεξιστές, φαλλοκράτες", ούτε ότι εννά τα αμολύσω στην αυλήν του καθενός να τα κουμαντάρει τζιείνος, το point ήταν ότι προτιμώ την μερκάν του τζιύρη που έshιει να αναθρέψει (τζιαι να προστατέψει) γιούδες παρά κόρες, για τους λόγους που ανάπτυξα αρκετά καθαρά. Εν τζιαι ετίθετουν θέμαν να θκιαλέξω, έτσι έτυχεν, αν είχα κόρες θα το εχειρίζουμουν πάλε όπως εθεωρούσα πιο σωστόν. Εν υπάρχουν κατ' εμέναν συνταγές τζιαι ο καθένας κάμνει ότι θεωρεί πιο καλόν για τον ίδιον τζιαι την οικογένειαν του.
      Η "ισότητα" που επικαλείσαι εν μια επίπλαστη έννοια. Υπό την αυστηρήν έννοιαν του όρου, τζιαι αφού εν υπάρχουν ούτε θκιό αθρώποι οι "ίδιοι" στον πλανήτην, εν μπορεί να υπάρξει χωρίς την "κοινωνικήν παρέμβασην". Η δε κοινωνική παρέμβαση εν μπορεί να αγνοεί τες εκάστοτε πραγματικότητες στες σχέσεις των αθρώπων, είτε με διαφορά στο φύλο, στη φυλή ή άλλα χαρακτηριστικά.

      Διαγραφή
  7. Όπως είπα και στο ποστ του Πάνικ "Δεν ξέρω αν η πραγματική ειλικρίνεια και σε άλλα θέματα βοηθά πολύ." Μπίνγκο

    Επί της ουσίας, θα συμφωνήσω με τη Μάνα ότι όταν ένας άνδρας βλέπει μια γυναίκα, θα πρέπει να βλέπει ένα άνθρωπο, όχι ένα εργαλείο ή σκεύος ηδονής. Και το αντίθετο φυσικά, αν και ξέρω πολλούς άνδρες που θα γούσταραν να τους δουν σαν σκεύος ηδονής χα χα.

    Αυτό φυσικά είναι κάτι που μας έχει διδάξει ο πολιτισμός και η εξέλιξη μας ως άνθρωποι να κάνουμε και είναι πλέον αναμενόμενο, νομικά και ηθικά.

    Απλά να θυμίσω ότι δεν ήταν πάντα έτσι. Ο πολιτισμένος κόσμος όπως τον ξέρουμε, δεν αντιστοιχεί παρά με 1/1000000 του δευτερολέπτου μέσα στις 24 ώρες μιας μέρας. Μπορεί και λιγότερο.

    Δεν μου άρεσε ο τρόπος που εκφράστηκες Γούφι. Ας πούμε ότι σε αυτό ειδικά το ποστ φίλε, το παράκανες. Επίτρεψέ μου όμως να πιστέυω ότι ήταν μια λάθος έκφραση και ότι ήθελες ουσιαστικά να αναφερθείς στα πρωτόγονα ένστικτα. Πλις πε μου ότι έτσι ένι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ακριβώς σε ενόχλησεν. Η λέξη "πόρνη"; Να την αποσύρω αγαπητή καλό.
      Όντως είσαι σωστή στην αίσθησην ότι κάποια πράματα πρέπει ή νατα κρατάς για τον εαυτό σου ή να τα διατυπώνεις προσεκτικά. Μπορεί να την επάτησα τζιαμέ. My bad.

      Διαγραφή
    2. Κοίτα, γενικά βρίσκω πολλή λογική στις αναρτήσεις σου και συνήθως συμφωνώ. Θυμάσαι μια φορά που σου είπα ότι αν κάποια πράγματα τα έγραφες στην ελληνική και όχι στα κυπριακά θα ήταν πιο κατανοητά; Μάλλον εδώ την πάτησες στην διατύπωση και φαίνεται από τα σχόλια σου εδώ. Φρεντ :)

      Διαγραφή
  8. Ηρεμήστε όλοι. Η ανάρτηση και τα αντίστοιχα σχόλια είναι κλασσικά παραδείγματα Κυπραίων που αν δεν εκάμαν κόρες χαίρονται διότι εκάμαν γιους λεβέντες καραπουσουκλήδες, όσοι δε, έκαμαν, θίγονται (δικαίως) διότι συνειδητοποιούν ότι άνθρωποι μορφωμένοι σαν τον Woofi σκέφτονται με αυτόν τον υποτιμητικό, χωρκάτικο, πρωτόγονο τρόπο.

