Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Γούφης Αρφ του Κάϊ


 Τούτη η κουβέντα με το όνομαν των γονιών στες πολιτικές ταυτότητες εν ακριβώς η ίδια με την κουβένταν του θρησκεύματος. Είμαστεν η μόνη χώρα που τα 27 μέλη της Ε.Ε. που διατηρεί τούτην την - αμφιβόλου χρησιμότητας εννά το πω για να είμαι ήπιος - πληροφορίαν πάνω στες ταυτότητες. Τζ̆αι τωρά που, όπως διάφορα παρωχημένα, έρκεται η ώρα της κατάργησης, αντιδρά ο συνήθης ύποπτος συντηρητικός, θρήσκος τζ̆αι συνομωσιολόγος που φοάται ότι εννά μας "ισοπεδώσει η νέα τάξη πραγμάτων" τζ̆αι η "παγκοσμιοποίηση" . Έχουμεν τζ̆αι άξιους αντιπροσώπους τούτου του τρόπου σκέψης μέσα στην βουλήν, όπως ο Παύλος Μυλωνάς.

Προσωπικά, παρόλον που δεν έχω ιδιαίτερον πρόβλημαν να με περιγράφουν ως τον "γιον του Χριστάκη" (αντίθετα, εν μια θετική κατάσταση, μακάρι να εν καλά ο Χριστάκης 🙂 ), εν θεωρώ την εν λόγω περιγραφήν ούτε πρωταρχικήν για το ποιος είμαι σε τούτην την ζωήν ούτε απαραίτητην. Τζ̆αι αν η παρουσία της στες πολιτικές ταυτότητες όντως προκαλεί με κάποιον τρόπον δυσμενείς διακρίσεις εις βάρος μιας μερίδας συμπολιτών μου, δεν έχω κανέναν πρόβλημαν να καταργηθεί.


Ώσπου να μεν είμαστεν οι τελευταίοι που ούλλους, stay cool and keep rocking!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου