Follow by Email

Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2012

Ο "Φασισμός" της "Φιλανθρωπίας"

Ενδιαφέρον θέμαν. Είχα δει πρώτα το εξής στο facebook τζιαι αφού μου έκαμεν εντύπωσην (είχα ξανακούσει επικρίσεις περί της "φιλανθρωπίας" στη σύγχρονην εποχήν αλλά οϊ τόσον ακραίες) είπα να καταπιαστώ νάκκον:


Το δεύτερον σκέλος εν προφανές, καθώς ένας φασίστας, όντας μισάνθρωπος, εν μπορεί να εν "φιλάνθρωπος" με οποιονδήποτε τρόπον. Εν κορυφαία αντίφαση που (θα έπρεπεν να) φκάλλει μάθκια, ακόμα τζιαι αν είσαι κακομάζαλος ελέω κρίσης (τούτον για τους κρυφούς τζιαι φανερούς λάτρεις των χρυσών αφκών).

Γιατί όμως "φασισμός" η "φιλανθρωπία"; Έννεν λλίον έντονον;


Μακάρι να εν καλά το "επαναστατικόν" (κατά τον OSR) ιντερνετ τζιαι η ευκολία πρόσβασης στη "γνώσην" τζιαι την πληροφορίαν. Έσυρα τζιαμέ "φιλανθρωπία" σκέττον τζιαι έριξα μιαν μαθκιάν στο τι φκάλλει.
Χάζιν είχαν κάποια "βικι-φθέγματα" δαμέ.
Το χάζιν έγκειτα στο ότι κάποια εν υπέρ τζια κάποια εν κατά. Έσιει τζιαι "ανένταχτα".
Ας τα δούμεν μπας τζιαι βοηθήσουν μας να διαμορφώσουμεν άποψην:
ΥΠΕΡ
Αυτά που παίρνουμε είναι προς το ζην. Ζωή είναι αυτά που δίνουμε Τσόρτσιλ
Η ειρήνη, όπως και η φιλανθρωπία, ξενικά από το σπίτι  Ρούσβελτ Φραγκλίνος
Η φιλανθρωπία είναι ο πατέρας της προσφοράς/θυσίας Ανώνυμος
Μακάριοι οι ελεήμονες ότι αυτοί ελεηθήσονται Βίβλος
Όταν αδειάζει το πουγγί, γεμίζει η καρδιά Ουγκώ
Το να μη βοηθήσεις κάποιον στη δυστυχία του είναι σαν να τον σκοτώνεις στην καρδιά σου Ανώνυμος
Φιλανθρωπία είναι η αρετή της καρδιάς
ΑΝΕΝΤΑΧΤΑ
Ένα κόκαλο στο σκύλο δεν είναι φιλανθρωπία. Φιλανθρωπία είναι το κόκαλο που μοιράζεσαι με το σκύλο, όταν πεινάς όσο κι αυτός Μπράκκο
Η φιλανθρωπία η οποία επιζητεί τη δημοσιότητα, παύει να είναι φιλανθρωπία Χίλλερ
Η φιλανθρωπία που γίνεται με τυμπανοκρουσίες, αποτελεί πρόκληση στην ευπρέπεια
Σε όσους υπάρχει φιλανθρωπία, εκεί υπάρχει και έρωτας προς την επιστήμη
Στην αληθινή φιλανθρωπία, έννοιες όπως δίνω, δωρητής, δώρο, δεν υπάρχουν Βούδας
Το χρήμα είναι σαν την κοπριά σ' ένα χωράφι. Είναι καλή, μόνον όταν απλώνεται παντού Μπέικον Φράνσις
ΚΑΤΑ
Η θανατική ποινή είναι λάθος θεραπεία για το έγκλημα, όπως η φιλανθρωπία είναι λάθος θεραπεία για τη φτώχεια Φορντ Χ.
Η φιλανθρωπία είναι το κάλπικο νόμισμα της ελεημοσύνης Άγνωστος
Η φιλανθρωπία και ο πατριωτισμός: τα βασικά προσόντα του ανθρώπου ο οποίος θέλει κάτι να πουλήσει Μένκεν Χ.
Ό,τι δίδεται αφού ζητηθεί, δίδεται πολύ αργά Μπελ
