tag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post8520466694640722864..comments2024-03-29T09:10:56.272+02:00Comments on WOOFIS ARF KAΪ: ΑπολιτίκWoofishttp://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-80057173797113763712013-09-03T09:52:02.266+03:002013-09-03T09:52:02.266+03:00Μα που εν τούτος;Μα που εν τούτος;Woofishttps://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-17759343178521600112013-09-03T09:49:07.044+03:002013-09-03T09:49:07.044+03:00Ο "Αντίχριστος" εν ενοχλητική αλλά τζιαι...Ο "Αντίχριστος" εν ενοχλητική αλλά τζιαι ενδιαφέρουσα περίπτωση. Ενοχλητική λόγω των απόψεων του τζιαι κυρίως του τρόπου που τες εκφράζει. Ενδιαφέρουσα γιατί αφενός δείχνει ευφυής τζιαι αφετέρου γιατί ενώ τα θέματα του εν στυλ "Εσπρέσσο" που λαλείς τζιαι συ, κατά καιρούς "τρολάρει" σε άλλα μπλογκ για σαφώς πολιτικά θέματα. Σύρνει μιαν ατάκα με προφανήν στόχον να προκαλέσει. Που την άλλην τούτον δείχνει ότι θκιαβάζει τα συγκεκριμένα μπλογκ (π.χ. τη Δρακούνα, τον Acera), στοιχείον που εν μπορώ παρά να δω θετικά. Τέσπα.<br />Η συζήτηση μας στον Acera άρκεψεν βάσει του ότι ο "Πολίτης" εν εκφραστικόν πλέον όργανον του Αναστασιάδη, τζιαι κατά προέκτασην του συντηρητισμού στην Κύπρον, κάτι που προφανώς ξενίζει τον Acera ο οποίος αθθυμάται μιαν άλλην, πιο προοδευτικήν τζιαι "αμερόληπτην" (αν υπάρχει έτσι πράμαν) στάσην προ του 2004. Άρα έχουμεν την πρώτη αντίφασην - αφού ο "Πολίτης" εν "απολιτίκ", πως εκφράζει τον (σαφώς δεξιόν/ συντηρητικόν κλπ.) Αναστασιάδην; Εκτός τζιαι αν διαφωνείς με τον Acera.<br />Πάμεν πάρακάτω. Ο Aceras ομιλεί περί "αντικειμενικής πληροφόρησης". Αν δεν κάμνω λάθος, οι εφημερίδες θα ήταν "αντικειμενικές", αν όποιαν τζιαι να έπιαννες, εshιεν την ίδιαν αλληλουχίαν ειδήσεων βάσει "σημασίας", αφού οι παραπάνω πιάννουν πληροφορίες που τες ίδιες πηγές, ελλείψει καθαρά πρωτογενών πηγών (π.χ. εν μπορεί να στείλει ο "Πολίτης" δημοσιογράφον στη Συρία όπως άλλα διεθνή μέσα, επιλέγει κάποια άλλην πηγήν τζιαι συνεργάζεται μαζί της). Που τζιαμέ τζιαι τζιει, οι "θέσεις", όπως τες περιγράφεις, εν καθαρά μέσα που τες στήλες τζιαι την αρθρογραφίαν πολιτικού περιεχομένου που διαμορφώνουνται τζιαι παρουσιάζονται. <br />Άρα, αν κάτι μπορεί κάποιος να προσάψει του "Πολίτη", βάσει των αρθρογράφων που επαρέθεσα, οι οποίοι εν αρκετά σταθεροί στες συγκεκριμένες πολιτικές θέσεις τους, είναι μια ιδιότυπη έλλειψη ομοφωνίας στο τι εκφράζουν. Ο Άνεφ αναφέρει αρκετά παραδείγματα πέραν των δικών μου, θεωρώντας ότι κάμνει point αλλά ουσιαστικά αποδεικνύει τούτον που λέω εγώ. Ότι στον "Πολίτη" υπάρχουν αρκετοί αθρώποι που παρά τη "γραμμήν" της εφημερίδας,τζιαι πολιτική "θέσην" εκφράζουν, τζιαι "προοδευτικοί" είναι. Όπως αντίστοιχα έshιει τζιαι τύπους όπως τον Γεωργιάδην, militant νεοφιλελεύθερους, με τους οποίους μπορεί να διαφωνώ αλλά πολλά ευχάριστα θα αντάλλασσα απόψεις.