    Η αλήθεια είναι ότι όσους μπαμπάδες ρωτήσεις που έκαναν και τα 2, αδυναμία της κόρης έχουν (σόρρυ Γουφ απλώς δεν ξέρεις τι χάνεις) οπότε το μόνο που μπορούμε να ευχηθούμε στο συντάκτη του ποστ είναι να πάει για το 3ο.

    Τέλος, 1.000.000 likes και από εμένα στο σχόλιο της Μπέατριξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άφησε βρε να ανάψουν λίγο τα αίματα με τη συζήτηση!
      Πόση ηρεμία στην μπλογκόσφαιρα πια?!

      Διαγραφή
    2. Άρεσε μου το "χωρκάτικο" πολλά. Μα φυσικά θα είχα αδυναμίαν της κόρης αγαπητή, εν το μισόν point της ανάρτησης τούτον. Τωρά, με αδυναμίες με τίποτε, μια χαρά ισοζύγιον με τα κοπέλια.
      Όσο για άλλο μωρόν (ανεξαρτήτως φύλου), thx but no thx. Βρεφικήν τζιαι νηπιακήν ηλικίαν εν ξαναπερνώ ούτε με σφαίρες!

      Διαγραφή
  9. "..θεωρούμεν, έστω τζιαι "υποσυνείδητα", ουσιαστικά ούλλες τες γυναίκες ως πόρνες. Εκτός που τέσσερις: τη γυναίκα μας, την μάνα μας, την αδερφή μας τζιαι την κόρην μας."
    Δεν συμφωνώ σε τούτο το σημείο. Εν προδιάθεση κακού στερεότυπου (τονίζω το κακό), όπως το να λαλούμε π.χ. ότι όλοι οι άντρες είναι εν δυνάμει βιαστές. Επίσης βάσει λογικής αλληλουχίας το επιχείρημα αυτοαναιρείται, αφού όλες οι γυναίκες είναι μάνες,αδερφές κτλπ κάποιου.

    Όμως.

    Οι πατέρες με κόρες έχουν τους πολλή αδυναμία. Εν τα "μωρά" τους, οι "πριγκήπισσες" τους. Και φυσικά οι κόρες εκφράζονται πιο ανοιχτά και πιο εγκάρδια με τους πατέρες τους ακόμα και στις πιο μεγάλες ηλικίες, που οι γιοι "κλείνονται", τουλάχιστον στατιστικά μιλώντας. Εν αλληλένδετη η σχέση. Γι'αυτό το λόγο νομίζω ότι όση μόρφωση και να δώσεις στις κόρες σου, όσο ανεξάρτητα άτομα και να τις κάμεις, ένας πατέρας με κόρη πάντα εννά "σφίγγεται" άμα την θωρεί με το αγόρι της.

    Ή για το πω πιο Τζουγκλοϊκά, "αν μου πειράξεις το μωρό μου θα σε μαζέψουν τέσσερις". Και όπως σωστά αναφέρει ο Γούφις στο τέλος, δεν υπάρχει πατέρας που να μεν το σκέφτηκε/σκέφτεται/θα το σκέφτεται τούτο το πράμα. Αν πιστεύκετε διαφορετικά, πλανάστε πλάνην οικτρά. Και εν τούτος ο κορμός της ανάρτησης κατά την άποψή μου.

    Επίσης ο Γούφις εν μου φατσάρει άνθρωπος που μαθαίνει στους γιους του "ότι κάτσει, ότι αρπάξουμε και ότι γαμήουμεν κοπέλλια". Χαλαρώστε.