Όλους δεν μπορούμε να τους βοηθήσουμε. Γι' αυτό θα ήταν άδικο, να βοηθήσουμε έναν και μόνο, κι επιπλέον θα'ταν και κουραστικό Τσετκιν Κλάρα
Που τα πιο πάνω εν φανερόν ότι έσιει πολλά δυνατές απόψεις κατά της φιλανθρωπίας, κάτι που στην αρχήν φαντάζει περίεργον. Είναι όμως;
Αφού άφηκα τα αποφθέγματα, εσυνέχισα δαμέ
Βασικά εν μια μικρή ανάρτηση κάποιου Spirous η οποία ακολουθείται που μιαν ενδιαφέρουσαν στιχομυθίαν.
Ο Spirous, ο οποίος φατσάρει ανάρχας τζιαι συμπλέει με τον κολλητόν τον OSR στο θέμαν της επανάστασης του μυαλού, αρχικά λαλεί μας:
"Κατά τη γνώμη μου ένα από τα μεγαλύτερα κοινωνικά εγκλήματα αποτελεί η φιλανθρωπία. Η φιλανθρωπία ως πράξη προσβολής της αξιοπρέπειας του αδύναμου από το δυνατό, η φιλανθρωπία ως πράξη συντήρησης ανισοτήτων, η φιλανθρωπία ως πράξη ανακούφισης και όχι θεραπείας και τέλος η φιλανθρωπία ως πράξη ξεπλύματος ενοχών."
Μετά συμπληρώνει:
"...πιστεύω πως η μόνη λύση είναι το χτύπημα των ριζών που γεννούν αδικίες, η καταστροφή των πάσης φύσεως εξουσιαστικών μηχανισμών και συσώρευσης κεφαλαίου. Τέλος πως τη θέση της φιλανθρωπίας πρέπει να λάβει η αλληλεγγύη, η ισότιμη μεταχείριση των αδυνάτων και ο διαφωτισμός τους. Ένας διαφωτισμός που θα τους βοηθήσει να μπορέσουν με τη δική τους αξία να βγουν από την υποδεέστερη θέση τους."
Πρέπει να πω ότι λαλεί τα καλά ο Spirous, κάμνει καλήν υπόθεσην που λαλούμεν.
Μετά έσιει κάποια σχόλια. Εξεχώρισα την απάντησην κάποιου StavmanR με τα εξής σημεία:
"Μπερδέψατε την φιλανθρωπία με την 'επαγγελματική επαιτεία'.
 Φιλανθρωπία είναι η τάση μας να πλησιάσουμε και να βοηθήσουμε το συνάνθρωπο.
Ελεημοσύνη είναι η δυνατότητα για έκφραση ελέους προς τον αδύναμο συνάνθρωπο.
Επαιτεία είναι η προσέγγιση συνανθρώπων για την απολαβή δωρεάς............"
Λαλεί τζιαι άλλα, κάπως σαντανωτικά αλλά λλίον πολλά βάλλει τζιαι άλλες διαστάσεις σε έναν θέμαν που εν πολλά πιο βαθύν τζιαι σύνθετον από ότι φαίνεται αρχικά.
Προφανώς πρέπει να υπάρχουν τζιαι ωραία θκιαβάσματα πάνω σε τούτον, εννά το ψαξω. Προσωπικά εν θεωρώ "έγκλημαν" να δώσω θκιό μπακκίρες σε έναν "επαίτην" ή να αγοράσω λαχεία κάποιου "ιδρύματος" αλλά που την άλλην΄συμφωνώ ότι έτσι εν γίνεται τίποτε. Άσε που νοιώθω πολλές φορές λλίον υποκριτής, ενώ καλύφκω τζιαι λλίην ενοχήν για το πόσον παίζω πελλόν γεννικώς. 
Άρα καλλίττερα να αρκέψουμεν να αλλάσσουμεν μυαλά τζιαι να ψαχνούμαστεν τζιαι μετά να συζητούμεν τζιαι να μοιραζούμαστεν τη γνώσην ώστε να μεν απαιτείται ούτε επαιτία, ούτε ελεημοσύνη.
Ώσπου να το καταφέρουμεν, stay cool and keep rocking!