<br />Για τούτον εγώ ας πούμεν, που θέλω να μπορώ στο ίδιον φύλλον να θκιαβάσω θέσεις αντικρουόμενες για να διαμορφώσω προσωπικήν άποψην, ποττέ εν θα αγοράσω "Χαραυγήν". Τζιαι εξανίσταμαι όταν σαφώς προοδευτικοί τύποι όπως ο Aceras κάμνουν κριτική μονόπλευρην, χωρίς να αναφέρουν τα θετικά, επειδή τωρά "διαγιγνώσκουν" εχθρικήν στην ιδεολογίαν τους στάσην. Αν εθκιάβασες ειδικά τη στήλη του Κωνσταντίνου που επισύναψα ποτζιεί, τον Νίκαρον κάμνει τον ένα μάτσον ρεπανόφυλλα (πολλα καλώς τζιόλις). Εύρε μου στη "Χαραυγή" αντίστοιχα επικριτικήν, έστω σατυρικά, στήλην για π.χ. τον Άντρον. Όταν μια εφημερίδα επιτρέπει σε ένα στηλογράφον της να εκφράζει τέθκοιαν κριτικήν σε τζιείνον που υποτίθεται "γλείφει", εγώ είμαι καλυμμένος ότι προσπαθεί τουλάχιστον να προσεγγίσει μιαν κάποιαν αντικειμενικότηταν.<br />Ξέρω ότι εν με θεωρείς απολιτίκ, ήταν πειρακτική η τελευταία παράγραφος. Τζιαι γω απολαμβάνω τες συζητήσεις μας, συμφωνούμεν/ διαφωνούμεν.Woofishttps://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-32889346507738008792013-09-02T20:34:02.403+03:002013-09-02T20:34:02.403+03:00Ζήτω ο Κοσμοπολίτικος Τοπικισμός!
(Ντάρλα Ντιρλα...Ζήτω ο Κοσμοπολίτικος Τοπικισμός! <br /><br />(Ντάρλα ΝτιρλαΝΤΑΝΤΑ.the Idiot Mouflonhttps://www.blogger.com/profile/06429239724988272641noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-19950535634065565112013-09-02T13:13:36.946+03:002013-09-02T13:13:36.946+03:00E πρέπει να σχολιάσω....τζαι εν να με μπλέξεις.......E πρέπει να σχολιάσω....τζαι εν να με μπλέξεις....:)<br /><br />εδωσα μέσα - στη συζήτηση - εξ αφορμής του πρώτου σχολίου στο ποστ του Ασέρα, καποιου Χρηστου που έδωσε το έναυσμα για την ταύτιση πολιτικής-πουτανιάς. επειδή απο το πολλά λλιον που ξερω τον εν λόγω μπλοκερ, δηλαδη ειδα το μπλογκ του 1-2 φορές πριν θκυο χρόνια, εδημιουργήθηκε μου η επιθυμία να αντιδράσω. "εντάξει ο καθένας μπορεί να λαλεί ότι μαλακία θέλει, αλλα εσιει τζαι η μαλακία τα όρια της. διότι εν μπορείς να είσαι φαν κλαμπ της Βισσυ τζαι της ελληνικής σημαίας τζαι να θέλεις να έσιεις τζαι άποψη για την πολιτική...η άποψη εν αποτέλεσμα της συνειδητότητας. Η συνειδητότητα εννε φυσική κατάσταση, δηλαδή ότι φανεί του Λωλοστεφανή, εν αποτελεσμα καποιας νοητικής επεξαργασίας Η δε νοητική επεξεργασία έσιει καποια φόρμα τζαι καποιοι περιεχομενο. Αν ο νους σου δεν εσιει επαφή με κανενα σοβαρό περιεχόμενο, η φόρμα-άποψη εν το ίδιο ασόβαρη....