    Και κάτι τελευταίο. Αν έγραφε γυναίκα μπλόγκερ ανάρτηση με το γιόκα της που της τον έφαε μια πουτάνα και κάμνει τον ότι θέλει και ξέρω γω, ήταν να το αντιμετωπίσουμε σχεδόν κωμικά και να χασκογελούμε, γιατί θεωρούμε σαν στερεότυπο ότι ο άντρας εν το μπός στην σχέση. Γιατί τότε θυμώνουμε με την άποψη ενός πατέρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είπα το ρε Πανίκκο τζιαι γω (Το ότι τούτη η λογική εν "οξύμωρον"..) ενόμιζα εννά ήταν αρκετόν να φανεί ότι εν επικροτώ τούτην την στάσην τζιαι τες συμπεριφορές που πηγάζουν που λλόου της. Αλλά έλα που την θωρώ συνέχεια τζιαι διαχρονικά π.χ. τες προάλλες στο στρατόν έπρεπεν να ηχογραφούσα τες κουβέντες των εφέδρων για τες γυναίκες, αθρώποι με κόρες, γυναίκες, αδερφές, να χάσεις πάσαν ιδέαν για το αντρικό φύλο δακάτω. Τζιαι εν νομίζω ότι εν μόνο "δακάτω" το θέμαν, μιλούμεν για παγκόσμιον mentality. Εν "έξεις" πολλά ριζωμένες στο ενστικτώδες επίπεδον προφανώς, για να τες απαλείψει η κοινωνική εξέλιξη.
      Βλέπεις τζιαι οι αντιδράσεις εν κυρίως που γυναίκες μπλόγκερ, οι οποίες εθεωρήσαν την διατύπωσην μιαν προσωπικής αντίλήψης της κατάστασης ως λλίον πολλά υποστήριξην της. Εν τζιαι που τους λόγους που εν τολμώ να γράψω για παιδοφιλίαν/ παιδεραστίαν, πιστεύκω αν το τολμήσω θα με πέψουν κατευθείαν στην μπλογκερικήν κόλασην.

      Διαγραφή
  10. Ο κορμος της αναρτησης Πανικκο μου εν οτι ο Γουφης Εν χαππι που δεν εκαμε κορες αλλα γιους διοτι καταλαβει οτι ζιουμε σε μια καθαρα σεξιστικη κοινωνια αλλα οκ εν τζαι καμνει τζαι τιποτε να το αλλαξει τουτο διοτι εν τζαι εχει τζεινος το προβλημα αλλα ο διπλα τζαι ο παραδιπλα. Επισης εν μας κοφτει τι σου φατσαρει εσενα. Επισης που θα γραψει μια γυναικα μπλογκερ αναρτηση για τον γιοκα της που τον εφαε μια πουτανα ξανασυζητουμε το. Εν τοση η μανια καποιων να διαφωνησουν με τους πολλους και να διαφερουν που καμνουν σου το μαυρο ασπρο. Σατσιην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διακρίνω μιαν εμπάθειαν για τον εν Fallout αδερφόν Πανίκκον. Έπρεπεν να αποφύγεις το "μας" στο "κόφτει". Εμέναν κόφτει με ας πούμεν πως "φατσάρω" του άλλου. Έστω τζιαι για μέτρο σύγκρισης ρε αδερφέ.
      Το συμπέρασμα σου εν λάθος. Εγώ θα κάμω ότι μου αναλογεί, με το υλικόν που έχω να δουλέψω (γιοί), το οποίον όπως αναφέρω τζιαι στην ανάρτηση έshιει τα δικά του ζητήματα, προκλήσεις κλπ. κλπ. Στο κατά δύναμην, τζιαι όσον περνά που το shΙέριν μου, διότι αθρώποι είμαστεν τζιαι εν υπάρχουν συνταγές "καλού γονιού", καμμιά πριγκίπισσα έθθα "κινδυνεύσει" που τα κοπέλια μου. Τζιαι αν παραστρατήσουν εννά έχουν να κάμουν πρώτα πρώτα μαζί μου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε.

      1. Άμα υποθέτω εγώ πράματα για τρίτους, είμαι "σκατάς" και "ψυχικά άγονος" (ένεν δικοί μου οι χαρακτηρισμοί). Άμα υποθέτετε πράματα για μένα όμως, είσαστε high and dry στην ηθική κλίμακα. Γιατί? Γιατί υποκρισία.

