tag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post5894030838335597509..comments2024-02-26T08:45:14.317+02:00Comments on WOOFIS ARF KAΪ: Σεξουαλική παρενόχλησηWoofishttp://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-66265222113311924662018-02-09T11:35:33.564+02:002018-02-09T11:35:33.564+02:00Δες τζιαι τούτον για να καταλάβεις ότι εν πρέπει ν...Δες τζιαι τούτον για να καταλάβεις ότι εν πρέπει να δημιουργούμεν στερεότυπα, είτε ηθελημένα, είτε άθελα μας.<br /><br />https://www.youtube.com/watch?v=XNrWuZV3jjwWoofishttps://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-69737990607853832392018-02-09T11:28:59.717+02:002018-02-09T11:28:59.717+02:00Όχι δεν εξανάκουσα τον όρο (εγινήκαμεν εποχή ποy η...Όχι δεν εξανάκουσα τον όρο (εγινήκαμεν εποχή ποy η κάθε μαλακία έχει άλλο όνομα) πάντως μαλακία μου ακούεται. Μαλακία γιατί δεν αντιλαμβάνεται τη θηριωδία του ναζισμού τζαι την κολλά όπου νάναι. Ναι έσσιει χαζές φεμινήστίες (kκαι αρκετά μάλιστα) αλλά όχι και ναζί !!<br /><br />αν εσύ εκατάφερες να αλλάξεις άποψη κάποιου που πιστέφκει ότι ούλλοι οι άντρες/μετανάστες / τούρτζιοι / γυναίκες / εν οι ίδιοι ....then keep walking :-)<br />stelios papalangihttps://www.blogger.com/profile/01810985764968788944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-68923470158300037892018-02-09T11:13:31.721+02:002018-02-09T11:13:31.721+02:00Εν νομίζω να εν "ανούσια" συζήτηση φίλε....Εν νομίζω να εν "ανούσια" συζήτηση φίλε. Η σεξουαλική παρενόχληση εν διαχρονικόν πρόβλημαν τζιαι δεν έshιει λυθεί. Τζιαι εν τζιαι έχω πρόβλημαν να παραδεχτώ, έκαμα το άλλωστε τζιαισ την ανάρτησην, ότι στην συντριπτικήν πλειοψηφίαν τους, εν άντρες οι παραβάτες. Τούτον εν σημαίνει ότι άμα παρατηρώ μονόπλευρες στάσεις τζιαι τάσεις ισοπέδωσης εν θα κριτικάρω. Τζιείνον τζιαι αν θα ήταν "πολιτική ορθότητα", δηλαδή υποκρισία. Το δε "να γυρίσω την ράshιη μου τζιαι να φύω", εν που τους λόγους που ορισμένες φεμινίστριες εξελικτήκαν σε "φεμιναζί". Εξανάκουσες τον όρον φαντάζουμαι.<br />Το βίντεο με τον γιατρόν ας πούμεν επροκάλεσεν, τζιαι δικαίως αν με ρωτάς, αντίδρασην που τον Ιατρικόν σύλλογον για τον τρόπον που επέλεξεν να προβάλει το συγκεκριμένο συμβάν. <br />Τούτη η γραμματεία έκαμεν τέσσερα βίντεο, τζιαι τα τέσσερα αφορούν το ίδιον πράμαν (σεξουαλικά ελκυστικές γυναίκες, αντιπαθείς άντρες σε θέσην ισχύος εμπιστοσύνης). Κάμε τρία τζιαι έναν τουλάχιστον. Βάλε τζιαι μιαν περίπτωσην που ο άντρας εν θύμαν τζιαι οϊ θύτης, τζιαι μιαν που η γυναίκα εν θύτης τζιαι οϊ θύμαν. Οξά έshιεις την εντύπωσην ότι εν "στατιστικά αμελητέα" τούτα; Κάμε μιαν έρευναν να δεις. Εννά εντυπωσιαστείς. Δαμέ κάθε μέρα ακούμεν για καθηγήτριες που εβάλαν shέριν σε ανήλικους μαθητές. Οξά επειδή εν "πικάντικον" τούτον έννεν "αποπλάνηση ανηλίκου" ή "σεξουαλική παρενόχληση";Woofishttps://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-84685976985197755862018-02-09T09:51:35.501+02:002018-02-09T09:51:35.501+02:00Παραψυρίζεις τα πράματα ρε γούφι.