<br /><br />ειπα σου θα με μπλεξεις, τζαι εν εχω τζαι καμια διαθεση, τζαι άρα φταίεις....:)<br /><br />επι της ουσίας για τον Πολίτη. <br /><br />Υπάρχει κάτι στην πολιτική που ονομάζεται "θέση". Η πολιτική "θέση" έσιει καποια χαρακτηριστικά.<br /><br />Καταρχήν μια "θέση" εν εμφανίζεται στο κενο. <br />1.Μια θέση αποτελει "άρνηση" κάτι άλλου. <br />2. Μια θέση αποτελεί "συγκεκριμένη άρνηση" κάτι άλλου "συγκεκριμένου".<br />3. Μια θέση για να είναι θέση, πρεπει να εμπεριέχει τη δυνατότητα να την αρνηθεις και να δημιουργήσεις μια πιο εξελιγμένη "θέση".<br /><br />Ο Πολίτης δεν έσιει "θέσεις". Παρουσιάζει ως θέσεις καποιες ιδεοληψίες τζαι εμμονές. Αυτες οι ιδεοληψίες τζαι εμμονές εξυπηρετούν καποια πραματα. Αυτό που δεν εξυπηρετούν, είναι το δικαιωμα του αναγνώστη να πληροφορηθεί τζαι να σχηματίσει δική του άποψη.<br /><br />Οι πολιτικές θέσεις, εν δημιουργούν "συναισθηματα" μίσους για κανένα. Δημιουργούν σκέψεις, δημιουργούν διαφωνίες, δημιουργούν καφκαδες καποτε κ.λ.π.<br /><br />Η Χαραυγή τζαι το ακελ έχουν καποιες θέσεις. Εγώ π.χ μετά το Μαρί, τζαι όσον αφορα τη διαχειριση της κρισης διαφωνώ με την Χαραυγή τζαι το ακελ, αλλά διαφωνώ πάνω σε θέσεις. Έχω άλλη πολιτική εκτιμηση, διαφωνώ, μαλλώνω αλλά για συγκεκριμένες θέσεις.<br /><br />Καταλάβεις την διαφορά;<br /><br />Εν σε ειπα απολιτικ. Τζαι μαζί σου διαφωνώ, αλλά παντα ξερεις το πως μιλούμε.<br /><br />Disdaimonahttps://www.blogger.com/profile/01794024518017574466noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-72851631781082226452013-09-02T10:50:51.854+03:002013-09-02T10:50:51.854+03:00Θα συμφωνούσα μαζί σου εάν πίστευα ότι τα κόμματα ...Θα συμφωνούσα μαζί σου εάν πίστευα ότι τα κόμματα υπηρετούν ιδεολογίες. Έχω χάσει την εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που στελεχώνουν τα κόμματα - δυστυχώς έχει αποδειχθεί στα δικά μου μάτια ότι λειτουργούν εντελώς εγωιστικά και η ιδεολογία τους περιορίζεται στο χρήμα και στη δύναμη. Έτσι, οι πολιτικές τους δηλώσεις με αφήνουν παγερά αδιάφορη. Οι πράξεις τους από την άλλη δείχνουν ότι είτε δεν ξέρουν τι κάμνουν, είτε δεν ενδιαφέρονται για το λαό, είτε θεωρούν ότι δεν καταλαβαίνουμε τίποτα και δρουν για το καλό μας χωρίς να μας λένε τι γινεται (όπως κάνει ένας γονιός για το 2χρονο παιδί του).<br /><br />Όπως είπε ο Λαζόπουλος (παρόλο που δεν τον πάω καθόλου έχει καλές ατάκες μέσα μέσα) όταν βλέπεις πορνό, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς με το τι γράφουν οι υπότιτλοι! Αφού το βλέπεις! Αφού τους βλέπουμε! Οργιάζουν με την ανοχή μας, και το φταίξιμο είναι όλο δικό μας - αφού συντασσόμαστε μαζί τους και τους ενδυναμώνουμε - επειδή λένε σωστά λόγια, αλλά δεν βλέπουμε ότι στην πράξη, που οι περισσότεροι είχαν τις ευκαιρίες τους, πολύ λίγα εφάρμοσαν από αυτά που διακηρήττουν.