      2. Μάθε να στήνεις επιχειρήματα σε συζήτηση. Το "εν μας κόφτει" εν μετρά.

      3. Αν θα προσβάλλεις τον άλλο, τουλάχιστον μεν χρησιμοποιείς κτητικές αντωνυμίες. Φτηνίζεις την γλώσσα.

      Διαγραφή
  11. Μια γενική απάντηση πριν κάμω τες επιμέρους. Αρχικά πηέννετε στο βίντεο πιο κάτω (έβαλα το τζιαι ποτζιεί στου Πανίκου, thx for the empathy dude):

    https://www.youtube.com/watch?v=tu1oDQjJbT4

    Δείτε τη σκηνή που αρχίζει στο 0.40.
    Ο φίλτατος Jim εν έshιει καμμιάν πρόθεσην να εξωτερικεύσει το τι του προκαλεί το θέαμαν της εν λόγω κοπέλας. Επειδή όμως εν μπορεί να πει ψέματα για το τι σκέφτεται πραγματικά (ο γιος του ευχήθηκεν να μεν μπορεί να πει ψέμα για 24 ώρες), λαλεί της την "ωμήν πραγματικότηταν". Τζιαι πληρώνει το τίμημα φυσικά, όπως εν τζιαι το πρέπον.
    Ε, λοιπόν κοπέλες τζιαι κοπέλια σχολιασταί, τζιείνον το βλέμμαν του "αδρώπου" στα "jugs" της όμορφης τζιαι τολμηρά ντυμένης κοπέλας στο ασανσέρ ΔΕΝ συσνιστούν "εξαίρεσην" αλλά "κανόναν". Εν πα να το θεωρείτε "βλέπει την ως σκεύος ηδονής" κλπ. κλπ., τούτη εν η αλήθκεια όπως την έχω βιώσει εγώ νταραβεριζόμενομενος με ομόφυλους μου τα τελευταία 30 χρόνια (ως τα 10 ήμουν πιο "ρομαντικός").
    Εντάξει η λέξη "πόρνη" ενοχλεί, εν έντονη, αλλά υποδηλώνει πιο πολλά το "στόχος", "διαθέσιμη" κλπ. Ο μόνος τρόπος τζιείνη η κοπέλα να μεν εξάψει τες συγκεκριμένες σκέψεις τζιαι αντιδράσεις του Jim (εκτός τζιαι αν εν ψυχολογικά διαταραγμένος) είναι να ανήκει στες τέσσερις γυναίκες που ανέφερα. Θα του εξάψει άλλες σκέψεις, όπως το "μα ήνταλως κυκλοφορείς έτσι", ακριβώς γιατί ξέρει την ενδεχόμενην αντίδρασην του επόμενου αρσενικού που εννά συναντήσει.
    Μπορεί τούτον να εν στερεότυπον, μπορεί ο κόσμος να επροχώρησεν τζιαι να είμαι εγώ ο κολλημένος. Αλλά seriously guys, I don't think so. Οπότε, για μέναν, καλλίττερα που εν (θα) έχω έτσι έννοιες. Εν τζιαι εμίλησα για ούλλην την λαοθάλασσαν, εν για την πάρτη μου που το είπα. Εσείς χαρείτε τες κοράκλες τζιαι μεν λαμβάνετε υπόψην τα κολλήματα ενός "διεστραμμένου σκυλίshiου νου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε Γουφη, με τες απαντήσεις σου βολάς παραπάνω μες τον άμμον, για να μεν βάλω άλλην ύλην που θα σε θίγει προσωπικά.

    Αυτοπροσδιορίζεσαι αναρχικός τζιαι σύχρονος αννοιχτόμοιαλος. Αν εν έτσι, ξηκόλλα μάνα μου που τα σόγια σου τζιαι αυτά που σου εκάμαν μετάγγισην κουβαλούν μεσαίωναν. Δε τον κόσμον όπως είναι στην δικήν σου εποχήν στον δικόν σου χωροχρόνον. Ο μόνος που μπόρει να το κάμει για σέναν είσαι εσύ.