τζαι πράματα που...Παραψυρίζεις τα πράματα ρε γούφι.<br />τζαι πράματα που ενεν τόσο περίπλοκα<br /><br />τζαι αφού θέλεις υλιστικά όρίστε<br /><br />Ναί, όντως μπορεί να υπάρξουν λογίων λογίων θύματα, όμως οι κύριοι θύτες είναι άντρες σε θέση ισχύος (Σε έμφαση στην ισχύ). Τζαι προφανώς για να λύσεις ένα πρόβλημα, ξεκινάς που τον κανόνα τζαι ύστερα με τες εξαιρέσεις<br /><br />Η διαφορά με το φλερτ εν ξεκάθαρη.<br />είτε το κάμεις κομψά είτε άκομψα η γυναίκα (ή όποιος παραλήπτης τέλοσπαντων - για να είμεθα και πολιτκαλυ κορρεκτ) έχει την επιλογή να πει ναι ή χυλόπιττα΄<br /><br /><br />Όταν εχεις ισχύ τότε το δίλημμα είναι να του κάτσω ή να χάσω τη δουλειά μου;<br /><br />Ενεν ξεκάθαρη η διαφορά ; <br /><br />Ακόμα τζαι για τον γκρι τα πράματα δεν χωρούν παρερμηνίες αφού εξόσον γνωρίζω η νεαρά ερωτήθειν: γαμήσιν και ξύλο; και αυτή είπε ναι.<br />και όχι μόνο είπεν ναι, δεν αμφισβητεί τζαι κανένας ότι το απολαμβάνει<br /><br />Και προφανώς, αυτό δεν σου διά το δικαώμα επείδη τζίηνη είπεν ναι , χωρίς να ρωτήσεις (κάποιον που έχει την επιλογή να πει όχι) και χωρίς συναίνεση να φκεις έξω να γαμάς τζαι να δέρνεις<br /><br /><br />Και όσο για μας, εν καταλάβω γιατί να μπεις σε άμυνα.<br />Αν ακούσεις τη μαλακία "είσαστε ούλλοι οι ίδιοι" , γύρισ τη ράσσιη σου τζαι φύε - χάνεις απλά το χρόνο σου να πρέπει να εξηγήσεις το αυταπόδεικτο.<br /><br />Εμεγαλώσαμεν πιον, οι συζητήσεις πρέπει να οδηγούν κάπου, τούτες τες ανούσιες πρέπει να σταματήσεις να τες κάμνεις<br /><br /><br />stelios papalangihttps://www.blogger.com/profile/01810985764968788944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-12543945948955344402018-02-08T08:31:58.133+02:002018-02-08T08:31:58.133+02:00Καλημέρα Woofi!
Απολαμβάνω τη γραφή σου γιατί ακολ...Καλημέρα Woofi!<br />Απολαμβάνω τη γραφή σου γιατί ακολουθώ τη σκέψη σου μέσα από τις λέξεις!<br />Keep writing!Neraidahttps://www.blogger.com/profile/08020113108699599830noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-8217756675445201862018-02-07T20:59:16.372+02:002018-02-07T20:59:16.372+02:00Για άλλη μια φορά Νεράϊδα μου πιάννεις πλήρως το ύ...Για άλλη μια φορά Νεράϊδα μου πιάννεις πλήρως το ύφος τζιαι το νόημαν της ανάρτησης μου. Εν έχω κάτι να προσθέσω σε, ή να διαφωνήσω με, όσα γράφεις.Woofishttps://www.blogger.com/profile/00448516407865805633noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6799348893485602381.post-81063301664107884912018-02-07T14:48:49.047+02:002018-02-07T14:48:49.047+02:00Common sense is fiction!
Πολλά δύσκολο θέμα. Δεν ...Common sense is fiction!<br />Πολλά δύσκολο θέμα. Δεν έχω δει τα βιντεάκια.<br />Νομίζω εν λεπτές οι γραμμές. <br />Μια φίλη μου που δουλεύει στη Σουηδία λέει ότι εκεί οι γυναίκες έχουν το "πάνω χέρι" επειδή με το παραμικρό που θα πει ένας άντρας ή μια κίνηση που μπορεί να παρερμυνευθεί, η γυναίκα κάνει καταγγελία.<br />Μέσα στην κατηγορία "αλατοπίπερο" της ζωής είναι και το φλερτ και ο θαυμασμός και ίσως μια κουβέντα παραπάνω που να κάνει το άλλο άτομο να πάρει αποδοχή ότι είναι σέξυ.<br />Το θέμα που σηκώνει ευαισθητοποίηση ( γενικότερη ) είναι η σύνδεση της σεξουαλικότητας με το συναίσθημα της ενοχής ή αν το πάρω ένα βήμα πάρακάτω, η σύνδεση της σεξουαλικότητας με την ηθικότητα.<br />Οπόταν, σε οποιαδήποτε κατάσταση βιωθεί σαν κακοποίηση, το "θύμα" οφείλει να αντιδράσει.<br />Γι' αυτό που θίγεις για το που μπαίνουν τα όρια και τον ευνουχισμό κτλ, ( τώρα το ξεκαθαρίζω και στο δικό μου το μυαλό ) θα έλεγα ότι η "λεπτή γραμμή" ορίζεται από το "θύμα". Με την έννοια ότι αν πχ ένας άντρας που μου αρέσει, έστω κι αν είναι σε θέση ισχύος, μου πει "κάτι παραπάνω", θα το δεχτώ. Αν ένας άντρας που δεν μου αρέσει, μου πει το ίδιο πράγμα θα νιώσω ενόχληση.<br />Άρα, καταλήγω ( στις ίδιες σκέψεις που είχα σήμερα το πρωί ) ότι χρειαζόμαστε μια νηπιαγωγό για να μας θυμίσει τα βασικά της ανθρώπινης συμπεριφοράς μέσα σε μια κοινωνία.<br />Σεβασμός, δηλαδή. Και προσπάθεια κατανόησης του ατόμου απέναντί μας.<br />Σε αυτό θα έπρεπε να καταλήγει οποιαδήποτε προσπάθεια ευαισθητοποίησης. Τόσο για το θύμα, όσο και για τον θύτη. Neraidahttps://www.blogger.com/profile/08020113108699599830noreply@blogger.com