<br /><br />Το θέμα είναι ότι ο "απολιτίκ" όπως παρέθεσες τους ορισμούς, ίσως είναι η μόνη σοβαρή αντιμετώπιση της όλης κατάστασης. Όμως εάν πάμε ετυμολογικά, και πούμε ότι είναι αυτός που δεν ασχολείται με την πολιτική, τότε είναι η πηγή του προβλήματος, αφού δεν πρόκειται ποτέ να φέρει κάποια αλλαγή. - που τόσο χρειαζόμαστε.Georgiahttps://www.blogger.com/profile/06104500829792147315noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-35272699001573883252013-09-02T10:36:03.448+03:002013-09-02T10:36:03.448+03:00Τα παραδείγματα βοηθούν με καλλίττερα συνήθως. Ας ...Τα παραδείγματα βοηθούν με καλλίττερα συνήθως. Ας θυμηθούμεν τι είshεν πει κάποια στιγμή ο Άντρος Κυπριανού (περίπου):<br /><br />"Αν είχα να επιλέξω ανάμεσα σε έναν έλληναν δεξιόν τζιαι έναν τούρκον αριστερόν για την προεδρίαν της Κύπρου, θα επέλεγα τον τούρκον".<br /><br />Παρόλον που τούτον εν ψευδοδίλημμαν (του στυλ "μπορεί να έshιει άλλες επιλογές πέραν των δύο"), μπορείς να το δεις που θκιό πάντες, η μια θετική τζιαι η άλλη αρνητική. Η θετική είναι ότι εν θα άφηννεν την εθνικήν ταυτότηταν να επικρατήσει της πολιτικής του θεώρησης, υπό την έννοιαν ότι ένας τούρκος αριστερός θα ασκούσεν πολιτικές αριστερές, τις οποίες ενστερνίζεται. Η αρνητική είναι ότι θα άφηνεν την πολιτικήν του "προτίμηση" (affiliation) να αποκλείσει έναν πιθανώς αξιότερον υποψήφιον (όσον αντικειμενικά μπορεί να πεις κάτι τέθκοιον) καθαρά επειδή εν "δεξιός".<br />Άρα έννεν απλά θέμαν "δακτύλου/ φεγγαριού", εν κάπως πιο σύνθετον. Κατ' εμέναν η πολιτική στάση εν απαραίτητη, αν θέλεις να θεωρείσαι "ενεργός πολίτης". Το θέμαν που τίθεται στην ανάρτηση είναι αν τελικά είναι τζιαι το "απολιτίκ", πολιτική στάση.Woofishttps://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-4637443342845382382013-09-01T23:01:27.419+03:002013-09-01T23:01:27.419+03:00Νομίζω τούτο εμπίπτει στο: "αν δεν συμφωνάς μ...Νομίζω τούτο εμπίπτει στο: "αν δεν συμφωνάς μαζί μου είσαι παραπλανημένος-παραπληροφορημένος-με πλυμμένο εγκέφαλο-πρόβατο".<br /><br />Εγώ νομίζω ότι στον κόσμο επικρατεί ανασφάλεια και επιδιώκουν να ανήκουν κάπου. Μετά, για να υπερασπιστούν την επιλογή τους, πρέπει να αναδείξουν ότι όσοι επέλεξαν άλλη ομάδα έχουν κάποιο αήπι (πχ. διαβάζουν Πολίτη, διαβάζουν Χαραυγή, εμεγαλώσαν μες τες κατασκηνώσεις!).<br /><br />Εγώ πιστεύω είναι ότι έχουμε αντιμετωπίσει μεγάλες προκλήσεις ως κράτος και ως κοινωνία και έχουμε αποτύχει - επειδή ακόμα να δούμε το φεγγάρι τζαι εκολλήσαμε στο δάκτυλο.Georgiahttps://www.blogger.com/profile/06104500829792147315noreply@blogger.com