    Ευτυχώς που δεν είσαι εσού που θα στρατέψεις τους γιούδες σου σε έτσι θέματα, διότι την πατριαρχίαν εν οι μανάδες που την διαιωνίζουν. Οι κατζιές μανάδες δηλαδή, τζιείνες που θέλουν τους γιούδες τους ολόδικους τους τζιαι για πάντα. Ελπίζω η μάνα τους δικούς σου να έσιει τες απόψεις των παραπάνω κοπελλούδων που αντιδράσαν στα σχόλια παρά τες δικές σου. Όι για κανέναν άλλον, για τα μωρά, πον κρίμαν να παν μια γενιά ακόμα χαμένοι, μίζεροι ανέραστοι μισογύνηδες, με αιώνιαν (ανεκπλήρωτην) φαντασίωσην να γαμήσουν μιαν πουτάναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αννοιχτόμοιαλος έγραψεν ο αναλφάβητος δυσλεξικός ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τον Γούφη ξέρω τον πολύ καλά έως καθόλου, όπως ξέρω το ίδιο πολύ καλά έως καθόλου τζιαι τον δικό μου εαυτό!.....Εάν έγραφε υπερ του «ο μόνος καλός Τούρκος εν ο νεκρός Τούρκος!» με τον ίδιο αφιλτράριστο τρόπο, πάλι εν να προκαλούσεν τόσο πολλά!

    Σε αυτό το ποστ ο Γούφης αδικεί τον εαυτό του, γιατί τούτα που γράφει, γράφει τα χωρίς να βάλλει φίλτρα, με αποτέλεσμα τζείνα ούλλα τα πρωτογενή ένστικτα του (id) τζιαι ιδέες που επιβλήθηκαν από άshημα πρώτυπα (υπερεγώ) φκέννουν χωρίς να «ελεχτούν» που το εγώ του!

    Αλλά shύλλον που λάσσει, μεν το φοάστε!

    ....δυστυχώς όμως στην «αντζελόπλαστην» τζιαι κλειστή κυπριακή κοινωνία μας έshει πολλούς, τζιαι άντρες τζιαι γυναίκες, που σκέφτουνται τζιαι λειτουργούν (….δαμέ εν το κακό) στραβά! Τζιαι τούτους εν που πρέπει να τους φοούμεστεν ούλλοι εμείς οι μανάδες τζιαι οι πατεράδες κάθε φορά που ξεπροβοδίζουμεν το παιδί μας (ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού) σε μια έξοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως κάπου έχασα κάτι δαμέ, αν μεν είναι τον "έλεγχον", σίουρα εν το νόημαν τζιαι η εικόνα που ήθελα να εκφράσω. Thx για την δωρεάν ψυχανάλυση dr. :)

      Διαγραφή
  15. Ρε παιθκιά, νομίζω επαρεξηγήθηκεν ο Γούφης.

    Κακά τα ψέματα, όσο σεβασμό και να έχει ένας άντρας προς τις γυναίκες στο τέλος της ημέρας τη γυναίκα που τον ενδιαφέρει θα την δει ΚΑΙ σεξουαλικά. Πρώτιστα σεξουαλικά για να ήμαστε ειλικρινείς και μετά όλα τα άλλα ειδικά στην εφηβεία.

    Εδώ θα διαφωνήσω που έβαλες στις γυναίκες που βλέπει ο άντρας ως "μη πουτάνες" τη σύζυγο.

    Για να το κάνω πιο κατανοητό:
    Ο άντρας μου σίγουρα εκτιμά και σέβεται πολλά το χαρακτήρα μου και εμένα ως άνθρωπο. Αλλά έννεν με τούτα που θα σεξουαλιστούμεν. Θα σεξουαλιστεί όταν με βλέπει και του τρέχουν τα σάλια από πρωτόγονα ένστικτα που μεταφράζονται κάπως σε "να σε σκίσω μανάρι μου" . Με όλο το σεβασμό που μου έχει. Και εγώ ως γυναίκα το επιζητώ κιόλας αυτού του είδους την προσοχή από τον άντρα μου και μου αρέσει. Και το ίδιο συμβαίνει και όταν προσπαθείς να καφκωθείς με κάποιον. Αλλιώς είσαι και είναι στο "φρεντ ζόουν". Έτσι ένι και είναι απόλυτα φυσικό και φυσιολογικό.