12 σχόλια:

  1. ‘’ Δε συμφωνώ . Είναι απαραίτητη οι φτωχοί .
    Αν δεν υπήρχαν αυτοί
    ποιους θα λυπούμαστε ποιους θα ελεούσαμε;
    Θα ταν δύσκολο για τον ανθρωπισμό μας
    να αποδεικνύετε. ‘’

    Κώστας Μόντης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιδιαίτερα σε συνδυασμό με (το δρόμο προς) την εξουσία, δεν μπορεί να μη θεωρηθεί, καλώς ή κακώς, ύποπτη η φιλανθρωπία.

    (Υπέροχος ο Μόντης!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φτάνει να σκεφτείς ότι με την "φιλανθρωπία" ασχολούνται παράσιτα όπως η βαρδινογιάννενα η αγγελοπούλλενα και η κάθε ξεφτιλισιμένη κυράτσα με εντυπωσιακά γκαλά για να υποψιαστείς ότι κάτι βρωμάει στο βασίλειο της μαλακίας γενικότερα

    το χρήμα που ξεπλένεται τζαι νομιμοποιείται ή χάνεται φορολογικά με τούντες "φιλανθρωπίες" είναι αβυσσαλέο

    ειδικά όταν σκεφτείς ότι πχ οι εφοπλιστές που είναι και οι δύο πιο πάνω κυράτσες, βάσει του άρθρου 107 του συντάγματος δεν φορολογούνται τότε αντιλαμβάνεσαι ότι αυτά τα παράσιτα περιπαίζουν μας καθαρά μέσα στα μούτρα μας

    8% του πληθυσμού της κύπρου καρπώνονται 9 ΔΙΣ,

    4 παράσιτα Παρασκευαίδης πίττας σιακόλας λανίτης έχουν ενεργητική περιουσία 1,4 ΔΙΣ

    η εκκλησιά λτδ έχει περιουσία που φτάνει σχεδόν το 1 ΔΙΣ

    τζαι περιμένουν να κάμουν τα παρτούθκια τζαι τα καραγκιοζιλίγκια τους με τον τάχα ραδιομαραθώνιο για να βοηθήσουν τάχα

    α ναι, φέτος εν θα είναι ο μέγας ευεργέτης η λαική μπανκ που εννα αναλάβει τα καραγκιοζιλίγκια με τον ραδιομαραθώνιο;

    φιλανθρωπία φίλε μου γούφι λεβέντη είναι ακριβώς αυτό που κάμνεις εσύ όπως τζαι τόσοι άλλοι καλόπιστοι ανθρωποι που ψάχνουν να βρουν τι φταίει για την εξαθλίωση των ανθρώπων τζαι να έβρουν τρόπους για να βοηθήσουν όπως μπορούν στην απάλυνση της τζαι στον εξοστρακισμό της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @zakos:
    Πολλά εύστοχον τζιαι διορατικόν που το Μόντη, ο οποίος ήταν μάλλον συντηρητικός κατά τα άλλα.

    @Λεμέσια
    Όταν η εξουσία χρειάζεται υποκρισίαν για να κατακτηθεί, εννά είσαι υποκριτής τζιαι στη "φιλανθρωπία". Το θέμαν είναι, εν ούλλες οι "φιλανθρωπίες" το ίδιον;

    @OSR
    Ναι φίλε εν εντυπωσιάκον τι καταπίννουμεν ούλλη μέρα, τζι'ας το υποψιαζούμαστεν. Καταραμένο βόλεμαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρύπα στο νερόν

    ....Ξυπνάτε ρε, πετάξετε που πάνω σας τη μάσκα
    είσαι τζιαι σούνη με τον νου ακόμα που γεννήθεις;

    ...Μόνον ολόγρονη δουλειά την φτώσιαν εννά θκιώξει
    τζιαι να χαθούν να κυβερνούν τον κόσμο θεομπαίκτες
    Τζιαι τις ψευτοβοήθειες κάθε κυρίου δόξη
    ενι μια τρύπα στο νερό, τζι εφεύρεσις τους κλέφτες!

    http://www.astra.com.cy/index.php/el/poiisi/1137-liasidis-paylos

    νεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίος τζιαι ο Λιασίδης. Αλλά τζιείνον το "ολόγρονη δουλειά" εν μου έκατσεν πολλά καλά. Αν τζιαι έσιει πολλών λογιών δουλειές, τζιαι άμα κάμνεις τζιείνον που γουστάρεις εν όμορφα. Νομίζω όμως έννεν δουλειά μετά...

      Διαγραφή
    2. Εννοεί, όχι περιστασιακή, για μόνιμα εισοδήματα. Η δουλειά ως δικαίωμα δηλαδή.

      Διαγραφή
  6. https://twimg0-a.akamaihd.net/profile_images/1819915076/bardinogiannis-elehmosynh.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο θέμα, με προβλημάτισε κάποια στιγμή. Αυτό γιατί ένας φίλος που ασχολείται με άτομα με ειδικές ανάγκες μου εξέφρασε την αντίθεση του με τον θεσμό του ραδιομαραθωνίου.

    Πάντα σκέφτομαι ότι η φιλανθρωπία των Βαρδινογιάννενων κλπ πηγάζει που μια (εγωιστική προφανώς) ανάγκη να τα παν καλά με τη συνείδηση τους. Θα μου πεις έχουν συνείδηση? Θα σου πω ότι δεν θεωρώ πως όλοι οι πλούσιοι είναι αναίσθητοι και όλοι οι φτωχοί καλοί οπότε ας τους δώσουμε το πλεονέκτημα της αμφιβολίας.

    On a different note θα εκτιμήσω οι θέσεις μου που εκφράζω να αποδίδονται αποκλειστικά σε εμένα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναφέρεσαι στες λογομαχίες μας με τον AntiChristo, αν εσυνέβαλα σε παρεξήγησην/ ταύτισην των θέσεων του με τες δικέν σου απολογούμαι αν τζιαι εν νομίζω να φκαίννει κάτι τέθκοιον που τα σχόλια μου στο "στέκκιν" του.
      Εν μεγάλον τζιαι ευαίσθητον θέμαν η "προσφορά στο συνάνθρωπον". Ουσιαστικά αν σκεφτούμεν ακόμα τζιαι σε ψυχρούς αριθμούς τον πλούτον του πλανήτη (που εν αρκετόν για όλους τζιαι με το παραπάνω) τζιαι δούμεν τη μιζέριαν που υπάρχει σε μεγάλα ποσοστά του πληθυσμού παγκοσμίως πρέπει τουλάχιστον να προβληματισμούμεν αν οι δράσεις μας (προσωπικά τζιαι συλλογικά) τελικά συντείνουν στο πρόβλημαν της ανισότητας αντί να βοηθούν στην επίλυσην του.
      Που τζαμέ τζιαι τζιει εν λάθος η επίθεση στα άτομα ήξ τα σύνολα. Πιο σωστή εν η επίθεση στες πολιτικές τζιαι τες κοσμοθεωρίες στες οποίες πηγάζουν. Η κρίση η τωρινή (που ακολούθησεν δεκάδες άλλες) δείχνει έναν προβληματικόν σύστημαν. Τζιαι η αλλαγή/ βελτίωση του για να γίνει συλλογική, πρέπει να αρκέψει που το προσωπικόν επίπεδον. Βασικά κάτι τέθκοιον προσπαθώ να κάμω εγώ (με αναρτήσεις τζιαι άλλες δράσεις).

      Διαγραφή
    2. Απολογούμαι αν το εξέλαβα λάθος αλλά είχα την εντύπωση ότι η αναφορά σου "εσχολίασε τζαι η Μπρέντα" είχε άλλο σκοπό! Τέσπα, επί του προκειμένου τι άλλες δράσεις εννοείς? Αν μπορείς δηλαδή να τις αναφέρεις εδώ αν όχι οκ!

      Διαγραφή
    3. Η αναφορά στο ότι εσχολίασες στην συγκεκριμένην ανάρτησην ήταν κάτι σαν "δέλεαρ" να το πούμεν για να μας κάμει την τιμήν τζιαι ο Anti-Christos. Εν θα επαναληφθεί προφανώς.
      Δράσεις μπορεί να είναι μια αφισοκόλληση, μια συγκέντρωση διαμαρτυρίας, μια δημόσια συζήτηση, κάποιες μορφές αυτοοργάνωσης (π.χ. μια ομάδα αθρώπων να πάει τζιαι να συντηρήσει έναν εγκατελειμμένον/ υποβαθμισμένον παιδότοπον τζιαι να τον "δώσει πίσω" στα παιδιά της περιοχής κλπ.). Σε κάποιες τέθκοιες δράσεις ήδη εσυμμετείχα αν τζιαι θα ήθελα να τες αυξήσω κατακόρυφα.

      Διαγραφή