    Ο παπάς μου όμως το τελευταίο πράγμα που θέλει να σκέφτεται είναι πως τα ίδια πράγματα που σκεφτόταν ο ιδιος για την εκάστοτε φιλενάδα ή τη γυναίκα του, τώρα τα σκέφτεται και τα κάνει κάποιος άλλος στην κόρη του. Το απωθεί ως εκεί που δεν πάει άλλο γιατί θα πάθει εκατόν τρία εγκεφαλικά.

    Νομίζω πως αυτό είναι που εκφράζει ο Γούφης. Ότι χαίρεται που δεν πρόκειται να περάσει από αυτό το συναισθηματικό λούκι που είναι για τους πατεράδες ο φίλος/άντρας της κόρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Spot on my dear! Επίσης εδιευκρίνησα ότι εν προσωπικόν "αϊπιν" τούτη η συμπεριφορά, αν είχα κόρην ή κόρες πιστεύκω θα το επάλευκα όπως ούλλοι οι άλλοι. Τζιαι ενδεχομένως κάποιοι πατεράδες, λόγω άλλων χαρακτήρων, να αντιμετωπίζαν τούτην την "πρόκλησην" πιο επιτυχώς.
      Η δε σύζυγος, έshιεις δίκαιον ότι ενδεχομένως να μεν μπαίνει στο "ιερόν" σε τόσον βαθμόν όσον οι "εξ αίματος" συγγένειες, αλλά πάλε, έχω την αίσθησην ότι που τη στιγμήν που γίνεται "σύζυγος", ο άντρας έshιεν μιαν τάσην "εξιδανίκευσης" της κάπου ενδιάμεσα στες υπόλοιπες γυναίκες τζιαι τες άλλες τρεις (μάνα, αδερφή, κόρη)...

      Διαγραφή
  16. Το ότι ο Γούφης αφήνει άκρουστα για να προκαλέσει εν εμφανές, τζιαι η επιτυχία φαίνεται που τα πολλά κκόμεντ.

    Τζιαι γώ στα σχόλια προκαλώ τον με διαφορετικόν τρόπον κάμνοντας πους τα καταλάβω έτσι όπως τα γράφει.

    Πόρνη πάντως εν μια λέξη που έσιει συγκεκριμένην σημασίαν. Νομίζω πως το πληρωμένον σέξ χωρίς συναίσθημαν δεν έχει τίποτε να κάμει με αυτόν που περιγράφεις Καϊσίν. Το ότι η παραδοσιακή πατριαρχική κοινωνία στην Κύπρον φοάται κάθε γεναίκαν ικανήν να έρτει σε οργασμόν τζιαι να το παραδεχτεί ή να το εκφράσει ελεύθερα τζιαι την ονομάζει πουτάναν, είναι ο ακρογονιαίος λίθος της πατριαρχίας τζιαι της εξουσίας του άντρα στην κοινωνίαν τζιαι στο ζευκάριν.

    Το να κάθεται ο κάθε πατέρας τζιαι η κάθε μητέρα να κάμνει φιλμ με την σεξουαλικότηταν των παιθκιών του, εκτός που insestual, είναι τζιαι δείχτης αν έφερεν τζιουνούρκους αθρώπους στον κόσμον αλτρουιστικά για τζιείνους τζιαι μόνον τζιείνους, ή εγωϊστικά για πάρτι του τζιαι μόνον για πάρτι του.

    Παλιά οι αθρώποι στην παραδοσιακήν πατριαρχικήν κοινωνίαν εκάμναν έξι με δέκα κοπελλούθκια, όσα εργατικά σιαίρκα έθελεν η αγροτική μονάδα για να συνάουν τες πατάτες, τα σταφύλια τζιαι να κάμνουν τα θέρη, να έσιει τζιαι το κράτος να πέμπει στον πόλεμον. Τωρά γιατί τα κάμνουμεν τα κοπελλούθκια τζιαι γιατί καμνουμεν θκυό ±1 ;Το τί σκεφτούμαστιν για την σεξουαλικότηταν τους, γιατί τα θέλουν μερικοί κόρες, γιούδες, όχι πούστηδες (στο μέτρον του δυνατού), όχι λεσβίες (στο μέτρον του δυνατού), εν έναν ερώτημαν του οποίου η απάντηση εν δείχτης για πολλές άλλες φιλοσοφικές στάσεις ζωής, ίσως τζιαι βαθκειές νευρώσεις. Κατα την δικήν μου άποψην, τα επεξεργασμένα λόγια εν δείχτης των φιλοσοφικών στάσεων, τα άκρουστα εν δείχτης των νευρώσεων :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' ακρίβειαν η εν λόγω ανάρτηση ήταν ένα shοκ, τόσον για την έκτασην της επίδρασης της όσον τζιαι για την "ποιότηταν" της επίδρασης τούτης, αφού γενικώς ούτε να "τρολάρω" γουστάρω ούτε να γίνουμαι δέκτης αρνητικής κριτικής (τούτον τζιαι αν είναι αϊπιν). Καμμιά σκοπιμότητα whatsoever, κάπου την έπαθα με ότι έγραψα. Η εξήγηση μου για τούτον αναλύεται στα εξής:
      - Ορισμένα πράματα απλά εν τα λες, εν πολλά "ευαίσθητα", τουλάχιστον για "ανοικτόν κοινό"
      - Άλλον να μιλήσεις για έτσι θέματα "δια ζώσης", για να σε βλέπει τζιαι να σε ακούει ο άλλος τζιαι άλλον να παραθέσεις ένα "άψυχον" κείμενον
      - Η συγκεκριμένη ανάρτηση ήταν κακογραμμένη λεκτικά τζιαι συντακτικά, λόγω της ώρας που την έγραψα τζιαι της βιασύνης να την τελειώσω. Λόγω χάρην, εν φανερόν που τες αντιδράσεις ότι κάποιοι σχολιαστές έχουν την εντύπωσην ότι κάπως υιοθετώ ή επικροτώ την θεώρησην που επερίγραψα, την οποίαν ναι περιγράφω ως προσωπική αίσθηση βάσει εμπειρίας, αλλά το ότι είμαι εναντίον εν προφανές που τον "φόβον" μου να την υποστώ ως πατέρας.
      Η δε λέξη "πόρνη" σε καμμιάν περίπτωσην εν αναφέρεται στην συγκεκριμένη ανάρτηση στην "επαγγελματίαν παροχέαν σεξουαλικών υπηρεσιών". Αναφέρεται στην έννοιαν που η κοινωνία χρησιμοποιεί για γυναίκες "προκλητικές", "ανάφτρες", "διαθέσιμες", "χωρίς αναστολές" κλπ κλπ., η οποία "εικόνα" ενίοτε εν αυταπάτη τζιαι εσωτερικόν απωθημένον you name it (π.χ. εν σημαίνει ότι μια κοπέλα φορήσει ρούχα συγκεκριμένων ιδιοτήτων - αναδεικνύουν ας πούμεν τον πισονόν ή το στήθος της - ότι ο σκοπός της είναι να προκαλέσει. Επειδή όμως η εμπειρία μου ως σήμερα δείχνει μου ότι ο μέσος άντρας, ανεξαρτήτως αν έshιει οικογένειαν, τείνει να "'αρει" την "ιερότηταν" μιας άγνωστης γυναίκας, ειδικά αν του προσφέρει "οπτικά" ή άλλα ερεθίσματα, ακόμα τζιαι αν μείνει τούτη η συμπεριφορά απλά σε ένα βλέμμαν, εμέναν ως τζιύρην κόρης θα με ετρόμαζεν/ ενοχλούσεν, ότι θέλετε πείτε το. Τζιαι θα το έβλεπα διότι μπορώ να το αναγνωρίσω εύκολα. Όσο να'ναι, η αντίστοιχη γυναικεία συμπεριφορά προς τους γιούς μου εν μπορεί επ ουδενί να με τρομάξει, εν άλλης ποιότητας, άλλης "φύσης". Φυσικά θα έχω άλλες έννοιες για τα κοπέλια, μπορεί τζιαι shιειρόττερες που τούτην που επροσπάθησα να περιγράψω δαμέ, αλλά shιαίρουμαι που δεν θα έχω να αντιμετωπίσω τη συγκεκριμένην έννοιαν. Στερεότυπον; Στερεότυπον...

      Διαγραφή